• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]

Remember to be ridiculous.

Lauren Campbell

'Sorry,' fluister ik. Ik laat mijn handen wat meer naar beneden gaan waar de striemen niet zitten. Daar maak ik figuurtjes. Ik plaats mijn lippen in zijn nek. Ik grinnik even en druk dan weer een kus op zijn lippen. Lieve lieve Jasper toch. Ik glimlach en kijk hem dan met twinkelende ogen aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jason van Huyse
    "Dat is nog geen slecht idee."zeg ik lachend."Laten we opnieuw doen." zei ik en deed alsof ik haar weer ging poken.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jasper de Ridder
    Een zacht geluidje kwam over mijn lippen en ik liet mijn handen voorzichtig onder haar shirt glijden waar ik over haar onderbuik en heupen streelde. 'Waar heb ik jou aan verdiend?' vroeg ik toen ze mijn lippen even losliet.

Lauren Campbell

Ik bijt even op mijn lip van genot als hij mijn onderbuik en heupen streelt. Dan kijk ik hem ongelovig aan om zijn vraag. 'Waarom jij mij hebt verdiend? De vraag is eerder, waarom heb ik jouw verdiend? Ik bedoel. Jij hebt mij verdiend omdat je er goed uitzien, alles voor me over lijkt te hebben en ik je vertrouw.' Ik kijk hem even aan. 'Je hebt me verdiend om wie je bent. Tot nu toe ken ik alleen je goede eigenschappen en die bevallen me heel erg.' Ik grinnik eventjes en druk mijn lippen op de zijne. 'Minder praten, meer doen,' fluister ik zwoel in zijn oren en lach eventjes.

[Yee het is niet bagger ;D]

Nathan Deleon

'Ik denk eigenlijk niet dat ik dat krijg,' mompelde ze nadat ze haar hoofd had geschud.
    'Ik geef je de controle vanavond. Jij mag... beslissen hoever we gaan,' zei ze. Ik hoorde haar slikken en ik hapte even naar adem toen ze met haar vingers langs mijn broekrand liet gaan. Ik schudde mijn hoofd en drukte haar flink tegen mij aan. Het voelde apart, maar heerlijk om haar blote bovenlichaam tegen die van mij aan te voelen.
    'Jij beslist,' zei ik hees. 'Ik niet. Ik wil je, maar jij beslist. Ik kan niet beslissen.' Ondertussen streelde mijn vingers haar lichaam en werd ik langzamerhand al gek bij het idee dat ik moest beslissen.
    'Als ik moet beslissen stoppen we nu per direct.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sanne Hoogdoorn
    Ik dook weg waardoor ik bijna van het bed afviel. 'Dan geef ik je liever nu meteen een zoen,' zei ik en ik plaatste mijn lippen glimlachend op de zijne.

Jasper de Ridder
    Ik voldeed graag aan haar verzoek en plaatste mijn lippen in haar nek. Ik lit mijn handen iets omhoog glijden en glimlachte tegen haar nek waarna ik mijn mijn lippen op de hare drukte.

[Haha alles behalve bagger Sylltje.]

Rikki Madeleine Beck

Hij hapt naar adem als hij mijn vingers voelt maar schud zijn hoofd en drukt mijn tegen hem aan. Het is een vreemde, maar fijne gewaarwording. Zijn ontblootte bovenlichaam tegen die van mij, veel beter dan met een shirt.
    "Jij beslist." zegt hij hees. "Ik niet. Ik wil je, amar jij beslist. Ik kan niet beslissen." Zijn vingers strelen mijn lichaam.
    "Als ik moet beslissen stoppen we nu per direct." Ik bijt op mijn lip.
    "Ik weet niet of ik nu wel wil stoppen." zeg ik zacht. Ik laat mijn hand verder naar beneden zakken na een korte aarzeling en streel de bobbel in zijn broek eerst zacht, dan iets ruwer. Ik hoop dat hij het nu en hier ook lekker vind. Mijn vingers trillen lichtelijk.
    "Zeker weten dat je niet wilt beslissen?" fluister ik hees in zijn oor.

