• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Goedenacht Elbrich :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    De hele tijd word ik achtervolgt door nare gedachten. En ik wil er voor weg lopen en weg rennen maar het lukt me niet. Ik moet Daniël zien te vinden, dat moet. Maar overal waar ik zoek heb ik geen resultaat. En ik voel me rot en beroerd en dan weer leegte. Ik merk dat ik slaap, ik wil wakker worden uit deze nachtmerrie. En als ik wakker word is alles weer goed.

    Wanneer ik weer wakker word voel ik gelijk dat ik gehuild heb. En alsof het niet erger kan zie ik tot mijn schrik dat Ryan hier is. Ryan hoort hier niet te zijn, maar Daniël wel. 'Wat doe jij hier?' vraag ik dan aan hem met een brok in mijn keel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Jouw zoeken' andwoorde ik eerste schouderophalend, 'Wat is er met jouw gebeurt?' vroeg ik haar vervolgens. 'En daarbij lag deze op mijn bed' zei ik terwijl ik een zwart boek met de naar 'De Scagotti 's' erop op haar bed neerlegde.

    {Daniël heeft een briefje in het boek gestopt en de foto van hem en Nathan eruit gehaald.. Deze brief:

    Wil je nog steeds weten hoe mijn leven eruit ziet?
    Zoals je weet houden Nathan en ik niet zo van de regels volgen, en voor een engel heeft dat bepaalde consequenties. Iets waar je als 'kleintje' nog geen weet van hebt en waar ik me nu zelfs nog niets van aantrek. Somige regels zijn belangrijker dan andere, en aan somige zitten er hogere consequenties aan als je ze breekt (iets waar ik ook achter ben gekomen) Een van de redens dat ik bijna een jaar op die school moest doorbrengen was om het breken van een van die 'regels' somige engelen doen het uit vrije wil en anderen houden er niet bepaald van om zo dicht bij mensen te moeten zijn en naar school te moeten. En mijn 'overtreeding' had daar alles mee te maken, een mens was er achtergekomen wat ik was en had dit vervolgens doorverteld, voor bepaalde engelen is het niet moeielijk om een geheugen te wissen maar in zo'n geval weet je niet wie het weet.

    Hier heb je een stukje uit mijn leren, hopelijk hoor ik ooit nog iets van die van jouw.
    }


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Goedenacht Elbrich :3]


    {Hallooo ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    {O trouwens.. Geen idee of de brief goed is.. Of het verhaal leuk.. Ik wilde iets bedenken en dat gast niet zo om half 1 XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Jou zoeken,' zegt Ryan simpel. En die simpele woorden laten me bijna weer huilen. 'Wat is er met jou gebeurd?' vraagt hij daarna. 'En daarbij lag deze op mijn bed.' en hij haalt een boek tevoorschijn. Ik herken het boek gelijk, maar ik maak het nog niet open, niet waar Ryan bij is. 'Dankje,' zeg ik met een verstrikte stem. Hoe kan ik ooit aan Ryan uitleggen wat er gebeurd is? 'Daniël is weg,' zeg ik dan maar zacht. En de tranen stromen weer over mijn wangen. En ik schaam me ervoor omdat Ryan erbij is.

    [Damn, ik vind het echt zielig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hoezo is hij weg?' vraag ik haar nietbegrijpend, 'en dan laat hij je zo achter?' vroeg ik vervolgens fronsend. 'Zal ik weer weg gaan?' vraag ik haar vervolgens.

    {Denk aan je kleine Skaniel XD}

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 0:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {ik ga slapen.. Tot morgen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan snapt het niet. 'Zal ik weer weg gaan?' vraagt Ryan dan en ik kijk even naar hem op.
    'Waarschijnlijk wil je weg,' zeg ik dan. 'Dus voel je niet verplicht om te blijven.' en ik pak een zakdoekje uit mijn nachtkastjeslade en veeg de tranen weg. 'Je zult me wel een aansteller vinden,' zeg ik somber.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap lekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik voel me niet verplicht te blijven, maar als je me hier niet wilt hebben zal ik weg gaan' zei ik schouderophalend, 'Ik kan moeilijk iets vinden als ik de reden ervoor niet weer'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 13:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik snap de zin niet helemaal, als je me hier niet uiltje ben

    ...

    Goedemorgen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Whaha XD Sorry heb de zin veranderd.. Heb het snel moeten typen op de Ipad voordat mn vader binnenkwam en boos werd omdat ik erachter zat..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik stop gewoon met huilen. Ik ben het zat om te huilen. Mijn stem is nog wel een beetje bibberig. 'Daniël denkt dat andere jongens beter voor me zijn,' zeg ik. 'Om bepaalde dingen.' ik ga niet vertellen over zijn engel-zijn. Daar krijgt hij problemen mee. 'Zoals jij bijvoorbeeld.' en ik kijk Ryan aan. 'En hij zei het nu net alweer, en toen was hij weg.' het komt er allemaal hakkelig uit, ook omdat ik niet alles kan vertellen. 'Hij is terug naar Italië.. En hij heeft een ticket voor me achtergelaten.' ik kijk weg van Ryan. 'Eikel dat die is,' mompel ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Wat een eikel, en dan laat hij jouw hier zo achter' Zei ik nadat ik geluisterd had naar wat ze verteld had. 'Dat lijkt me ook niet een hele goede reden om je achter te laten'


    Don't be like the rest of them, darling