• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik schrik op uit gedachten als Ryan zegt: 'Lekkere appel?'. Hij gaat ook aan de tafel zitten, tegenover me. Ik glimlach even. 'Ja hoor, het enige eten dat nooit verveeld,' zeg ik. 'Vandaag weer naar school'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Wel? Was je niet vanplan de dag door te brengen op de vloer van de Gymzaal?' Vraag ik haar grijnzend, 'Welke lessen hebben we dan?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke, we kunnen niet meer onnodig spammen :Y) anders is het topic dadelijk vol (:]

    Sky Leslie White
    'Dat was voordat je me daar weg droeg,' zeg ik lachend. 'En ik heb echt geen idee welke lessen we hebben. Volgens mij wiskunde, Nederlands, Engels, en nog wel iets.' en ik kijk hem aan. 'Oke, ik weet het gewoon niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm... Ik ben trots op mezelf en op jouw dat we nu alweer een topic vol hebben bijna XD}

    Ryan

    'Dat word zoeken dus' Zeg ik grijnzend, op mijn vorige school was ik toch meestal degene die te laat was en als ik niet wist welk lokaal rende ik meestal met een aantal vrienden door de gangen opzoek naar het juiste lokaal en de rest van onze klas.


    Don't be like the rest of them, darling

    [hey i'm back... was er allemaal gebeurt?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Yaaaayyy, je bent er weer :3

    Hmm ja. Maar alleen tussen Sky en Daniël, en Sky en Ryan.

    ER KOMT GEEN MINI SKANIËL D:

    Hoe was het? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [leuk en gezellig ook wel :) wil je Leslie's laatste reactie posten? Of wil je dat ik hem opzoek? Is ook goed hoor :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zoek hem wel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi zei op 24 juli 2012 - 22:54:

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Hey beautiful.' grijns ik terug. Mijn armen liggen weer losjes op haar heupen. 'Kunnen we niet spijbelen? School is zo saai... en we weten al alles. Hoeveel keer zijn we ondertussen al niet afgestudeerd?' Ik grinnik even.


    Leslie Day
    'Je maakt het me verdomd moeilijk om nee tegen te zeggen. Nee we kunnen niet spijbelen liefste Jake.' en ik sla mijn armen om zijn nek. De stralen lopen over ons heen. 'En we zijn al heel vaak afgestudeerd.' en ik lach even. Dit is volgens mij de 84ste keer dat ik ga afstuderen. 'En is school ook saai als ik er ben?' knipoog ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee maar dat komt omdat ik toch alleen maar met jouw bezig ben dan.' grijns ik toegeeflijk. Ik druk plagend kleine kusjes op haar kin en net naast haar mond en ga dan naar haar keel. 'Alsjeblief lieve lieve Leslie.' fluister ik in haar oor en nibbel er zachtjes aan. Ik kan altijd proberen hé?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Alsjeblieft lieve lieve Leslie,' fluistert hij in mijn oor. En hij nibbelt er zachtjes aan. 'Oke,' geef ok dan toe. 'We gaan niet naar school.' en ik druk een kusje op zijn kaak. En daarna op zijn borstkas. De warme stralen verwarmen mijn lichaam, echt heerlijk. 'Je bent verschrikkelijk,' zeg ik lachend. 'Verschrikkelijk lief, dat ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en zoen haar teder. 'Zeg nu niet dat jij wel graag in dat stoffige lokaal zit. Het is een hel daar.' Ik zucht overdreven. 'Ik kan je niet aanraken, niet eens je hand vasthouden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet om hem lachen en draai ons om en duw Jake zacht tegen de koude muur. 'Wat erg voor je als je me niet mag aanraken!' zeg ik lachend. 'Ach, je hebt geluk dat ik ook wil dat je me aanraakt.' en ik grijns naar hem. Ik druk mijn lippen weer zacht op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ril even door het verschil van temperatuur maar trek haar dan nog dichter tegen me aan. Ik veeg teder haar natte haren uit haar gezicht en zoen haar terug. Mijn andere hand streelt zachtjes haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan. En hij zoent me terug. Zijn hand streelt zachtjes mijn rug. Ik duw me dichter tegen hem aan, met mijn onder lichaam. En bijt even zachtjes in zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.