• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Wow dan ben jij er echt heel erg goed in. Je hebt vast enorm veel geoefend,' mompelde ze zachtjes, ze klonk wat afgeleid.
    'En het is fijn. Heel fijn. Volgens mij kan het niet fijner,' zie ze daarna en een tevreden glimlachje verscheen op mijn gezicht terwijl ik haar weer iets meer tegen mij aan trok.
    'Dat is fijn,' fluisterde ik zachtjes. 'Dat is heel heel fijn en dat met dat oefenen valt wel mee.' Ik stopte eventjes met praten om haar eerst eventjes paar kleine kusjes in haar nek te drukken.
    'Bovendien, bij elk persoon moet je weer experimenteren. Niet elke persoon is hetzelfde en ze houden dus niet van dezelfde dingen. Sommigen houden bijvoorbeeld van ruw,' zei ik zachtjes en als klein voorbeeldje legde ik mijn hand in haar haren, pakte het vast en trok haar hoofd wat naar achteren.
    'En sommige weer niet, die houden weer van zacht,' zei ik daarna. Ik liet haar haren los en gaf kleine zachte kusjes over haar keel die door zo net goed in beeld was gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is fijn. Dat is heel heel fijn en dat met dat oefenen valt wel mee." Hij stopt met praten om kusjes in mijn nek te kunnen drukken. Ik kan nog amper nadenken ondertussen.
    "Bovendien, bij elk persoon moet je weer experimenteren. Niet elke persoon is hetzelfde en ze houden dus niet van dezelfde dingen. Sommigen houden bijvoorbeeld van ruw." zegt hij zacht en als voorbeeldje legt hij zijn hand in mijn haar, pakt het vast en trekt mijn hoofd wat naar achteren, waardoor mijn adem in mijn keel stokt. Ik heb me altijd afgevraagt wat mensen daarin zagen maar volgens mij heeft het dus wel echt iets...
    "En sommige weer niet, die houden weer van zacht." vervolgt hij. Hij laat mijn haren los en geeft kleine zachte kusjes over mijn keel die door zo net goed in beeld is gekomen. Volgens mij is alles nu onregelmatig aan mij. Mijn ademhaling, mijn hartslag, mijn stem.
    "Ik denk dat ik beide fijn vind." antwoord ik, een beetje beschaamt. Het is vast raar om het leuk te vinden, ik vond het ook altijd raar. Ik laat mijn hand door zijn haar gaan.
    "Wat vind jij leuk, Nathan?" vraag ik en ik probeer sexy te klinken. In mijn oren faalt het nogal.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik denk dat ik beide fijn vind,' antwoordde ze. Ik voelde haar hand door mijn haar gaan en ik glimlachte naar haar.
    'Wat vind jij leuk, Nathan?' vroeg ze. Ik lachte zachtjes op de manier hoe ze het vroeg. Ik liet mijn hand weer zachtjes over haar rug strelen en boog mij langzaam toe naar haar.
    'Ik zou zeggen, probeer het uit en kom er achter wat ik leuk vind,' fluisterde ik bij haar oor. Zelf wist ik natuurlijk het antwoord al.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zou zeggen, probeer het uit en kom er achter wat ik leuk vind." fluistert hij bij mijn oor. Tot nu toe heb ik elke keer zacht en teder gedaan dus bedenk ik me dat ik nu wel wat ruwer kan proberen.
    "Klinkt als een leuke uitdaging." zeg ik speels. De hand in zijn haar beweeg ik er iets ruwer doorheen en mijn hand laat ik uit zijn nek over zijn borstkast glijden, maar dit keer niet lief maar met mijn nagels zacht krassend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Klinkt als een leuke uitdaging,' zei ze speels en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Haar hand in mijn haar bewoog ze nu op een iets ruwer manier. Haar andere hand verliet mijn nek en gleed zachtjes krassend over mijn borstkas. Een klein geluidje van genot verliet mijn mond en ik merkte dat mijn wangen weer begonnen te kleuren.
    'Ga door,' fluisterde ik bijna geluidloos.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er komt een geluidje uit zijn mond dat ik plaats als een geluid van genot. Het klinkt een beetje zoals ik zou klinken.
