• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heeeee.... Dat van slechte dingen zien en goede dingen zien is van Jake, die red dragon of America :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dat zou best kunnen XD Volgens mij heb ik het van een boek ofzo, niet vragen van welk boek aangezien mijn mini bibliotheek op het moment bestaat uit 33 boeken}

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Dankje,' zeg ik dan glimlachend. 'Maar ik vraag me af hoe je precies moet staan in basis houding, armen hoog? Benen uit elkaar?' dat is wel zo handig om te weten.

    [YAY!]


    Ryan

    'Basishouding is ongeveer hetzelfde als met boksen, voeten een beetje uitelkaar' Begon ik waarna ik met mijn voeten die van haar een eindje uit elkaar schoof, 'Linkerhand ongeveer op ooghoogte, en je rechtenhand op wanghoogte en je ellebogen ongeveer tegen je ribben naar beneden.' Vervolgde ik waarna ik haar handen op die manier voor haar gezicht zette met een afstand er tussen waar waarschijnlijk net een handschoen tussen zou passen. 'En als laatste een beetje naar rechts draaien en een beetje door je knieën zakken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan helpt me met de houding, en ik glimlach dan naar hem. 'Thanks Ry,' zeg ik dan. 'Dat je dit voor me doet.' en ik glimlach dan. 'In principe kom je toch altijd terug in de basishouding? Na elke kick of stoot?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Anders verveel ik me toch dood' Zeg ik grijnzend, 'In Principe wel ja, tenzij je tegenstander je de kans niet geeft, maar ik zou je handen sowiezo voor je gezicht houden aangezien het zonde zou zijn als je een blauw oog oploopt' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dat zou inderdaad niet zo fijn zijn,' zeg ik dan met een glimlach. Ik maak een paar bewegingen in de lucht. 'Durf je het aan om tegen mij te kickboksen?' vraag ik dan lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tuurlijk, maar durf jij het aan tegen mij te kickboksen?' Vroeg ik haar op mijn beurt lachend, waarschijnlijk was het geen verassing als ik dan zou winnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik kijk hem met een zelfverzekerde glimlach aan. 'Let's do this,' zeg ik dan: en ik ga klaar staan in de basis houding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Sure' Zeg ik grijnzend en ik ging in dezelfde houding staan waarna ik als eerste razendsnel een schijnbeweging naar haar rechterzij maakte en haar vervolgens een stoot gaf in haar linkerzij, natuurlijk net iets zachter dat ik normaal had gedaan. 'Nogsteeds zeker dat je wilt vechten?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan stoot me uit eindelijk in mijn linkerzij. 'Ja,' zeg ik. 'Ik wil nog steeds vechten.' en ik kijk hem even aan. Dan ga ik beginnen. Niet zoals Ryan een schijnbeweging, maar gelijk een stoot. Eerst tegen zijn rechter boven arm. En dan een kick met mijn linkervoet tegen zijn been.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Op mijn beurt trap ik een keer tegen haar zij, dezelfde kant als ik met met mijn hand had geraakt waarna ik met mijn handschoen haar haar door elkaar schudde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Als hij met zijn hand door mijn haar schud begin ik wat harder te stoten met mijn handschoenen. Overal op zijn lichaam behalve echt pijnlijke plekken. Zoals zijn kruis. Ook kick ik af en toe. En dan, dan haal ik ook zijn haar door de war.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Al moe kleintje?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik haar ook een aantal stoten tegen verschillende plekken geef en vervolgens nog een keer haar haar door de war haal dat nu bijna helmaal pluisde en verschijdene plekken niet meer gebonden in haar staart zaten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Toen hij me weer kleintje noemde brandde er iets in me los. Ik begin weer met stoten geven op verschillende plaatsen. En ook kick's af en toe. En telkens kom ik weer ik de basis houding. Ik blijf echt een hele tijd doorgaan. En dan stop ik ineens en zeg heel rustig: 'Nee, jij wel?' en ik ga weer verder. Met elke stoot stoot ik een nare herinnering even tijdelijk weg. En dan stop ik en haal Ryan's haar weer door de war. 'Ik wist trouwens niet dat dat ook bij kickboksen hoort, haar door de war doen.' en dan spring ik ineens op Ryan zodat hij geen kant meer op kan en op de grond ligt. Ik doe zijn haar nog meer door de war en dan lach ik.

    [Dit is het moment waarop ze zich eindelijk even goed voelt en niet aan Daniël denkt ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Nieuwe regel' Zeg ik grijnzend waarna ik met mijn beide handen haar, haar nog eens goed door de war haal zodat haar haar in allemaal losse plukken langs haar gezicht hangt.

    {I know ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling