• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Huilen is vermoeiend,' geef ik toe. En ik ben ook wel moe, maar ik ben bang dat ik naar droom. Zolang ik wakker ben kan ik mijn gedachtes wel blokkeren maar mijn dromen tricken me altijd. 'Maar dat is wel saai voor jou,' zeg ik met een kleine glimlach. En ik leun even tegen Ryan aan met mijn hoofd als ik gaap. Dan ga ik weer recht zitten.

    [Dwing haar maar om te gaan slapen joh ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ga nou maar gewoon slapen' Zeg ik grijnzend terwijl ik haar om duw, 'Dan kan ik zorgen dat de leraren je niet komen zoeken' zeg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet heel eventjes lachen als Ryan me omduwt. En ik voel de vermoeidheid ook aan me trekken. Ik lig nu half achter Ryan. En por hem even in zijn zij, oude gewoonte. 'Toch jammer dat je tegen kietelen kan.' en dan ga ik goed liggen met mijn gezicht de kamer in. 'Ben je er als ik wakker word?' vraag ik dan aan hem. Het zou een teleurstelling voor me zijn als ik een lege kamer aantref terwijl ik denk dat hij er is. Ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tuurlijk, ik blijf hier tot je genoeg van me krijgt' zeg ik grijnzend, 'En nu slapen jij' Voeg ik er aan toe.

    {It sucks.. M'n zus moet zo nodig dresseur op het WK kijken en die zit dus de heletijd achter de computer..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach even, wetend dat Ryan er zal zijn als ik wakker word en dan sluit ik vermoeid mijn ogen. Ik val snel in slaap die droomloos begint.

    [Prik haar met een hooivork! :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Als dat lukte.. Zou ik het doen.. Tenzij ik de rest van mn leven nog erger wil doorbrengen dan nu. Ze haat me ik haat haar typische zusterliefde :Y)
    Ze is nu in iedergeval weg ^^}

    Ryan

    Gelukkig viel ze al snel in slaap, ze had er net erg moe uit gezien. Zelf liep ik naar de badkamer om wat water te paken waarna ik weer op de rand van het bed ging zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn zus en ik zijn gewoon lief voor elkaar :3]

    Sky Leslie White
    Ik voel me heerlijk warm en vetrouwd. De geur van zoete broodjes hangt in de lucht maar ik zie niets. Het is mooi wit, een beetje wolkachtig. En ik strek mijn armen en draai een rondje terwijl ik de schone lucht in adem. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hier gaat er geen dag voorbij zonder dat ze me uitscheld voor zwerfer, dat ik lelijk ben dat ik een leven moet zoeken enzovoord.. Erg leuk}

    Ryan

    Grijnzend kijk ik toe hoe ze beweegt in haar slaap, het zag er grappig uit en ik zag ook op haar gezicht een glimlach verschijnen. Ik pak mijn mobiel en oordopjes uit mijn zak zodat ik rustig muziek kan luisteren terwijl ze slaapt, waarschijnlijk zou ze er geen last van hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zullen we een tijd sprong maken? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Sure ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Na iets wat een eeuwigheid lijkt te duren word ik wakker met een tevreden gevoel. Ik wrijf even in mijn ogen en dan zie ik Ryan zitten. Heel even weet ik niet waarom hij daar zit maar dan herinner ik het me. Daniël die weg is. En Ryan die bij me bleef terwijl ik sliep. Ryan is muziek aan het luisteren, en ondanks dat ik Daniël gelijk weer heel erg mis lukt het me om een kleine glimlach op mijn gezicht te toveren. 'Je bent er.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bepaal jij maar hoe groot de tijd sprong is ^^ ik ga even eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Heeft Leslie een hekel aan Daniël in de Hogwarts rpg trouwens? XD}

    Ryan

    'Tuurlijk' Andwoord ik waarna ik mijn muziek uit doe, 'Het is middag, bijna avond trouwens, heb je honger?' Vraag ik haar. Ze had beste en tijdje geslapen, maar ik had genoeg te doen gehad dus het was niet echt een probleem geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik weet niet waarom maar ik wil Ryan een knuffel geven omdat hij gebleven is. Dus ik geef hem een knuffel en zeg dan in zijn oor: 'Dankje dat je gebleven bent.' en dan laat ik hem los en kijk hem verontschuldigend aan als ik hoor hoe laat het al is. 'Ja graag, ik heb wel honger.' en ik glimlach even naar hem. Ik sta op en loop even langs het net en fatsoenlijk mijn haar. 'Zullen we gaan?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Geen probleem' Andwoorde ik glimlachend waarna ik opsta en nadat ze haar haar fatsoeneert haar, haar kort door de war haal. 'Sorry, kon ik niet laten' Zeg ik grijnzend waarna ik de deur voor haar open houd.


    Don't be like the rest of them, darling