• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik dacht al wel dat je het wist, maar als ik aar zou laten denken dat ze niet meer aan Daniël denkt dan denkt ze toch nog aan hem xd]

    Sky Leslie White
    Ik zit op Ryan en hij ligt onder me op de grond. Hij haalt weer mijn haar door de war. En eigenlijk is er zowat niets meer van mijn staart over. 'Je wordt bedankt,' zeg ik dan lachend. Ik strijk een pluk haar achter mijn oor maar merk dat het niet veel zin heeft. Dus ik trek de kickboks handschoenen uit en maak vlug een vlecht. In de hoop dat dat beter blijft zitten. Ik laat mijn kickboks handschoenen uit, zo kan ik mezelf makkelijker verdedigen. Zeker nu ik Ryan op de grond heb gewerkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hoelang blijf je daar zitten? Of ben je vanplan me eerst nog buitenwesten te slaan?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik mijn handen achter mijn hooft houd om beter te gaan ligen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach even. 'Ik zit wel lekker eigenlijk,' zeg ik dan. 'En nee, als je buiten westen bent, dan ben je nóg saaier.' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Nog saaier? Vind je me saai dan?' Vraag ik haar grijnzend, 'Je kan er gewoon niet tegen dat ik tegen kietelen kan' Vervolg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij plaagt me. En ik kan er om lachen. 'Ja, dat is saai. Dat je er tegen kan,' en ik kijk hem met een halve lach aan. 'Maar het is ook wel ironisch. Het kleine meisje werkt de grote jongen tegen de grond. En hij kan geen kant meer op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Wie zegt dat ik geen kant meer op kan?' Vraag ik haar, 'Het is dat ik wel lekker lig anders kan ik je evengoed zo van me af duwen' Andwoord ik grijnzend. Ja, dat kon ik maar ik had er geen zin in en zag het nut er nu niet van in .


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach om hem. 'Dat zeg ik,' zeg ik dan. 'Of hoorde je dat niet.' ik buig richting zijn oor toe. En zeg op normale toon. 'Hoor je me zo wel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    Grijnzend haal ik mijn handen achter mijn hooft weg en doe ik mijn handschoenen uit waarna ik haar van me af naar achteren duw zodat zij juist op haar rug beland en ik boven op haar ga zitten. 'Sorry wat zij je ook alweer? Ik verstond je niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ryan haalt zijn handen achter zijn hoofd en doet zijn handschoenen uit. Waarom heb ik ook zo'n grote mond? Hij duwt me achterover met een grijns op zijn gezicht. En km beland op mijn rug. Hij gaat boven op me zitten en zeg dan: 'Sorry wat zei je ook alweer? Ik verstond je niet.' en ik kijk hem aan. 'Je vindt dat volgens mij wel erg leuk hè.' en dan lach ik. 'Ik zei dat je door een klein meisje tegen de grond was gewerkt en dat hij haar makkelijk van zich af kon duwen.' en dan lach ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Agh, arm klein meisje.' Zeg ik lachend, 'Je haar zit zo wel heel leuk' Vervolg ik nogsteeds lachend volgens mij waren de lessen al best lang afgelopen en was het al donker.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik begin tegen te werken. 'Ik ben niet kleein!' zeg ik dan. En het heeft geen zin want Ryan is te sterk. 'Je bent gemeen,' zeg ik dan met een glimlach. Ik kijk hem in zijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hallowa! hoe is het daar in belgie/nederland? frankrijk is nogal bewolkt. op wie moet ik reageren? repost maar, ik reageer vanavond met mijn mobiel


    kindness is never a burden.

    Ryan

    'Dan moet ik zeker een andere bijnaam voor je bedenken?' Vraag ik haar plagend, ik vond kleintje wel leuk, of anders gewoon grappig om te zeggen dat ze klein was. 'Tsja.. Daar kan ik weining aan doen, ik ben nou eenmaal niet zo aardig' Vervolg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Hallowa! hoe is het daar in belgie/nederland? frankrijk is nogal bewolkt. op wie moet ik reageren? repost maar, ik reageer vanavond met mijn mobiel


    XD Volgens mij op niemand.. Jaimy en ik nemen volgens mij de hele rpg over XD We zijn ook de enige mensen die de laatste tijd reageren..


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hellloooo ^.^

    Ja dat komt omdat normaal Amparo, Lene, Femke en Lize dus ook nog reageren.

    Maar zij kunnen niet zonder elkaars reactie reageren :3

    LENE!

    ER KOMT GEEN MINI SKANIËL :O

    Lang treurig verhaal!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.