    "Ga door." fluistert hij, ik kan hem amper verstaan. Nu word ik ook rood. Ik probeer het te verbergen door mijn lippen naar die van hem te brengen en hem iets minder zacht te kussen dan ik voorheen deed. Ik breng mijn hand weer omhoog en zet mijn nagels in de huid van de achterkant van zijn nek als ik onze lichamen tegen elkaar duw.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Nog voordat ze naar voren kwam en haar lippen iets minder zacht dan voorheen die van mij kuste, zag ik nog net hoe ze rood werd. Haar hand ging weer omhoog en ik volgde haar nagels in mijn nek terecht komen tegelijk met haar lichaam die tegen die van mij aan werd geduwd. Weer kwam er een klein geluidje van genot uit mijn mond en ik kuste haar op dezelfde manier terug als hoe zij mij kuste.
    'Ik kan amper geloven dat je dit voor het eerst doet,' fluisterde ik wat hees. Gauw drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Weer datzelfde geluidje waardoor ik weet dat ik het goed doe. Hij kust me op dezelde manier terug.
    "Ik kan amper geloven dat je dit voor het eerst doet." fluistert hij hees en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik glimlach en laat zijn lippen voor een momentje los.
    "Het is wel zo. Ik weet niet echt wat ik verder moet doen." beken ik tegen hem en ik kijk hem met een wat onschuldige blik aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Met lichte tegenzin liet ik het toe dat ze haar lippen van de mijne haalde.
    'Het is wel zo. Ik weet niet echt wat ik verder moet doen,' zei tegen mij en ze keek mij behoorlijk onschuldig aan. Ik lachte zachtjes en streelde zachtjes langs haar wang.
    'Probeert gewoon wat,' zei ik zachtjes. 'Het maakt niet uit wat. Zoals ik al zei, experimenteer.' Ik boog weer naar voren om haar kleine kusjes te geven.
    'Maar we kunnen zo ook gaan slapen als je dat liever heb?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en streelt langs mijn wang.
    "Probeert gewoon wat. Het maakt niet uit wat. Zoals ik al zei, experimenteer." Hij buigt zich naar voren om me kleine kusjes te geven.
    "Maar we kunnen zo ook gaan slapen als je dat liever heb?" In plaats van antwoord te geven, besluit ik te experimenteren. Ik buig weer naar hem toe en kus hem weer. Dit keer lik ik voorzichtig met het puntje van mijn tong over zijn lippen heen, in afwachting tot zijn reactie.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze gaf geen antwoord op mijn laatste vraag, maar in plaats daarvan kuste ze me weer. Het puntje van tong voelde ik voorzichtjes over mijn lippen heen gaan. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog en deed zachtjes hetzelfde bij haar. Mijn handen vonden weer de weg onder haar shirt naar haar onderrug. Mijn mond opende ik een stukje en ik was benieuwd of zij dezelfde gedachten had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn tong ook over mijn lip en ben opgelucht dat het goed is. Zijn warme handen gaan weer over mijn onderrug onder mijn shirt en zijn mond word een stukje geopend. Mijn hart klopt in mijn keel, hiervan wist ik echt niet wat ik moet doen. Aarzelend open ik mijn mond ook een stukje en streel ik met mijn tong voorzichtig die van hem, bang om iets fout te doen of mezelf voor schut te zetten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar mond deed ze open en voorzichtjes werd mijn tong gestreeld door die van haar. Ik glimlachte een beetje terwijl ik zachtjes haar tong terug streelde. Weer drukte ik haar dichter tegen mij aan terwijl ik langzamerhand zachtjes begon te spelen met haar tong.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij streelt eerst zacht over mijn tong maar als hij me dichter tegen zich aan heeft gedrukt begint hij langzaam aan zacht te spelen met mijn tong. Als ik zijn spelletje doorheb, maak ik het spelletje iets ruwer en mijn handen doen automatisch mee. Door zijn haar en over zijn rug en borstkast. Onder me voel ik iets bewegen en als ik besef wat, moet ik mezelf toch echt even dwingen om gewoon verder te gaan.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik liep achter haar aan door de bosjes en volde de takken krassen in mijn bovenlichaam maken. Dat kreeg je dus als je zonder shirt door de bosjes ging lopen maar Lauren was het waard. Helaas kreeg ik toen een doorntak tegen mijn borstkas en kon ik een welgemeend "verdomme" niet onderdrukken.


    Remember to be ridiculous.