• Dus ben me hier zowat aan het doodvervelen en mn vraag was dus of er iemand een leuke story kent om te lezen..? Anyone? :]


    But jealousy is just love and hate at the same time.

    Ik heb een story over the Hunger Games en eentje over Niall Horan, maar ik weet niet wat jij onder "goed" rekent. :'] Ik zou zeggen: neem een kijkje?

    Oh, ik raad overigens de stories van Publisher en ScotlandYard aan, als je One Direction leest.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:02 ]

    Ligt eraan waar je van houd, haha. (:
    Ik heb zelf een vampire diaries verhaal. Je moet het maar net leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:05 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Op mijn profiel staat er een met onbekende personen, en nog wat stand alones (o.a. Wedstrijdverhalen). Kijk maar of je ze goed noemt.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    The Devil's Handbag

    The Devil's Handbag gaat over de lokale hoeren-entertainmenttent waar Marvin, bezweken onder een financiële crisis nadat zijn ouders niets meer met hem te maken willen hebben, kennis mee maakt. Met zijn acteertalent en zich voordoend als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint eigenlijk pas het échte verhaal. (:


    Searching heavens for another earth

    Ehm ik vindt de verhalen van DreamerN echt super goed, ze heeft er één over THG en volgens mij vier over onbekende personen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    Thanks everyone ^_^


    But jealousy is just love and hate at the same time.

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    http://www.quizlet.nl/stories/90627/just-a-fan---harry-styles/




    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is

    Just a Fan



    Nederlands geschreven
    Deels Engels gespoken
    One Direction bestaat




    Elke dag minimaal één hoofdstuk, anders de volgende dag minimaal twee!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:08 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Save Me • Malik & Styles









    •Harry E. Styles,
    •Zayn J. Malik
    •Ady Z. Hasworth. 

    •The first real chapter will be on 26-07-2012
    •HoranMalik



     



    --
    Prolouge

    Je kent vast wel het gevoel, dat je niets meer bent. Dat je voor niemand meer iets betekend. Het gevoel dat je niet goed genoeg bent voor deze harde wereld. 
    Als je jezelf daarin herkend, weet ik zeker dat je ook wel eens de gedachte hebt gehad om zelfmoord te plegen. Dat je het idee had dat om in jezelf te snijden de enige uitweg was. Dat was iets wat je moest doen. Je dwong jezelf. 
    Je duwde je vinger in je keel, omdat je jezelf te dik vond, terwijl andere mensen je prachtig vonden en graag met jou van lichaam zouden willen ruilen. Want iedereen is prachtig, op zijn eigen manier. Toch zie je deze problemen vaker bij meisjes dan bij jongens. Waarom? Meisjes hebben een jongen nodig die ze verteld dat ze mooi zijn, een jongen die er voor haar is wanneer  ze hem nodig heeft. Een jongen voor wie zij de wereld is. 
    Ik heb er twee. Ik heb twee fantastische jongens die me met alles steune, alleen moet ik die nog leren kennen. Mijn naam is Ady Zoë Hasworth en dit is mijn verhaal. Samen met mijn twee beste vrienden Zayn en Harry. De jongens die me hadden gered, gered van de dood. Maar.. Nu als eerst moest ik Harry zien te redden
    Dit is mijn verhaal, mijn verhaal die ik nu met jou ga delen.

     



    ik hoop dat je het een kans geeft c: ! Het gaat het meeste over Harry, zegmaar en dan soms komt Zayn ook erin en derest van 1D. Maar het meest over Harry. 

     Save me • Malik & Styles

    Als je van HP - verhalen houdt (Fred/George Weasley), moet je zeker eens een kijkje nemen op m'n profiel (;


    The pen is the tongue of the mind

    http://www.quizlet.nl/stories/88147/ill-never-forget/

    En op mijn profiel staan er nog meer verhalen.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:35 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -