• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    Grijnzend sta ik op en steek ik gemakkelijk mijn ene hand onder haar voeten langs en mijn andere hand onder haar hooft waarna ik haar optil, 'Het fijt dat ik haar wakker maakte door een voet in haar gezicht te duwen kan mischien iets veranderen' Voeg ik er grijnzend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik zie hoe Ryan grijnzend op staat. Hij tilt me echt met gemak op. 'Het feit dat ik haar wakker maakte door een voet in haar gezicht te duwen kan misschien iets veranderen,' zegt hij dan grijnzend. Ik moet er om lachen, een beetje, niet voluit omdat ik te moe ben. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Oke, ik zou dan lachen als je dat doet. Waarschijnlijk of in je voet bijten of die weg slaan, maar wel lachen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Of mischien was ze gewoon teleurgesteld dat ik het was die haar wakkermaakte en niet mijn vriend, aangezien ze op hem verlieft was' Zeg ik grijnzend, 'In iedergeval gaf hij een feestje aangezien zijn ouders weg waren en die zouden net iets eerder terug komen dus ik hielp opruimen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem, 'Dat is lief van je, dat je hem dan helpt. Menig jongen had gewoon nog liggen slapen, of niet geholpen.' en ik gaap weer. Het ligt lekker zo, in Ryan zijn armen. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zo moe ben. Is het niet raar dat ik nu ineens in een jongen zijn armen lig? En er komt een brok in mijn keel. Nu voel ik me schuldig tegenover Daniël. Maar ik schud het gevoel weg. Ryan draagt me, geen idee waarheen, ik lig met mijn ogen dicht, ik neem aan naar mijn eigen kamer. 'O wee als je nu toch een moordenaar bent, dan vermoord ik jou eerder.' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hangt er vanaf, als zijn vader er achter zouden komen zou ik ook in de problemen komen aangezien zijn ouders bevriend zijn met mijn vader dus het was deels uit eigenbelang' Geef ik toe waarna ik de gang in loop richting haar kamer. 'Als ik je zou willen vermoorden zou ik dat in je slaap doen, dan kun je er ook niets tegen doen' Fluister ik grijnzend in haar oor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Als ik je zou willen vermoorden zou ik dat in je slaap doen, dan kun je er ook niets tegen doen,' fluistert hij in mijn oor. En ik glimlach. Ik kijk hem aan en zeg dan: 'Dat zou echt vals zijn, dan kan ik mezelf niet eens verweren.' en ik gaap weer. 'Dan duurt het niet lang meer voordat je me kan vermoorden.' en ik doe mijn ogen weer dicht en leun weer met mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik slik gewoon de brok weg in mijn keel, zorgen voor morgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tsja, daar denk je als moordenaar niet over na en dat kan je dan ook niet veel schelen' Zeg ik grijnzend, 'Waarschijnlijk zou ik je niet kunnen vermoorden, zelfs al was ik een moordenaar.' Vervolg ik waarna ik met mijn elleboog de deur van haar kamer openmaak en haar vervolgens op haar bed neerlegde.

    {Moet Ryan weg gaan?}

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 21:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Hmmhmm,' mompel ik. 'Dat is ook weer waar.' mijn ogen krijg ik niet meer open. 'Waarschijnlijk zou ik je niet kunnen vermoorden, zelfs al was ik een moordenaar.' en ik glimlach. 'Dat is een fijne gedachte.' en dan legt Ryan me neer op mijn bed. 'Dankje,' zeg ik zacht. En ik voel hoe ik nog moeier word.

    [Kies jij maar :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Alsjeblieft' Fluister ik terug waarna ik op het voeteneinde van haar bed ga zitten en wacht tot ze in slaap valt, dan keek ik wel wat ik deed. Hier bleef of naar mijn kamer ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Alsjeblieft,' hoor ik Ryan nog fluisteren en dan val ik in slaap. Ik merk niet eens meer dat hij op mijn voeteneinde van mijn bed gaat zitten. Ik val in een droomloze slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Na de vakantie moet ik waarschijnlijk mijn best gaan doen op school D:
    Als ik goede cijves haal en mischien opstroom mag ik naar engeland in de volgende vakantie voor minimaal 5 dagen en dat wil ik echt heel graag :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    Grijnzend kijk ik even hoe ze slaapt waarna ik een kussen van een ander bed pak en tegen de zijkant van haar bed ga zitten en al snel in slaap val.

    {NOG 3 DAGEN!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nou, dan weet je dat je minder op Q moet zitten :Y) daar wens ik je alvast succes mee x'D

    maar ik hoop wel eerlijk waar dat het je gaat lukken c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Nou, dan weet je dat je minder op Q moet zitten :Y) daar wens ik je alvast succes mee x'D

    maar ik hoop wel eerlijk waar dat het je gaat lukken c:]


    {Tsja.. Dat word erg moeielijk XD Ik ben verslaaft aan de rpg's.. En jij kan waarschijnlijk niet leven zonder Daniël XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ryan

    Grijnzend kijk ik even hoe ze slaapt waarna ik een kussen van een ander bed pak en tegen de zijkant van haar bed ga zitten en al snel in slaap val.

    {NOG 3 DAGEN!}


    Don't be like the rest of them, darling