• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Wat dacht je van geen bijnaam?' zeg ik dan lachend. Ik doe net als Ryan der net mijn handen achter mijn hoofd en sluit mijn ogen. 'Je hebt gelijk, dit ligt echt lekker.' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Nee, ik hou het bij kleintje' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe ze haar handen onder haar hooft legt en haar ogen dicht doet, 'Zei ik toch' Andwoorde ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Oke, zolang jij mij kleintje noemt noem ik jou Ryanmyan,' zeg ik dan. 'Hmhm,' hum ik dan als Ryan zegt dat hij dat toch zei. 'Voor de verandering heb je een keer gelijk,' en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Zal wel zeker niet zo vaak voorkomen zeker?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Geen probleem mee kleintje' Zeg ik grijnzend, 'Erg grappig, komt best vaak voor hoor' Vervolg ik quasi-verontwaardigt. 'Vertel eens over Calefornia' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Vertellen over Californië. Ik glimlach even en begin dan met vertellen. 'California is redelijk groot, en redelijk wel wat ze er over zeggen in films. Heel veel zon. De omgeving waar ik woonde, was niet zozeer druk of rustig. Gewoon zo'n buurt waar de buren elkaar kennen, en waar je leuk kan uitgaan. Ik heb veel vrienden daar, ook waar ik mee dans. En de omgeving vind ik persoonlijk mooi. Er is ook een bos, waar ik persoonlijk erg van hou. Je kan er ook heerlijk op het strand liggen, sterren kijken, kampvuur. Marshmallows roosteren.' en ik vertel nog verder. Over hoe het er in de verschillende seizoenen is. De dieren daar. En na een tijdje ben ik uitverteld en slaak ik een geeuw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    /Spammers XD Ik wil een mini skaniel!!! /


    kindness is never a burden.

    [Heeeeee Lene! ^.^

    Tsjaaaaaa, dat kan dan nog even duren.

    Daniël is naar Italië vertrokken met Nathan. Naar zijn ouders.

    Je kent Twilight wel, blablablaaaa, een mens is beter voor je Sky

    En dat deed Sky pijn, ze wil biet dat Daniël dat zegt enzo... Dus toen is Daniël Vertrokkeb.

    En Damn, die afscheidsbrief was echt een tranen trekker ):

    En hij heef een ticket voor Sky achtergelaten, wat eigenlijk een verjaardags kado was.

    En haar de keuze gegeven of ze komt of niet..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {En als ze terug komt heeft ze grote kans dat Daniël met haar mee gaat.. Mischien kan Sky op haar verjaardag gaan? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol, je leest weer eens mijn gedachten Elbrich ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Ryan

    'Klinkt leuk' Zeg ik grijnzend als ze uitverteld is, 'Ben je moe?' Vraag ik haar vervolgens als ze geeuwt.


    Don't be like the rest of them, darling

    {XD Volgens mij word ik daar zo langzamerhand best goed in XD Je gedachten lezen, waneer is Sky jarig? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je weet dat toch :Y) eigenlijk over twee weken ^^

    maar weet je, dat zou me echt te lang duren :Y) laat ik het over 4 dagen doen ^.^ rpg tijd dan ;D]

    Sky Leslie White
    'Klinkt leuk,' zegt Ryan grijnzend. Hij zit nog steeds op me. 'Ben je moe?' vraagt hij dan. En ik voel me moe ja. 'Wel een beetje ja, maar ik ga niet meer lopen,' zeg ik lachend. 'Daar ben ik te lui voor. En ik lig prima.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Whahaha XD Mij ook, hoopte al dat je zowiets zou zeggen :3}

    Ryan

    Grijnzend ga ik van haar af en blijf ik naast haar ligen, met mijn armen onder mijn hooft. 'Moet ik je gaan dragen?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan gaat van me af en hij blijft naast me liggen. ´Pfoeeeee, hé! Ik kan eindelijk weer ademen.' en ik doe mijn ogen open en grijns naar hem. 'Grapje Ryanmyan.' ik denk na over zijn vraag. 'Neehh.. je hoeft me niet te tillen. Ik blijf gewoon voor eeuwig hier liggen.' ik denk aan mijn verjaardag die over 4 dagen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Erg slim, en wat had je in gedachten voor deze week? Je moet nogsteeds 4 dagen naar school voordat het weekend is en volgens mij heeft er vast wel een klas Gym' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling