• Nougoed,

    Mijn broertje heeft sinds gisteren een "vriendinnetje" ik zet het maar even tussen haakjes, omdat het een meisje is waar hij heel goed bevriend mee is. (Mijn familie vind dat ze op me lijk o.- Dat wil je niet bepaald horen dat je op het vriendinnetje van je broertje lijkt) Maargoed, ik vind het best leuk en goed dat hij een "vriendinnetje" heeft,Dat meisje had al een vriendje maar toen het uit was was ze ineens heel afstandig tegen mijn broertje dus tja, Sinds gister hebben ze iets, maar hij is nu alsnog NOG irritanter. Echt, hij maakt me om fucking 8 uur s'ochtends wakker als ik nog lig te slapen. (Mijn broertje weet dat als je me aanraakt in mn slaap of wat ik ga gillen en slaan) Dus hij trekt de dekens weg en ik schiet als een gek omhoog en begin te gillen en slaan om me heen. Dus hij loopt weg bied NIET zn excuuses aan. Lig ik weer te slapen rent ie om de 2 minuten naar boven en beneden en gaat ie ff lekker met de deur lopen rammen!
    BAM weg mn slaap!

    Wat een fijn broertje heb je toch :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Wat een fijn broertje heb je toch :W
    Dan weet je nog nieteens hoe hij doet tegenover zijn vrienden en vanalles.
    Ik heb ook gister dat hij helemaal liep te zeiken dat ik zat zingen of te dansen dus hij zo "Wat heb ik een R*****(t was erger maar ik ben ff netjes) Nu kan je zien wat voorn t*** het is" Echt ik was zo pissed of, zeg dan dat je er last van hebt? Miscchien maar kommop je hebt 2 FUCKING weken vakantie gehad toen ik naarschool was, gaat die nog fukcing met zn deur open tot half 4 in de avond Call Of Duty lopen spelen

    Gelukkig heb ik 2 oudere broers.
    Goodluck with your bro.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Krypton schreef:
    Gelukkig heb ik 2 oudere broers.
    Goodluck with your bro.
    Dankje, ik word er nu echt al gestoord van, echt. En dan vraagt hij me af waarom ik kut tegen hem doe en op de grond met een kussen beneden slaap.

    (Ik hoor als ik beneden zit hem helemaal van boven "OEEH AAAH DIE BITCH FUCK YOU DIEEEEEEE" roepen, en als ik beneden zit precies hetzelfde liedje)

    ~Woops Dubbelpost Swolly~

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:20 ]

    JeffSterling schreef:
    (...) Dan weet je nog nieteens hoe hij doet tegenover zijn vrienden en vanalles.
    Ik heb ook gister dat hij helemaal liep te zeiken dat ik zat zingen of te dansen dus hij zo "Wat heb ik een R*****(t was erger maar ik ben ff netjes) Nu kan je zien wat voorn t*** het is" Echt ik was zo pissed of, zeg dan dat je er last van hebt? Miscchien maar kommop je hebt 2 FUCKING weken vakantie gehad toen ik naarschool was, gaat die nog fukcing met zn deur open tot half 4 in de avond Call Of Duty lopen spelen

    Ik zou hem slaan (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou hem slaan (cat)
    Hijs sterker dan mij en slaat me VEEL harder terug

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou hem slaan (cat)
    Ik ook.:Y)

    JeffSterling schreef:
    (...)Hijs sterker dan mij en slaat me VEEL harder terug

    Wie niet sterk is moet slim zijn :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    JeffSterling schreef:
    (...)Hijs sterker dan mij en slaat me VEEL harder terug
    Dan schop je hem, En ren je weg.(A). En wat doen je ouders eraan.

    MShadows schreef:
    (...)
    Wie niet sterk is moet slim zijn :3


    Ik reageer te laat, ik heb een oogaandoening waardoor ik niks van opzij en in diepte kan zien, ook krijg ik prikkels telaat binnen waardoor ik me niet kan verdedigen.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Dan schop je hem, En ren je weg.(A). En wat doen je ouders eraan.
    Die zeggen, "Hij is verliefd laat hem toch" En ze weten t wel maar ze doen dr niet veel aan dus tjaa.

    JeffSterling schreef:
    (...)

    Ik reageer te laat, ik heb een oogaandoening waardoor ik niks van opzij en in diepte kan zien, ook krijg ik prikkels telaat binnen waardoor ik me niet kan verdedigen.

    Dan kom ik even langs (wbw)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    (...)
    Dan kom ik even langs (wbw)
    Yay! Gezellig! :3
    Mew, soms heb ik echt de neiging om gewoon zin om hem bij de buurman en zn hond te droppen, (Hij heeft een honden angst)

    JeffSterling schreef:
    (...) Yay! Gezellig! :3
    Mew, soms heb ik echt de neiging om gewoon zin om hem bij de buurman en zn hond te droppen, (Hij heeft een honden angst)

    Ahjoh, ik snap dat je op dit moment heel erg geïrriteerd bent.
    Ikzelf heb ook een broer en die komt soms ook als een idioot de kamer in dansen waarvan ik denk wtf? o.0 En dat als ik heel druk bezig ben met mijn huiswerk ofzo. Maar weet je, wat hij kan, kan jij ook. Maak hem ook eens wakker of leg een hondenkluif onder z'n kussen en laat de hond van je buurman binnen :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.