• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga film kijken.. Waarschijnlijk tot morgen.. D: By Jaimster! Waarschijnlijk gaat een paar dagen niet praten tegen jouw ook niet lukken xD


    Don't be like the rest of them, darling

    [Trollollol, nog 3 dagen en dan is Sky jarig ^.^]

    Sky Leslie White
    Ik heb een dromeloze nachtrust, en ik word al vroeg wakker de volgende morgen. Mijn ogen zijn nog half dicht en ik sta op en loop even naar het toilet. Ochtendplas. Als ik klaar ben spoel ik door en wrijf in mijn ogen. Ik poets mijn tanden en word weer wat meer wakker. Normaal had ik in de ochtend even langs Daniël gegaan, dat hoeft nu niet meer. En ik slik even. Ik loop weer terug en schrik me dan rot. Was Ryan daar al de hele tijd? Hij slaapt nog. Ik loop naar hem toe en grijns dan even. Dan duw ik mijn voet een beetje tegen zijn hoofd aan, tot hij wakker wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Ik word langzaam wakker en voel iets krieblen op kun gezicht, ik pak het vast en aks ik mijn ogen opendoe kan ik nog net sky's voet onderscheiden als het ding dat ik vast heb. 'Ook goedemorgen' mompel ik waarna ik haar voet loslaat en in mijn ogen wrijf


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet even lachen. 'Goedemorgen Ry,' zeg ik. En ik ga weer op mijn bedrand zitten. Ik zie hoe hij in zijn ogen wrijft. 'Dat kan nooit lekker geslapen hebben tegen mijn bedrand aan.' merk ik dan op. 'Waarom ben je niet naar je eigen kamer gegaan?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Valt wel mee' andwoord ik schouderophalend, 'was moe'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga slapen.. Lezen waarschijnlijk en een tennisbal op m'n broertjes Hooft gooien als hij snurkt maargoed XD}

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 22:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wauw, dat was een lange reactie met Ryan :Y) slaaaaaplekker ^^]

    Sky Leslie White
    'Wacht, waar zeg je nou was moe op?' en ik kijk hem vragend aan. 'Ach, laat maar zitten. Voortaan kan je ook een bed kiezen. Ik weet toch niet waar Alexi, Axton en Jake uithangen. Jake zal wel bij Leslie zijn. En Alexi en Axton gingen volgens mij naar de oma van Alexi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Dat zie ik dan wel' Mompel ik waarna ik opsta, 'Ik ga me eerst even omkleden' Deel ik mee waarna ik richting de deur loop. 'Tot zo' Vervolgde ik waarna ik de gang opliep richting mijn kamer.

    {I Know :3 Moest even snel XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Tot zo,' antwoord ik terug. Ik wrijf nog even een keer in mijn ogen. Dan sta ik weer op en ga weer richting de badkamer. Ik douche even snel en trek daarna mijn kleren aan. Ik kam mijn haren, en laat ze dan gewoon opdrogen. Dan zucht ik even. Ik wens dat je hier bent Daniël. En niet heel veel kilometer verderop. Ik zucht weer. Ik loop de badkamer uit en pak dan het boek van Daniël. En ik begin met het lezen van wat Daniël geschreven heeft. En ik glimlach een beetje. Typisch Daniël om de regels te overtreden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Ik douche kort waarna ik wat kleren aan doe en vervolgens mijn spullen bij elkaar zoek om ze samen in mijn koffer te gooien en dan naar beneden loop. Geen idee waarom maar ik had alweer honger.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Zo te lezen in het Hogwarts Rpg begint Leslie Daniël ook heel erg leuk te vinden -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waarom lees jij dat? D: Gheehehe, het klopt ^.^ maar ik heb nog geen enkele keer gelezen dat hij haar leuk vindt...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Omdat ik het gevoel had dat ik veel gemist had gister.. Was de topics aan het doorlezen en las dat :3 Komt nog wel XD I promise! }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Als ik klaar ben met lezen sla ik het met een verdrietige glimlach dicht. Dan sta ik op en haal nog even een hand door mijn haar. Dan loop ik richting de kantine. Ik doe de deur open en ga in gedachten met een appel aan een tafel zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Lekkere Appel?' Vraag ik aan Sky als ik aan de andere kant van de tafel ga zitten met een bord met eten.


    Don't be like the rest of them, darling