• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kreun zachtjes en haar bewegingen maken me gek. 'Je maakt me gek.' mompel ik hees. Ik knijp mijn ogen nog harder dicht om mezelf onder controle te houden. Ze maakt me het hier fucking moeilijk me te beheersen en niet te snel te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor hem zachtjes kreunen. 'Je maakt me gek,' mompelt hij hees. En ik glimlach erom. Ik druk nog een keer met mijn onderlijf tegen dst van hem. 'Dat is precies wat ik wil,' fluister ik verlangend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik til haar een beetje op zodat ze haar benen rond mijn middel kan slaan. 'Zullen we dit kleine gesprekje verder zetten in de slaapkamer?' mompel ik en zoen haar weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sla mijn benen om zijn middel en knik. 'Ja,' zeg ik dan. En ik zoen ook weer verder. Ik zet met een hand de kraan uit en met de andere hand ga ik door zijn natte haar. Dan knip ik met mijn vingers en zijn we beiden droog. Demonen kunnen dat, door de warmte te manipuleren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop zo met haar naar de slaapkamer er leg haar voorzichtig op mijn bed neer maar doordat ze me nog steeds vast heeft val ik mee. 'oeps.' mompel ik lachend en plaats direct mijn lippen weer op de hare. Mijn ene hand streelt zachtjes over haar arm en gaat dan naar haar linkerborst waar hij blijft liggen. Aangezien ze het anders niet erg vind denk ik dat het nu ook wel goed is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij tilt me naar de slaapkamer en legt me dan op het bed, waardoor hij zed mee gaat. 'oeps,' mompelt hij lachend. En ik moet ook lachen. Maar ik voel zijn lippen al weer op die van mij. Zijn hand gaat naar mijn linkerborst en dat voelt lekker. Ik ga met mijn tong langs zijn onderlip en bijt er nog een beetje plagerig in waarna ik met mijn tong die van hem zoek. Mijn nagels zet ik zachtjes maar toch voelbaar in zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Oh god, wat is er allemaal gebeurd ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Mijn hand glijd zachtjes van haar borst af verder naar beneden tot ik aarzelend stop net op haar onderbuik. Ik besluit het er dan toch op te wagen en wrijf zachtjes met mijn hand over haar lippen en blijf haar ondertussen zoenen. Ik steek voorzichtig één vinger in haar en voel dat ze nat is waardoor ik tijdens de zoen begin te grijnzen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [genant o.O]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat blijft het altijd Li! -_____-

    En Amparo, eigenlijk niet zo heel veel. Mini Skaniël is van de planning! ):

    Sky en Daniël, thsjaa... Heel tragisch. Daniël heeft Sky pijn gedaan door wéér te beginnen over dat een mens, zoals bijv. Ryan beter voor haar os. En toen is hij vertrokken naar Italië samen met Nathan. Naar zijn ouders. En Sky is over 3 dagen jarig, en hij heeft een vliegticket voor haar achter gelaten met de keuze dat ze kan komen wanneer ze wil. En nu is Ryan er om haar op te vangen. En leert haar kickboksen ^.^

    En Daniël heeft verdriet.

    Maar ja, hij heeft Sky achtergelaten.

    And that's what you missed on Glee Cimmeria]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GLEEEE !!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Hahahah Ik hou van jou uitleg hahaha maar ja, oh oke, ik heb een idee. Waar is Sky? Amare komt even naar haar toe. ]

    Amare Eastwood.

    Ik rende door de gangen opoek naar Sky.
    Ze moest hier ergens zijn. 'Sky!' riep ik toen en ik slikte. Dit kon niet waar zijn, Nathan kon niet weg zijn. Hij had me beloofd om me bij het herfstbal bij te staan. Ik slikte, wat zou het nu doen?! Ik kon er niet meer onderuit, ik stond al met mijn naam op de posters en ik kon het niet alleen. Ik slikte. 'Sky! Godverdomme waar zit je?!' riep ik toen wanhopig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Maar wacht, doet WNL niet meer mee dan? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Zijn hand wrijft zachtjes over mijn lippen waardoor ik nat word. En dit voelt Jake ook als hij 1 vinger bij me naar binnen steekt. Ik kreun zachtjes en voel Jake grijnzen omdat ik nat ben. Ik zet mijn nagels iets harder in hem maar niet zo dat het pijnlijk is. Mijn zachte kreuntjes worden gesmoord doordat we zoenen. En dan haal ik mijn lippen van die van hem. Ik kreun weer zachtjes en begin dan kusjes te geven in zijn nek. En dan bijt ik er eventjes zachtjes en draai dan met mijn tong iets verder naar beneden een rondje bij zijn sleutelbeen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wie is WNL? WillNotLearn? Of WakkerNederland? :Y)

    En Elbrih doet nog wel mee, met Ryan.

    Ik geloof dat Ryan en Sky in de kantine zitten te ontbijten.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.