• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]

Remember to be ridiculous.

Jasper de Ridder
    Ik knikte en dacht na. 'Als ze zo vertrekt dan kunnen we binnen een uur weer gewoon naar binnen, tot dan houden we het toch wel uit hier butien?'

Rikki Madeleine Beck

"M-maar ik herinner mij dat je vanmiddag ook al zo'n vreemd gevoel had in je buik." zegt hij zacht waarna hij zijn hand naar mijn rug verplaatst.
    "Was dit hetzelfde gevoel of anders?"
    "Hetzelfde, maar dan zoveel sterker nu." fluister ik nog altijd in zijn oor. Dan kijk ik hem weer aan en glimlach ik.
    "Vind je het erg?" vraag ik voor de zekerheid en ik speel weer met mijn lippiercing.

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

'O, vertrekt ze zo al?' Ik knik. 'Ja, dan houden we het denk ik wel uit,' glimlach ik en loop wat meer de tuin in. Ik ga gewoon dwars door de planten heen. Ja, sorry hoor, daar ga ik dus niet aandenken nu. Er loopt hier gewoon een vrouw rond die me wil vermoorden en niemand die het weet. Ik zucht. Hopelijk kon ik Jonas overhalen.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[gotta go, kom vanavond terug.]

Nathan Deleon

'Hetzelfde, maar dan zoveel sterker nu,' fluisterde ze in mijn oor. Ze keek mij weer aan en ze glimlachte.
    'Vind je het erg?' vroeg ze en ze speelde met haar lippiercing. Ik schudde lichtjes mijn hoofd terwijl ik haar aankeek.
    'Nee natuurlijk niet,' zei ik zachtjes. Ondertussen ging ik voorzichtjes met één hand onder haar shirt om vervolgens zachtjes over haar rug heen te strelen.
    'Vind jij het wel erg dan?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

"Nee natuurlijk niet." zegt hij zacht. Ik voel zijn hand onder mijn shirt, hij streelt zacht over mijn rug heen.
    "Vind jij het wel erg dan?" Ik schud met mijn hoofd.
    "Verassend genoeg niet nee." antwoord ik. "Ik ben blij dat jij het bent, met een ander zou ik het waarschijnlijk afgekeurd hebben en heel hard wegrennen. Al gaat dat hier wel moeilijk. Je achtervolgt me ook altijd." lach ik zacht. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en verplaats mijn hoofd dan zo dat ik een paar kusjes in mijn nek kan drukken, zoals hij het bij mij deed.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Verassend genoeg niet nee. Ik ben blij dat jij het bent, met een ander zou ik het waarschijnlijk afgekeurd hebben en heel hard wegrennen. Al gaat dat hier wel moeilijk. Je achtervolgt me ook altijd,' lachte ze zachtjes. Haar hoofd legde ze op mijn schouder en eventjes later voelde ik paar kusjes in mijn nek. Een rilling ging door mij heen en een klein zuchtje verliet mijn mond.
    'We achtervolgen elkaar telkens,' fluisterde ik zachtjes. Mijn andere hand schoof ik ook voorzichtjes onder haar shirt en drukte haar zachtjes wat meer tegen mij aan.
    'Ik vind het jammer dat het al bijna half elf is,' zei ik zachtjes. 'Blijf stiekem hier.'

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:54 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

"We achtervolgen elkaar telkens." fluistert hij zacht. Ik voel zijn andere hand ook onder zijn shirt en voel me ineens klein in zijn handen als hij me dichter tegen zich aan drukt.
    "Ik vind het jammer dat het al bijna tien uur is. Blijf stiekem hier."
    "Oké." zeg ik in een opwelling. Ik wil er ook helemaal niet aan denken om zo weer alleen te zijn of met iemand anders op mijn kamer. Ik kus hem weer zacht in zijn nek.
    "Ik vind het best."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Oké,' zei ze en ik lachte zachtjes. Ik voelde weer een zachte kus in mijn nek.
    'Ik vind het best,' zei ze en zachtjes lachte ik weer. Weer drukte ik haar nog iets dichter tegen mij aan. Zachtjes liet ik mijn handen omhoog gaan en liet ze eventjes rusten op haar schouderbladen, vervolgens liet ik ze via haar zij omlaag glijden. Met mijn duimen ging ik zachtjes en voorzichtjes gedeeltelijk over haar borsten heen.
    'Je voelt zo zacht,' fluisterde ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd tegen haar aan.

