• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]

Remember to be ridiculous.

Nathan Deleon

Het soort van spelletje werd ruwer. Haar handen voelde ik bijna overal. Door mijn haren, over mijn rug en over mijn borstkas. Mijn adem versnelde net zoals mijn hartslag. Daarbeneden begon hij ook al om aandacht te vragen. De randen van haar shirt pakte ik voorzichtjes beet en trok die beetje bij beetje omhoog. Ik maakte mijn lippen eventjes los.
    'Mag... Mag hij uit?' fluisterde ik voorzichtjes.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Lauren Campbell

Ik draai me om en zie allemaal krassen op Jaspers bovenlichaam ontstaan. Snel loop ik naar hem toe en ga met mijn vingers over zijn borstkas heen. Ik kijk hem eventjes aan. 'Doet het pijn?' Ik pak zijn pols en duw alle takken voor hem weg. Hier en daar snijdt een tak in mijn vinger, maar ik negeer het. Ik zucht opgelucht als ik een soort van openplekje zie. Ik kijk om me heen. Vanaf hier werd je echt niet gezien. Ik kijk even naar mijn hand, waar wat bloed zit. Ik laat Jasper los en bekijk zijn bovenlichaam nog is. Mijn ogen glijden automatisch over zijn sixpack. Ik slik eventjes en kijk dan naar de sneetjes.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Rikki Madeleine Beck

Hij pakt de randen van mijn te grote shirt vast en ik voel hem omhoog komen. Nathan laat mij lippen eventjes los.
    "Mag... Mag hij uit?" fluistert hij voorzichtig. Buiten adem knik ik.
    "Ja, doe maar." hijg ik een beetje. Ik bijt op mijn lip en probeer mijn schaamte over mijn cupmaat uit mijn hoofd te verdrijven. Hij heeft ze al gevoelt en gezien in een bh. Als hij er niet tevreden mee zou zijn, zou hij nu niet mijn shirt uit willen trekken, praat ik mezelf in.

Your make-up is terrible

Jason van Huyse
    'Ja en als dat zo blijft klinken jaag ik je nog weg,' gromde ze."Ach komaan."zei ik lachend en begon haar te porren.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jasper de Ridder
    Ik glimlachtenaar haar. 'Het valt reuze mee, alleen die doorntak as irritant,' zei ik en ik zag de lijn rode punten in mijn bovenlichaam. 'Maar ik kom er wel weer bovenop, ik ben erger gewend en jij bent het waard.'
    Ik ging zitten en klopte op de aarde naast me.

Lauren Campbell

Ik glimlach en ga naast hem zitten. Ik draai mijn hoofd naar hem en bekijk hem van de zeikant. Dan druk ik mijn lippen op de zijne en laat mijn handen over zijn rug gaan. Het was onverwachts, maar ik had het echt even nodig. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en lik dan met mijn tong over zijn onderlip.

Nathan Deleon

'Ja, doe maar,' hijgde ze een beetje nadat ze had geknikt. Ze beet op haar lip en ondertussen trok ik haar shirt voorzichtjes bij haar uit. Haar shirt liet ik naast het bed vallen en legde mijn handen toen op haar borsten.
    'Je hebt geen bh aan,' zei ik nep verbaasd. Mijn wangen werden lichtjes rood.
    'Daar had ik geen toestemming voor.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sanne Hoogdoorn
    Ik begon spastisch te bewegen. Ahgrh, als er iets was waar ik niet tegen kon was het kietelen of poken. 'Sthohop,' bracht ik uiteindeijk uit.

Rikki Madeleine Beck

Hij trekt mijn shirt over mijn hoofd en laat hem naast het bed vallen, waardoor ik alleen nog maar in mijn fatsoenlijke, zwarte boxer zit. God wat ben ik nu blij dat ik die heb uitgekozen en niet iets van die kinderachtige of rare fetish uitziende dingen. Ik voel zijn handen op mijn borsten en mijn ademhaling gaat gejaagt.
    "Je hebt geen bh aan." zegt hij nep verbaasd en ik lach zenuwachtig. Zijn wangen worden weer licht rood.
    "Daar had ik geen toestemming voor." Ik haal mijn schouders op en hoop maar dat hij niets meekrijgt van mijn vele zenuwen die op dit moment door mijn lichaam razen.
    "Je hoeft voor vanavond geen toestemming meer te vragen." fluister ik hees.

Your make-up is terrible

Jasper de Ridder
    Ik liet mijn mond gewillig openzakken en mijntongontmoette de mijne. Ik sloeg mijn armen om haar middel en trok haar dichter naar me toe. Mijn rug was gelukkig ongehavend want anders had dit behoorlijk pijn gedaan.

Jason van Huyse
    'Sthohop,' bracht ze uit en ik stopte."oké." zei ik ,hoe laat zou het nu eingelijk zijn?

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Lauren Campbell

Ik duw hem voorzichtig achterover waardoor hij nu plat op de grond ligt. Ik ga met mijn hand door zijn haren en de andere laat ik heel voorzichtig en lichtjes over zijn lichaam gaan. Ik laat mijn tong met de zijne spelen en sluit genietend mijn ogen.

Jasper de Ridder
    Onder mijn rug hoorde ik wat takjes knappen maar ze deerden me niet. Ik sloot mijn ogen en voel haar hand over een van de striemen van de takken glijden en ik kromp in elkaar maar zodra haar hand verder gleed ging ik weer op in onze zoen.

Sanne Hoogdoorn
    'Ik had verwacht dat ik heel lang moest smeken f je in elk geval in ruil hiervoor een zoen moest geven,' zei ik glimlachend.

Nathan Deleon

'Je hoeft voor vanavond geen toestemming meer te vragen,' fluisterde ze hees en lichtjes schudde ik mijn hoofd. Mijn handen liet ik langzaam omlaag glijden. Ik liet ervoor zorgen dat er expres een vinger over haar tepels ging.
    'Ik zal af en toe wel om toestemming vragen,' zei ik zachtjes en liet mijn via haar buik naar haar zij gaan.
    'Gewoon zodat we er weer een beetje bewust van worden wat we doen. Ik wil niet dat jij later denkt dat je het liever niet had gedaan.'

[Als ik wat bagger begint te schrijven.. dan mag je er wel wat aan doen zodat het wat minder bagger word.. xd]

[Hahahah oké. Maar nu is het niet bagger.]

Rikki Madeleine Beck

Hij schud zijn hoofd en zijn handen glijden omlaag. Als ik zijn vingers over mijn tepels voel, stoot ik een klein geluidje uit die ik echt niet binnen kon houden van het plotselinge genot.
    "Ik zal af en toe we om toestemming vragen." zegt hij zacht en zijn handen gaan via mijn buik naar mijn zij.
    "Gewoon zodat we er weer een beetje bewust van worden wat we doen. Ik wil niet dat jij later denkt dat je het liever niet had gedaan." Nu schud ik mijn hoofd.
    "Ik denk eigenlijk niet dat ik dat krijg." mompel ik terwijl ik mijn concentratie bij mijn woorden probeer te houden. "Ik geef je de controle vanavond. Jij mag... beslissen hoever we gaan." Ik slik eens en om hem af te lijden laat ik mijn vingers langs zijn broekrand glijden.

Your make-up is terrible