• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Hij haalt zijn hand door mijn haar waardoor het weer dor de war zit. 'Ryan!' zeg ik. 'Sorry, kon het niet laten,' zegt hij grijnzend. Dan houdt hij de deur voor me open. 'het is dat je manieren hebt,' zeg ik plagend. En ik loop de deur door en trek hem mee terwijl ik de deur dicht doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik had het kunnen verwachten' Andwoorde ik grijnzend, 'Kan ik mijn ouders toch voor iets bedanken dus' Zeg ik nogsteeds grijnzend waarna ik met haar meeloop naar de kantine.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ondanks dat ik me rot voel om Daniël kan ik toch wel glimlachen en zelfs een beetje lachen. We komen aan bij de kantine en ik duw de deur open. En we komen in een redelijk drukke kantine aan. We lopen naar een lege tafel en ik slik als ik de tafel herken als de tafel waar ik Daniël heb ontmoet, maar ik slik het verdriet weg en vraag dan aan Ryan: 'Moet ik eten voor ons pakken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik was hier degene met manieren dus dat doe ik wel, wat wil je eten?' Vraag ik haar met een lichte grijns terwijl ik kort rondkijk naar de andere mensen hier.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach lief naar hem. 'Suprise me,' zeg ik dan. En ik ga aan de tafel zitten. 'Ik lust alles dus dat moet wel goed komen. Als het maar geen appel is.' het klinkt misschien heel stom maar ik weet dat Daniël graag appels eet, en ik wil gewoon niet aan Daniël denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Deal' Andwoorde ik grijnzend waarna ik naar het eten liep, dat werd.. Salade.. En een broodje, 'Alsjeblieft' zei ik terwijl ik een boordje en een bakje salade voor haar neerzette. 'Als je iets anders wilt haal ik wel iets anders' zeg ik terwijl ik op een stoel ging zitten terwijl ik zelf mijn broodje pakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik wacht totdat Ryan terug komt en probeer vooral niet aan Daniël te denken. 'Alsjeblieft,' zegt Ryan dan. En ik kom uit mijn gedachten terug. Hij heeft salade en een broodje meegenomen. Ik glimlach en zeg: 'Thanks Ry.' en dan zegt hij: 'Als je iets anders wilt haal ik wel iets andere.' en het doet me denken aan dat ik dat tegen Daniël precies hetzelfde zeg als ik eten voor ons twee haal. 'Nee hoor, het is goed zo.' zeg ik dan. En begin met eten van mijn salade. 'Smakelijk,' zeg ik dan nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Waar ben je geboren?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik een hap van mijn broodje neem, aangezien ik nog niet een zoveel over haar weet leek het me wel interessant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Was ik dit kwijt ofzo?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen idee Amparo ^^ maar dat kan komen doordat je geliefde Timo niet kan reageren omdat Poeh/Lene nog op vakantie is tot de 8ste.

    Je hebt een verschrikkelijk drama gemist bij Sky en Daniël!

    Voorlopig staat er geen mini Skaniël op de planning]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maar er komt wel een mini Skaniël.. Dat moet gewoon.. (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Waar ben je geboren?' vraagt Ryan dan. En ik neem nog een hapje van mijn salade. 'Ik ben geboren in Amerika, in een plaatje in Calefornia.' en ik kijk glimlachend naar Ryan. Ik weet eigenlijk helemaal niets over Ryan. 'En jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik ben geboren in Amerika, in een plaatsje in Calefornia.' Andwoord ze glimlachend, 'En jij?' vroeg ze vervolgens, 'Oxford, Engeland' andwoord ik terwijl ik bijna het laatste hap van mijn broodje neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Dit gesprek met Ryan doet me minder denken aan Daniël, maar ik denk nog steeds veel aan Daniël. 'Dat ligt redelijk ver uit elkaar,' zeg ik met een kleine glimlach. Maar niet zo ver als Rome, denk ik. Dan schud ik mijn hoofd. Niet jezelf onnodig verdrietig maken. Ik neem een paar flinke happen van mijn salade en dan is die op. Ik wil drinken pakken maar merk dat ik geen drinken heb. Ik maak een afkeuren geluidje. 'Wat nou manieren? Je vergeet gewoon drinken mee te nemen' zeg ik. Dan lach ik en sta ik op. Ik pak voor ons beiden wat drinken. En ga dan weer zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Jammer daar gaat mijn goede indruk' Zeg ik grijnzend, 'Wat voor werk doen je ouders?' Vraag ik vervolgens aan haar terwijl ik het bakje sla van mijn ene hand naar mijn andere hand duw.


    Don't be like the rest of them, darling