• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Minah Topiekse


    kindness is never a burden.

    [Ik ben trots op Elbrich en mezelf dat we het andere topic gewoon vol hebben kunnen krijgen :Y)

    MAAIINN TOPICS + ABO! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Woooooo! wil je je reactie hier weer opnieuw neerzetten? Ik zit op iPad dus dat gaat heel moeielijk :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahaha ik zit ook ope de iPad :Y) maar tuurlijk ^^ gimme a sec]

    Sky Leslie White
    'Echt? Door wie dan?' zegt Ryan plagend en hij gooit mijn haar weer door de war. Ik wil net antwoorden als Daniël ineens bij ons staat. 'Mis ik iets?' zegt hij dan. Ik kijk Daniël met een grijns aan en zeg dan: 'Nope, je bent precies op tijd. Want meneer hier, heeft mijn haar weer eens door de war gehaald. Dus kun je nu zien, hoe ik dat bij hem doe.' en voor Ryan ook maar kan reageren haal ik mijn handen weer door zijn haar. Dit keer is het echt zowat het toppunt van erg voor zijn haar. Ik lach even en kijk dan naar Daniël. 'Heb je nog gepraat met Edward?' vraag ik dan aan hem.

    [Voila ^^]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 13:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dankje! Tsja ik ben er nietzo handig in als jij blijkbaar XD}

    Daniël

    'Enigsins' andwoorde ik grijnzend, 'Je vermoord hem zometeen nog' zeg ik plagend tegen haar terwijl ik naar Ryan's haar keek dat nu alle kanten uitstak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach naar Daniël, 'Thsjaa.. Wie heb je liever dat vermoord wordt? Ryan of ik? Ryan is namelijk ook moordenaar. We hebben mijn bijna-dood al besproken,' zeg ik lachend. 'En je hoeft niet te kiezen tussen Ryan en mij hoor.' knipoog ik. Het liefst heb ik eigenlijk zin om Daniël nu te zoenen, maar ik doe het niet. Dat zou echt zó ongemakkelijk zijn voor Ryan. Gelukkig leek Daniël me niet een jaloers type dat als ik het gezellig heb mrt een andere jongen, hij gelijk beschermend tegen mij gaat doen. Tenminste, dat doet hij tot nu toe nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Je bijna-dood? Ik neem aan dat het bijna inhoud dat ik je op het laatste moment kom redden en het Ryan's dood word?' vraag ik grijnzend, 'Als ik zou moeten kiezen weet je wie ik zou kiezen, sorry Ryan' zei ik nog altijd grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dat was nog niet eens in me opgekomen,' zeg ik plagend, en ik kietel even in zijn zij. 'Ik had eigenlijk bedacht mezelf gewoon te redden.' en ik lach naar hem, het is leuk om Daniël te plagen. Ik ben blij dat Daniël erbij is, ik miste hem toch wel, ondanks dat we niet zó lang zonder elkaar waren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En hoe had je bedacht jezelf te redden? Door Ryan eerst buitenwesten te slaan?' zei ik grijnzend waarna ik mijn hand tegen mijn zij houd zodat ze daar niet meer kan kietelen, 'Zometeen word het een mislukte zelfreddings actie' zeg ik. Terwijl ik haar in haar zij prik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik draai me lachend naar Daniël toe. 'Is er hier iemand bang om in zijn zij geprikt te worden?' vraag ik met een speelse blik. 'En een beetje vertrouwen in me hebben mag best. Ik kan jou toch ook tegen de grond werken.' en ik grijns naar hem. Het is me toe gelukt in het bos. Toen werkte ik hem tegen de grond om hem te kietelen. En toen uit het niets kuste ik hem... Als ik eraan terugdenk word ik gelijk weer helemaal vrolijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Nee, ik ben gewoon bang dat je zelf-reddings actie uitloopt tot een zelfmoord' zeg ik grijnzend, 'Dat doe je niet, dat zou zielig zijn voor Ryan, heb een beetje medeleiden met hem en met mij' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik grijns naar Daniël terug, 'O nee, ik heb met jullie beiden echt geen medelijden!' zeg ik. 'Ryan kan tegen kietelen, dus moet ik iets anders verzinnen. Maar jij,' zeg ik dan, en ik bijt even op mijn lip. 'Jij kan niet tegen kietelen.' em ik begin hem gewoon in zijn andere zij te kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik vermoord Nathan de volgende keer' zeg ik met mijn ogen rollend waarna ik haar handen vastpak, 'Maar voor zover ik weet ben ik sterker dan jouw, sneller en daarbij kan jij ook niet tegen kietelen' zeg ik terwijl ik doe alsof ik nadenk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Jij kan niet zonder Nathan,' zeg ik plagend. 'Jij zal hem nooit vermoorden.' Daniël heeft mijn handen beet zodat ik niet meer kan kietelen. Dit is eigenlijk precies dezelfde situatie als met Ryan nu net.. Ryan staat er nog steeds bij en dan zeg ik: 'Zeg Ryan, zou je mij misschien even kunnen helpen door te kietelen?' vraag ik aan hem. En dan kijk ik Daniël recht aan met mijn liefste glimlach, niet een overdreven, maar een lieve. 'Tenzij jij me gewoon los laat. En anders weet ik nog wel een manier om je te overtuigen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Helpen door te kietelen?' vroeg ik haar grijnzend, verkeerde vraag.. Ze zei niet wie, grijnzend liep ik naar Sky toe terwijl ik haar begon te kietelen en Daniël moest lachen om wat ik deed.


    Don't be like the rest of them, darling