• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Allebei de sporten wel gedaan alleen niet meer verder mee gegaan toen ik hier kwam' Andwoorde ik schouderophalend, ik kon hier moeielijk onder school nog gaan kickboksen of gaan judo'en.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet gaan, ik ga met een vriendin winkelen. Adios amiga!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {D: Don't go... Waneer ben je terug?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sorry, had het niet meer gelezen!

    Maar ik ben er weeeerrrr :3]

    Sky Leslie White
    'Toen ik sprak over kickboksen en judo maakte ik eigenlijk een grapje,' zeg ik een beetje lachend. Ik weet niet, nu Daniël weg is voel ik me leger. Heel cliché, alsof er een deel van mij met hem is meegegaan. Ik vraag me af hoe het met hem is. Maar schud de gedachte weg, hij denkt toch niet aan mij. Ik zucht even. 'Vandaar dat ik me met geen mogelijkheid los kon maken vanochtend.' en ik kijk Ryan aan. 'Je mag best tegen mij kickboksen,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Kun jij kickboksen dan?' Vraag ik haar terwijl ik nogsteeds in mijn salade prik, ik zou het zelf niet bedenken als ze kon kickboksen of het in iedergeval een keer gedaan had.

    {I'm happy your back ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem aan. 'Nope,' zeg ik dan met een grijns. 'Je kan me gewoon verrot slaan.' en ik kijk hem aan. 'Nee oke, sla me maar niet verrot. Je kan het me leren?' en ik kijk even weg. 'Hoewel.. Doe toch maar niet. Dat zal anders heel heel heel lang duren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik kan het je leren' Zei ik grijnzend, 'Hebben we in dit gebouw ook een gymzaal?' Vroeg ik haar vervolgens, ze kende het beter dan ik dus ik hoopte op een ja.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik denk even na. 'Ja, er is hier een gymzaal. Die zit vlak bij de muzieklokalen,' zeg ik dan. Ik zie Ryan grijnzen en merk dat mijn grijns alweer is verdwenen. Dus tover ik een glimlach op mijn gezicht, voor Ryan. Als ik nu alleen op mijn kamer zou zijn, was ik waarschijnlijk alweer aan het huilen, maar dat probeer ik niet aan Ryan te laten merken.

    [Hoe gaat het met Daniël? -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, hoe het met Daniël gaat laat ik je zo weten -wbw-.. Ik word echt knetter gek van mijn zus.. Alles wat ik zeg.. Alles was ik doe lijkt verkeerd voor haar, ookal zeg ik presies hetzelfde als mijn broertje zei (waar ze natuurlijk niets tegen zecht) zit ze me nog uit te schelden ofzo}

    Ryan

    'Mooizo' Zeg ik nadenkend, 'Waneer wil je het leren?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik een kleine hap van mijn salade neem, ik was nooit echt zo weg geweest van salade..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 19:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je laat het me nu al weten -wbw- is hij al weer terug? :Y)

    HAHAHAHA, ik zie nu al voor me hoe je met je hoofd op de tafel stonpt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {NEEEEEE!!! *Stompt met haar hooft op het bureau... WAAROM!?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik denk even na en zeg dan: 'Zo snel mogelijk,' zeg ik dan. Afleiding. Ik kijk hoe Ryan een klein hapje van zijn salade neemt.
    'Niet zo'n trek meer? Of niet daarin?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Alletwee' Andwoord ik grijnzend waarna ik het naar de zeikant van de tafel schuif, 'Waneer is zo snel mogelijk?' Vraag ik haar vervolgens, ik had toch verder niets te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem. 'Wanneer is zo snel mogelijk?' vraagt Ryan dan. En ik antwoord: 'Wanneer jij zin hebt en kan.' en ik kijk naar Ryan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Heb jij er nu zin in?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik tegen de leuning van mijn stoel leun, kickboksen deed ik nog soms.. met de vrienden die ik hier had.


    Don't be like the rest of them, darling