• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik heb het mensen weleens zien doen. Dus ik probeer er gewoon mijn eigen draai aan te geven. Ik ga lichtvoetig bewegen en begin dan hard tegen het kussen aan te stoten. Na een paar keer slaan stop ik. 'En?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Best goed' Zeg ik grijnzend, 'Probeer nu je voeten eens te gebruiken' Vervolg ik terwijl ik het kussen steviger vasthoud.

    {Ik ben een film aan het kijken :3}

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Mijn voeten gebruiken. Schoppen dus. Ik beweeg weer lichtvoetig en dan kick ik. Het gaat minder goed dan het slaan. Maar hé, dat moet je ook oefenen. Dus ik kick langer door dan dat ik nu net sloeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Goedzo' Zeg ik grijnzend waarna ik het kussen weer omlaag hou, 'Wat wil je oefenen?' Vraag ik haar vervolgens.


    {Ik ga nu bezig met een post van Daniël ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dankje,' zeg ik dan glimlachend. 'Maar ik vraag me af hoe je precies moet staan in basis houding, armen hoog? Benen uit elkaar?' dat is wel zo handig om te weten.

    [YAY!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Natuurlijk staan mijn 'vader' en 'moeder' bij het vliegveld als we landen zelf zeg ik geen woord en de hele rit naar het huis zie ik af en toe mijn moeders bezorgde blik. Als ik uitstap zie ik mijn zus Alex naar buiten lopen, Alex is net als Nathan en mij een tweeling zij is heel druk in tegenstelling tot haar tweelingzus Alice die nooit echt veel zecht. Het verschril qua uiterlijk tussen hun is waarschijnlijk dat Alex blond haar heeft en Alice bruin haar, verder heb ik ze zelf nog nooit naast elkaar gezet om te vergelijken. Ik loop na een blik op Alex te hebben geworpen om haar heen richting de achterkant van het huis.

    {Tsja.. Niet helemaal geweldig maargoed XD


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awwwww, hij zegt niets :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik schrijf zo nog wel een XD dan ga ik me faalend voelen XD rpgen met mezelf}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Tsjaaaaa xD hahahaha, ach ja ^.^

    Heb ik ook weleens gedaan, maar dat is inderdaad soms een beetje... Awkward :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {.. Aagenzien jij het graag wil lezen zie ik het als schrijven van een verhaal XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yay! ^.^

    Ik moet even boodschappen doen, tot zo!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Het prettige aan het huis was dat het aan een klein strand gelegen was, en daarbij door een paar bomen omringt, 'Alex, ga weg' Zei ik kil tegen haar toen ik haar naar me hoorde toe lopen en ik net op een platte steen was gaan zitten, Waarom ik wist dat zij het was? Simpel, als ze loopt lijkt dat meer op huppelen. Kleine, vrolijke, gestoorde gek. 'Wees eens aardig tegen je zusje' Andwoorde ze met haar zangerige stem zonder iets aan te trekken van de kille manier waarop ik net tegen haar had gezecht dat ze weg moest gaan. 'Ik heb geen zin in gezelschap nu' vervolgde ik naar het water kijkend, 'Agh, heb je een gebroken hartje?' vroeg Alice plots, geellig daar was de nog iritantere helft van de tweeling. 'Hou je mond' siste ik waarschuwend tussen mijn tanden door, 'Oja, natuurlijk niet want jij bent degene die haar heeft achtergelaten' andwoorde ze terwijl ze mijn waarschuwing negeerde. 'Moet jij zeggen, volgens mij is je vriendje Riley al lang bejaard of anders al lang gestorven' siste ik kwaad waarna ik opstond en het strand opliep.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Here he is (A)

    Tot zo ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer :3]




    [AAAWHHHH! Dat is zo schattig :3 ik mag Alice en Alex wel :Y)]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Muhaha XD Ik heb al een gave voor ze XD Daniëls gave is manivesteren die van Alex en Alice toekomst kijken, Alex de slechte dingen en Alice de goede dingen XD en Nathan waarschijnlijk gedachtes lezen XD}


    Don't be like the rest of them, darling