• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan krijg je dat nu toch te weten." zegt hij met een klein lachje en laat zijn handen omhoog glijden om ze over mijn hele borsten heen te leggen, wat goed lukt met zijn grote handen en mijn kleine borsten, wat nog meer rillingen oproept en kippenvel over mijn hele lichaam, including mijn tepels. Ik hoop maar dat hij er niet op afknapt. Daarna laat hij ze weer naar mijn rug toe glijden.
    "En?" vraagt hij en ik glimlach even.
    "Als je mijn lichamelijk reactie nog niet mee had gekregen..." mompel ik, wat afwezig door het gevoel dat ik probeer vast te houden.
    "Het voelt... uh- het is... opwindend." haper ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Als je mijn lichamelijk reactie nog niet mee had gekregen...' mompelde ze wat afwezig. Ik lachte zachtjes en knikte iets. Ik wou het gewoon graag van haar horen.
    'Het voelt... uh- het is... opwindend,' haperde ze en ik lachte zachtjes. Ik drukte haar zachtjes dicht tegen mij aan terwijl ik haar aan keek.
    'Dat is dan mooi,' fluisterde ik zachtjes. 'Zijn er nog dingen die jij graag wil uitproberen?' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en trekt me dichter tegen hem aan. Ik voel me net een noob.
    "Dat is dan mooi." fluistert hij. "Zijn er nog dingen die jij graag wil uitproberen?" vraagt hij zacht.
    "Eh ja. Ik wil jou ook zo laten reageren." zeg ik dacht. Ik heb geen idee hoe dat moet en kijk hem eventjes verlegen aan.
    "Vind je me geen noob?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh ja. Ik wil jou ook zo laten reageren,' zei ze zachtjes en keek mij daarbij op een verlegen manier aan. Een klein lachje verscheen op mijn gezicht.
    'Vind je me geen noob?' vroeg ze toen en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik vind het schattig,' zei ik zachtjes en drukte daarbij een klein kusje op haar mondhoek.
    'En als jij mij zo wilt later reageren zoals jou, dan zou ik zeggen probeer dingen. Je mocht op mij alles uitproberen weet je nog?'

    [Als mijn moeder terug is ga ik even aankleden..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is goed.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik vind het schattig." zegt hij zacht en drukt een kusje op mijn mondhoek. Ik mompel iets om er tegen in te gaan.
    "En als jij mij zo wilt laten reageren zoals jou, dan zou ik zeggen probeer dingen. Je mocht op mij alles uitproberen weet je nog?" Ik knik.
    "Ik ben niet schattig Nathan." mompel ik en laat mijn vingertoppen over zijn bovenlichaam glijden. "Maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen." beken ik en laat mijn vingers langs zijn broekrand gaan.
    "Hoelang weet je het al?" vraag ik dan, doelend op mijn onervarenheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben niet schattig Nathan,' mompelde ze en ze liet haar vingers over mijn bovenlichaam glijden.
    'Maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen,' vervolgde ze en ze liet haar vingers langs de rand van mijn broek gaan. Mijn adem stokte eventjes voor een moment.
    'Hoelang weet je het al?' vroeg ze toen en ik keek haar eventjes niet begrijpend aan.
    'Het maakt niet uit dat je het niet weet,' fluisterde ik zachtjes. 'Je zal toch moeten experimenteren en hoe lang ik het al weet?' vroeg ik toen en sloot eventjes mijn ogen.
    'Ik had al zo'n vermoeden vanaf het moment toen je vertelde dat je lichamelijk contact het liefst vermijd,' zei ik zachtjes en legde mijn hoofd tegen haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het maakt niet uit dat je het niet weet. Je zal toch moeten experimenteren en hoe lang ik het al weet? Ik had al zo'n vermoeden vanaf het moment toen je vertelde dat je lichamelijk contact het liefst vermijd." zegt hij zacht.
    "Ik kom vast over als een enorme maagd die nodig een beurt nodig heeft hé?" vraag ik grinnikend en blijf zijn bovenlichaam aftasten met mijn handen. Ondertussen vraag ik me af of er voor een jongen ook zulke punten zijn als voor een meisje die hij al snel gevonden heeft bij mij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kom vast over als een enorme maagd die nodig een beurt nodig heeft hé?' vroeg ze grinnikend. Haar handen bleven mijn bovenlichaam aantasten en ik probeerde zo rustig mogelijk doorademen. Mijn hoofd hielt ik tegen haar aan.
    'Valt mee,' zei ik zachtjes.

