• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Dat is snel,' zeg ik met een glimlach. 'Maar is goed. Spullen kunnen we vinden in de gymzaal. Behalve een bitje. Maar die heb ik wel.' en ik sta alvast op. Ik heb er zin in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Dan haal ik mijn kleren wel uit mijn kamer' Zeg ik terwijl ik ook opsta en het bakje salade vervolgens eerst in de prullebak gooi.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Moet ik speciale kleren aan?' vraag ik dan. 'Of gewoon sportkleding?' Ryan is hier nu de leraar. 'Dan moet ik naar je gaan luisteren,' zeg ik met een grijns. 'Ik weet niet of dat me gaat lukken.' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Gewoon sportkleding' Andwoord ik grijnzend, 'Jij naar mij luisteren.. Nee doe dat maar niet' Zeg ik met een korte lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Oke, is goed.' zeg ik met een glimlach. 'Zie ik je zo in de gymzaal? Tenzij je hem niet kunt vinden, kom dan maar naar mijn kamer.' en ik glimlach nog even en loop dan de kantine uit. Ik ga gelijk door naar mijn kamer en trek wat sportkleding aan. Dan valt mijn oog weer op het boek van Daniël. En ik blijf er besluiteloos naar kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Zelf loop ik ook naar mijn kamer, best lonly een kamer met 3 bedden terwijl ik er maar één gebruik ik doe simpelweg een kort broekje aan en een t-shirt terwijl ik kijk of ik mijn kickboks handschoenen ook in mijn koffer heb gestopt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik trek een soort voetbalbroekje aan en een strak zittend topje. Ik trek mijn sportschoenen aan en neem dan bitjes mee. Ik doe mijn haar in een hoge staart. En dan ben ik klaar. Ryan is er nog niet dus ga ik maar naar hem toe. Ik loop er automatisch heen, heb er vannacht nog geslapen en dan klop ik op zijn deur. 'Ryan, ik ben er,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Momentje' Andwoord ik terug naar Sky waarna ik 2 paar kickboks handschoenen uit mijn koffer haal en dan de deur open doe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Momenje,' zegt Ryan en ik wacht geduldig af. Al snel gaat de deur open en daar staat Ryan. Hij heeft twee paar kickbokshandschoenen. Ik neem een paar van hem over en geef hem dan een bitje. 'Ik wil niet dat ik er dadelijk een tand bij je uitsla,' zeg ik lachend. 'Daar zie ik mezelf wel voor aan namelijk.' en ik begin met lopen in de richting van de gymzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet je hoe goed ik telkens moet nadenken over welke naam ik moet typen? XD

    Ik speel actief met:
    Leslie Fields
    Leslie Day
    Sam Jason Night
    Alice 'Ally' Parker
    Alice Mabel Fox
    Sky Jessica Love
    Sky Leslie White

    XD

    En dan ook af en toe met ene Jacky May White.

    Echt jesusveel xd.

    Waar is Daniël nu? -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Waarschijnlijk krijg je dat toch niet voor elkaar, want dan zou je klein, ontschuldig en gevaarlijk zijn en dat is echt de meest enge combinatie ever' Zeg ik grijnzend waarna ik de deur van de gymzaal opendoe en naar binnen loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wahahaha XD Daarom raak ik ook steeds in de war XD Ik doe en denk niet XD

    Wil je een status update van Daniël? XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    [JAAAHHH!!! ^.^

    Sky mist Daniël! ):

    En het klikt nu ook wel tussen Leslie en Daniël -wbw-]

    Sky Leslie White
    Ik loop achter Ryan aan de gymzaal in. Het licht gaat automatisch aan. 'Ik ben niet klein!' zeg ik verontwaardigd. 'En dat is niet gevaarlijk, gewoon onhandig.' en ik lach even naar hem. 'Waar wil je me hebben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Onhandig gevaarlijk' Zeg ik grijnzend, waarna ik de zaal rondkijk en vervolgens naar de bergruimte van spullen loop en daar een stootkussen vandaan pak. 'Maakt niet uit' Andwoord ik schouderophalend, 'Laat eens zien wat je kan op dit stootkussen' Zeg ik grijnzend waarna ik het voor me houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Doe ik zo XD
    Als Sky Daniël mist weet ze wat ze moet doen..


    Indeed -wbw- We zullen zien wat er gebeurt. tussen Leslie en Daniël}


    Don't be like the rest of them, darling