• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oké,' zei ze en ze ging op haar knieën tegenover mij zitten. Ze bewoog langzaam en pakte de rand van mijn shirt beet die ze vervolgens omhoog deed en daarmee mijn shirt over mijn hoofd heen trok. Ze keek mij met een aparte blik aan en ik lachte zachtjes.
    'Bevalt je uitzicht?' vroeg ik zachtjes terwijl mijn wangen rood begonnen te kleuren. Ik was nog steeds wat verbaasd dat ze mijn shirt met haar eigen handen had uitgedaan.

    [Heeft Beck trouwens nu wel of geen bh onder haar shirt aan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Geen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Bevalt je uitzicht?" vraagt hij zacht en zijn wangen kleuren rood. Ik laat mijn ogen weer over zijn bovenlichaam glijden en knik.
    "Heel erg." mompel ik en daarna glimlach ik. Ik ga weer tegenover hem in kleermakerszit zitten om hem aan te blijven kijken met dat glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Heel erg,' mompelde ze en ik zag haar daarna glimlachen. Ze ging weer zitten in een kleermakerszit zitten en bleef mij aankijken met een glimlachje. Mijn wangen bleven maar roder worden. Ik vond het nog steeds moeilijk te geloven dat ik haar eerst met rust moest laten en hoe we hier nu samen met elkaar zaten. Ik reikte voorzichtjes mijn hand naar voren om haar hand vast te pakken. Ik keek met een glimlachje naar Beck en hoopte dat ze het oké vond. Met haar wist je maar nooit wat ze wel en niet wou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn wangen worden roder en ik glimlach tevreden. Hij reikt met zijn hand naar die van mij en pakt hem vast. Ik bijt even op mijn lip en pak zijn hand ook vast en verstrengel mijn vingers door die van hem heen. Ik laat mijn lip weer met rust en speel even met mijn piercing.
    "Is jouw uitzicht dan ook wel oké?" vraag ik grinnikend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Blijkbaar was mijn hand gepromoveerd. In plaats van dat ze haar vingers om mijn hand heen vouwde verstrengelde ze haar vingers door die van mij heen. Ik bleef er een tijd naar kijken, totdat Beck begon met praten.
    'Is jouw uitzicht dan ook wel oké?' vroeg ze grinnikend. Ik keek haar eventjes aan en knikte met nog steeds mijn rode wangen. Zachtjes trok ik aan haar hand.
    'Ik kan het alleen niet zo goed zien. Het is zo ver weg,' zei ik zachtjes en ik trok weer zachtjes aan haar hand.
    'Wil je alsjeblieft wat dichterbij komen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij aan met zijn rode wangen en knikt. Hij is echt schattig zo. Dan trekt hij zacht aan mijn hand.
    "Ik kan het alleen niet zo goed zien. Het is zo ver weg." zegt hij zacht en trekt weer aan mijn hand. "Wil je alsjeblieft wat dichterbij komen?" Ik glimlach.
    "Word meneer een beetje veeleisend?" vraag ik plagend maar schuif toch een stukje dichterbij, tot mijn knieën die van hem raken.
    "Nou, zo beter dan?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Word meneer een beetje veeleisend?' vroeg ze op een plagende manier, maar schoof toch een stukje dichterbij. Onze knieën raakte elkaar aan en een kleine rillinkje ging er door mij heen.
    'Nou, zo beter dan?' vroeg ze. Ik deed mijn handen boven mijn ogen en deed alsof ik naar iets zocht.
    'Beck?!' riep ik. 'Waarom zit je zo ver weg? Ik zie je amper,' zei ik met een klein lachje.
    'Ik wil je zo graag zien,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij doet zijn hand boven zijn ogen als of hij in de verte naar iets zoekt.
    "Beck?! Waarom zit je zo ver weg? Ik zie je amper. Ik wil je zo graag zien." zegt hij. Ik moet lachen en laat zijn hand los. Aarzelend kom ik wat overeind en ga ik op zijn schoot zitten, mijn gezicht hangt nu vlak voor die van hem.
    "Nou, ben ik zo dichtbij genoeg dan?" Ik voel mijn blote benen tegen zijn broek aan.