Your make-up is terrible

(moet eten nu)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Oh kijk ;D Dat vind ik nou leuk om te horen]

Nathan Deleon

'Ik weet niet of ik nu wel wil stoppen,' zei zachtjes. Haar hand ging verder naar beneden. Mijn adem hield ik onbewust in. Ze streelde daar zachtjes over mijn bobbel. Al gauw deed ze wat ruwer en ik drong mij zelf om weer te gaan ademen.
    'Zeker weten dat je niet wilt beslissen?' fluisterde hees in mijn oor. Ik wou zeggen dat ik me had bedacht en dat ik wel wou beslissen zodat ik zeker wist dat ik kreeg wat ik wilde, toch knikte ik lichtjes en liet me achter over vallen. Ik nam Beck mee zodat wij met zijn tweetje op bed lagen.
    'Jij beslist,' fluisterde ik zachtjes en drukte haar wat meer tegen mij aan. 'Maar alsjeblieft,' zei ik zachtjes smekend. 'Maak niet de beslissing om hier nu weg te gaan uit mijn kamer en om vervolgens te doen dat er niks is gebeurd. Tenzij iemand nu de kamer binnenkomt en ons stoort, maar vergeet dan niet wat wij deden.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Helaas knikt hij en laat hij zich achterover vallen, mij met zich meenemend. Ik schrik er lichtelijk van.
    "Jij beslist." fluistert hij zacht en drukt me wat meer tegen zich aan. "Maar alsjeblieft, maak niet de beslissing om hier nu weg te gaan uit mijn kamer en om vervolgens te doen dat er niks is gebeurd. Tenzij iemand nu de kamer binnenkomt en ons stoort, maar vergeet dan niet wat wij deden." Hij klinkt smekend. Ik wil eerst vragen dat ik dat natuurlijk niet zou doen en waarom hij dat dacht maar dan bedenk ik me. Ik rol naast hem en begint zijn borstkast weer ruw te strelen.
    "Aangezien ik mag beslissen kan ik dat elk moment beslissen, Nathan." fluister ik zacht in zijn oor. Vervolgens bijt ik zacht in zijn oorlel en kus ik hem ruw in zijn nek.
    "Misschien wil ik nu wel weg."

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Een geluidje van genot kwam uit mijn mond. Ik liet mijn handen iets meer naar beneden zakken tot zijn broekrand. Ik grinnikte eventjes en streelde het stukje huid net boven zijn broekrand. Ik drukte mijn lippen hebberig en ruwer op de zijne.

Jasper de Ridder
    Ik kreunde zacht tegen haar lippen toen ik haar hand vlak boven mijn broekrand voelde. Ik liet een van mijn vingers onder haar bh glippen en streelde haar borst zacht.

Nathan Deleon

Ze rolde zich naast me en begon mijn borstkas weer ruw te strelen.
    'Aangezien ik mag beslissen kan ik dat elk moment beslissen, Nathan,' fluisterde ze zacht. Vervolgens beet ze zachtjes in mijn oorlel en kuste mij ruw in mijn nek. Een klein genot geluidje kwam van mijn mond.
    'Misschien wil ik nu wel weg,' zei ze. Geschrokken keek ik haar aan en schudde gelijk mijn hoofd.
    Ik ging op mijn zij liggen en sloeg mijn arm om haar middel om haar vervolgens tegen mij aan de trekken.
    'Niet weggaan,' smeekte ik zachtjes en verborg mijn gezicht in haar nek.
    'Alsjeblieft blijf bij me slapen. We kunnen stoppen als je wilt, maar alsjeblieft,' zei ik zachtjes en plaatste overal in haar nek kleine kusjes.
    'Ga alsjeblieft niet weg.'

Rikki Madeleine Beck

Hij kijkt mij geschrokken aan en schud gelijk zijn hoofd. Dan gaat hij op zijn zij liggen en slaat een arm om mijn middel heen om me vervolgens tegen zich aan te trekken.
    "Niet weggaan." smeekt hij zacht en verstopt zijn gezicht in mijn nek.
    "Alsjeblieft blijf bij me slapen. We kunnen stoppen als je wilt, maar alsjeblieft." zegt hij zacht en plaatst kleine kusjes in mijn nek waar op ik zacht en ongecontrolleerd kreun.
    "Ga alsjeblieft niet weg."
    "Jij had die beslissing voor me kunnen maken." grijns ik plagerig. "Nu ligt alles in míjn handen. Maar dat is jouw fout." Ik bijt hem wat harder op zijn lip en duw hem dan iets van me af zodat hij niets terug kan doen.

Your make-up is terrible

[Ik ben ff douchen...]

Nathan Deleon

'Jij had die beslissing voor me kunnen maken,' grijnsde ze. 'Nu ligt alles in míjn handen. Maar dat is jouw fout.' Ze beet mij wat harder in mijn lip en duwde mij vervolgens iets van haar af. Gelijk ging ik weer dichter naar haar toe. Ik zocht naar haar hand en zodra ik die had gevonden pakte ik die vast.
    'Omdat ik bang ben,' zei ik zachtjes tegen haar. 'Bang dat ik te veel mee laat slepen. Ik ga niet beslissen tot hoe ver wij gaan. Jij moet beslissen. Dit alles is jouw eerste keer. Het moet gaan zoals jij dat graag zou willen en dat dan niet door middel van mij de beslissing geven,' legde ik zachtjes uit.
    'Alsjeblieft blijf bij me.'