Rikki Madeleine Beck

Ik voel zijn handen over mijn bovenlichaam omhoog gaan naar mijn schoudersbladen en weer omlaag, langs de zijkant van mijn lichaam. Als ik zijn duimen langs mijn borsten voel, ril ik een aantal keer.
    "Je voelt zo zacht." fluistert hij en legt zijn hoofd tegen die van mij.
    "Dat komt omdat ik een vrouw ben." antwoord ik met een klein lachje. "Nathan, heb je wel door dat je daarnet mijn borsten aanraakte?" vraag ik plagerig en wacht op zijn reactie.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Dat komt omdat ik een vrouw ben,' antwoordde ze met een klein lachje. 'Nathan, heb je wel door dat je daarnet mijn borsten aanraakte?' vroeg ze vervolgens op een plagerig manier. Ik knikte lichtjes en maakte met mijn handen dezelfde beweging als daarnet.
    'Het voelt zo zacht,' zei ik weer zachtjes met een klein lachje.

Rikki Madeleine Beck

Hij knikt en maakt weer dezelfde beweging waardoor mijn lichaam automatisch weer begint te rillen.
    "Het voelt zo zacht." zeg hij opnieuw enhij lacht een klein lachje.
    "Je deed het gewoon expres!" Ik kijk hem gespeeld boos aan en leg mijn handen op zijn borstkast.
    "Nou, dan raak ik jou borsten ook lekker aan." Ik steek mijn tong naar hem uit bij die woorden.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Je deed het gewoon expres!' zei ze en ze keek mij gespeeld boos aan. Haar handen legde ze op mijn borstkas. Ik lachte zachtjes naar haar.
    'Nou, dan raak ik jou borsten ook lekker aan,' zei ze en ze stak haar tong uit bij die woorden. Ik keek haar eventjes aan en moest toen weer zachtjes lachen.
    'Mag ik die van jou dan ook helemaal aanraken?' vroeg ik zachtjes. Ik legde mijn handen eerst op haar buik en liet ze zachtjes omhoog gaan. Vlak onder haar borsten liet ik ze liggen en keek ik haar vragend aan.

Rikki Madeleine Beck

"Mag ik die van jou dan ook helemaal aanraken?" vraagt hij zacht. Hij legt zijn handen eerst op mijn buik en laat ze zachtjes omhoog gaan. Vlak onder mijn borsten laat hij ze liggen en Nathan kijkt me dan vragend aan. Mijn ademhaling is weer versnelt en mijn hart klopt als een bezetene.
    "Uh- oké." zeg ik schor terwijl ik eventjes knipper. "Ik wil wel weten hoe het voelt." voeg ik er nutteloos aan toe. Als de zijkant aanraken al zulke rillingen veroorzaakt, wat gebeurt er dan als hij ze helemaal aanraakt?

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Uh- oké,' zei ze schor en ze knipperde eventjes. 'Ik wil wel weten hoe het voelt,' voegde ze er nog aan toe en ik lachte zachtjes.
    'Dan krijg je dat nu toch te weten?' zei ik met een klein lachje en voorzichtjes liet ik mijn handen omhoog glijden tot ze over haar hele borsten lagen. Eventjes liet ik ze daar liggen en liet ze daarna voorzichtjes naar haar rug toe glijden.
    'En?' vroeg ik vriendelijk.