• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    ´Hmm.... waarom denk je zoveel na?' vraag ik lachend aan hem. 'Dan ben ik nog steeds niet van plan om te lopen.' zeg ik dan vastbesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Geen idee, dat gebeurt gewoon. Aan gewend geraakt denk ik' Andwoord ik grijnzend, 'Dan sleuren ze ons hier zometeen weg' zeg ik lachend bij het idee dat er een leraar ons hierweg moet sleuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet lachen om Ryan. 'Daar wens ik ze dan veel succes mee. Jou kunnen ze nog wel makkelijk meekrijgen. Je zet gewoon een leuk meisje neer en jij bent weg,' en ik lach even. 'Mij krijgen ze met geen mogelijkheid mee. Want als ze me weg willen sleuren gebruik ik mijn kickboks kunsten!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hoezo neem jij aan dat ik zomaar wegren voor een leuk meisje?' Vraag ik haar grijnzend, 'En daarbij, als ze de Gymleraar erbij halen sleurt die jouw er makkelijk weg kleintje. Mij daarintegen word net iets moeilijker'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Als het een leuk meisje is? Waarom niet?' zeg ik dan. En ik draai mijn hoofd naar Ryan om hem aan te kijken. 'En ik heb niets over rennen zegt, misschien loop je dan wel weg met haar.' en ik kijk hem dreigend aan. 'Ik ben níet klein! Hij zal mij niet makkelijk wegkrijgen, niemand niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'En dan jouw hier achterlaten? Nee, ben ik niet vanplan' Zeg ik grijnzend, 'We zullen zien' Andwoorde ik lachend, beniewt hoe het ging als ze hier morgenvroeg nog lag.

    {Anders doen we een tijdstroom naar morgen vroeg? :3 Dat maakt het 3 dagen voor haar verjaardag XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'En dan jou hier achterlaten? Nee, ben ik niet van plan,' zegt hij grijnzend. Ik vraag me af of hij dan bedoelt mij achterlaten, hier alleen, of een leuk meisje achterlaten.. Maar nee, ik ga gewoon uit van het eerste. Hij heeft gezien hoe ik er uit zag vanmiddag. En dan denk ik pas weer aan Daniël. Daniël. En een gevoel van gemis komt weer omhoog, maar ik probeer het weg te drukken. 'We zullen zien,' antwoord Ryan lachend. 'Ik denk niet dat er iemand komt hoor,' zeg ik dan. 'En anders laten ze me heus wel slapen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik hoop het, ik het enigsins ervaring wat er gebeurt als je slapende meisjes vroeg wakker maakt' Zeg ik lachend, waarna ik recht ga zitten om mijn handschoenen te pakken en vervolgens weer te gaan ligen met mijn hooft op de handschoenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik merk dat ik meer moe word. 'Hmmhmm,' mompel ik. 'En wat gebeurt er dan? Werd ze humeurig?' vraag ik, iets wat moeier. Ik wrijf even in mijn ogen. 'Als ik in slaap val, maak me dan wakker alsjeblieft. Ik ben niet van plan om hier echt te slapen.' en ik kijk even glimlachend naar Ryan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Niet? Moet ik je dan toch maar gaan dragen voordat je in slaap valt?' Vraag ik haar grijnzend. 'Maar inderdaad, ze werd humeurig' Vervolg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach even naar hem. 'Dat doe ik je niet aan,' zeg ik. 'dan val ik desnoods maar in slaap.' en ik kijk weer even naast me, naar Ryan. 'Ik snap niet dat iemand dan humeurig wordt.. Wees gewoon vrolijk, als dat je lukt. En dan bedoel ik niet per se jou, maar mensen in het algemeen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik ben sterk genoeg' Zeg ik grijnzend, 'Tsja, ze vond het in iedergeval niet erg leuk maar dat overbrugt weer dat ik haar toch al niet mocht' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Jaaaa jaaa,' zeg ik plagend sarcastisch. 'Wat deed je dan überhaupt bij dat meisje zo vroeg? Als je haar toch al niet mocht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Zeker weten?' Plaag ik haar terug, 'Laat feestje van een vriend van mij' Andwoorde ik alleen maar grijnzend. Kon ik het helpen dat ik haar wakker moest maken en dat ik dat dan aangezien ik haar niet mocht deed door mijn voet in haar gezicht te duwen.. Nu ik er over na denk zou dat daar ook aan kunnen liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Zeker weten?' plaagt hij me terug. 'Nope, ik weet het niet zeker.' en ik geeuw weer even, ik sla tijdelijk een hand voor mijn mond. 'Hmm..' mompel ik als hij zegt dat het een laat feestje was. Ik wrijf weer even in mijn ogen, hoe langer ik hier lig, hoe moeier ik word.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.