    Your make-up is terrible

    [Ik denk nog één of zo en dan ga ik naar bed]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar lachen en ze liet mijn hand los. Ik keek toe hoe ze wat aarzelend overeind kwam en op mijn schoot ging zitten. Haar gezicht was nu vlak voor die van mij.
    'Nou, ben ik zo dichtbij genoeg dan?' vroeg ze en ik knikte lichtjes.
    'Waar was je nou?' vroeg ik zachtjes aan haar. Voorzichtjes sloot ik mijn armen om haar heen en drukte haar zachtjes tegen mij aan. Ik boog iets naar voren, verborg mijn gezicht tussen haar haren en snoof zachtjes haar geur in mij op.
    'Ik ben blij dat ik je zie,' zei ik zachtjes. Ik ging weer naar achteren zodat ik haar weer kon aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okaay.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Waar was je nou?" vraagt hij zacht aan mij en ik lach. Hij sluit zijn armen uiterst voorzichtig om me heen en drukt me tegen hem aan. Hij buigt zich naar voren en en verbergt zijn gezicht tussen mijn nog half nate haar en ik hoor hem snuiven, wat me laat glimlachen.
    "Ik ben blij dat ik je zie." zeg hij zacht en gaat weer achteruit zodat hij me kan aankijken.
    "Oh Nathan." lach ik zacht. "Misschien moet je toch maar eens een bril kopen als je me niet zag. Ik zat toch echt recht voor je." plaag ik hem lachend. Ik pak zijn hoofd zacht vast tussen mijn handen en druk een kus op zijn voorhoofd.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh Nathan,' lachte ze zachtjes. 'Misschien moet je toch maar eens een bril kopen als je me niet zag. Ik zat toch echt recht voor je,' vervolgde ze lachen. Ze pakte mijn hoofd zachtjes beet en ik voelde een kus op mijn voorhoofd. Lichtjes bloosde ik weer.
    'Ik moet je een geheimpje vertellen,' zei ik zachtjes en ik boog voorzichtjes toe naar haar oor. 'Eigenlijk was het een smoesje zodat je op mijn schoot ging zitten,' fluisterde ik haar oor. 'Vergeef je het mij?' vroeg ik en ik keek haar toen recht in de ogen aan. Haar ogen waren gewoon zo mooi.

    [Slaap lekker ;d]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Slaap lekker!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik moet je een geheimpje vertellen." zegt hij zacht en buigt zich naar mijn oor toe. "Eigenlijk was het een smoesje zodat je op mijn schoot ging zitten." fluistert hij en ik ril van zijn adem op mijn huid.
    "Vergeef je het mij?" vraagt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik lach zacht en knik.
    "Natuurlijk, ik zal jou bijna alles vergeven, zeker als je zonder shirt zit." verklaar ik en laat mijn handen over zijn borstkast en daarna zijn rug glijden. Veel te verleidelijk, zelfs voor iemand zoals ik. Ik glimlach even afwezig als ik zijn spieren voel.
    "Alles." knik ik meteen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk, ik zal jou bijna alles vergeven, zeker als je zonder shirt zit,' zei ze en ik voelde hoe haar handen over mijn borstkas gingen en daarna hoe ze over mijn rug gingen. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen ik haar handen over mijn spieren heen voelde gaan.
    'Alles,' knikte ze en mijn wangen werden weer eens rood. Tenminste, waren ze weer normaal? Volgens mij waren ze aldoor rood geweest. Mijn aandacht had ik er niet helemaal meer bij door haar handen die ik voelde. Ze bleven aanwezig. Ik boog naar voren om een klein kusje op haar lippen te geven.
    'Vergeef je mij voor dat ook?' vroeg ik zachtjes met een lachje. Mijn armen sloot ik om haar heen en drukte haar zachtjes tegen mij aan.
    'En voor dat ook?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij buigt naar voren en geeft me een kusje op mijn lippen.
    "Vergeef je mij voor dat ook?" vraagt hi zacht met een lachje en ik voel hoe zijn armen zich om mijn lichaam sluiten en me tegen hem aandrukken.
    "En voor dat ook?" Ik voel zijn spieren en warme huid door mijn shirtje heen, waar ik ook niets onder aan heb en zucht zacht.
    "Ik kan niets anders nee." zeg ik zacht en nu aai ik hem zacht over zijn rug heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes hoorde ik haar zuchten.
    'Ik kan niets anders nee,' zei ze zacht en ze aaide zachtjes over mijn rug heen. Haar handen voelde zacht aan op mijn rug en een kleine rilling ging door mijn lichaam heen. Zachtjes drukte ik haar tegen mij aan en mijn vermoeden zei me dat ze onder haar shirt niks aan had. Zachtjes liet ik mijn handen van boven naar beneden glijden en mijn vermoeden klopte.
    'Jouw lichaam voelt zo fijn aan,' zei ik zachtjes. Ik verstopte mijn gezicht bij haar nek om daar kleine zachte kusjes te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you