    [Sorry zo bagger maar ik moet me blijkbaar NU klaar maken en dan weg D: doeiii]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Valt mee." zegt hij zachtjes en ik glimlach.
    "Eigenlijk wel hé." vraag ik toch voor de zekerheid. Ik weet hoe jongens kunnen zijn. Zijn ademhaling veranderd wel iets van mijn aanraking maar niet genoeg voor mijn mening. Misschien heeft hij er gewoon niet zo snel last van omdat hij het al gewend is. Ik wil bijna teleurgesteld mijn armen laten zakken als ik er aan doen maar doe het toch niet. In plaats daarvan kus ik hem in zijn nek en daarna op zijn mond om zacht op zijn lip te bijten, klein experimentje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eigenlijk wel hé,' vroeg ze. Ik voelde een kus in mijn nek en op mijn mond. Ik rilde van haar kusjes en mijn adem stokte weer even toen ze zachtjes op mijn lippen beet. Uit reflex trok ik haar nog dichter tegen mij aan.
    'Ik geloof je niet,' fluisterde ik zachtjes. Ik zou weten hoe mijn stem klonk als ik normaal ging praten. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van haar.
    'Volgens mij heb ik me vergist en heb je dit vaker gedaan,' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik geloof je niet." fluistert hij zacht en drukt zijn lippen op die van mij.
    "Volgens mij heb ik me vergist en heb je dit vakaer gedaan." fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik knipper een paar keer met mijn ogen van verbazing en laat zijn lippen los.
    "Nee, je zit er naast." antwoord ik. "Ik heb nog nooit zoiets gedaan." Mijn stem klinkt zacht omdat ik het nu weer zeg. Ik word erg gek van. Dus druk ik mijn lippen weer snel op die van hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, je zit er naast. Ik heb nog nooit zoiets gedaan,' zei ze. Haar stem klonk zacht en mijn mondhoeken krulden omhoog. Haar lippen drukte ze weer gauw op die van mij en zachtjes lachte ik tegen haar lippen aan. Nou was het mijn beurt om zachtjes op haar onderlip te bijten.
    'Dan doe je het geweldig voor je eerste keer,' fluisterde ik daarna zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem tegen mijn lippen aan lachen en daarna bijt hij op mijn lip. Mijn ademhaling schiet in de hoogste versnelling en ik klem spontaan mijn armen om zijn nek heen.
    "Dan doe je het geweldig voor je eerste keer." fluistert hij zacht.
    "Jij doet het geweldig voor mijn eerste keer." fluister ik terug. "Waarom zorg je er voor dat ik steeds meer en meer wil?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij doet het geweldig voor mijn eerste keer,' fluisterde ze. Haar armen waren na de zachte beet in haar onderlip geklemd om mijn nek.
    'Waarom zorg je er voor dat ik steeds meer en meer wil?' vroeg ze en weer lachte ik zachtjes.
    'Dat is hele bedoeling ervan,' zei ik zachtjes. Ik duwde naar met wat tegenzin iets van mij af zodat ik haar goed kon aankijken.
    'Het is de bedoeling dat je steeds meer wilt of ik heb het al die tijd verkeerd begrepen,' zei ik met een klein lachje. Ik drukte haar weer tegen mij aan en legde mijn lippen tegen haar nek aan.
    'Zo lang je het maar fijn vind voelen. Hoe fijner hoe beter,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is hele bedoeling ervan." zegt hij zacht en duwt me wat van zich af zodat hij me goed aan kan kijken.
    "Het is de bedoeling dat je steeds meer wilt of ik heb het al die tijd verkeerd begrepen." zegt hij met een klein lachje en duwt zijn lippen tegen mijn nek aan wat weer voor rilligen zorgt.
    "Zo lang je het maar fijn vind voelen. Hoe fijner hoe beter." fluistert hij.
    "Wow dan ben jij er echt heel erg goed in. Je hebt vast enorm veel geoefend." mompel ik zacht en afgeleid. "En het is fijn. Heel fijn. Volgens mij kan het niet fijner."


    Your make-up is terrible