• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Oké]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schuift dichter naar mij toe en pakt mijn hand vast.
    "Omdat ik bang ben." zegt hij zacht. "Bang dat ik te veel mee laat slapen. Ik ga niet beslissen tot hoe ver wij gaan. Jij moet beslissen. Dit alles is jouw eerste keer. Het mot gaan zoals jij dat graag zou willen en dat dan niet door middel van mij de beslissing geven." legt hij uit.
    "Alsjeblieft blijft bij me."
    "Ik weet het nog niet." zeg ik plagerig. Ik duw mijn lichaam toch weer tegen die van hem aan en laat in een opwelling mijn hand in zijn broek glijden. Mijn hand trilt dan wel van de zenuwen en spanning maar toch probeer ik er het beste van te maken, terwijl ik werkelijk géén idee heb van wat ik aan het doen ben daar. Uiteindelijk trek ik mijn hand er weer uit.
    "Volgens mij kunnen we beter ophouden." zeg ik uitdagend. Ik weet niet waarom maar op de één of andere manier wil ik hem gewoon uit zijn tent lokken.


    Your make-up is terrible

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik kreunde zacht tegen haar lippen toen ik haar hand vlak boven mijn broekrand voelde. Ik liet een van mijn vingers onder haar bh glippen en streelde haar borst zacht.


    Lauren Campbell

    Ik krimp even in elkaar en kippenvel slaat op mijn armen. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en streel met mijn vingers op dezelfde plek. Ik kreun zachtjes van genot en laat mijn andere hand over zijn zij glijden. Ik druk een kus in zijn nek en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik kreunde tegen haar lippen en liet mijn nog vrije hand naar de sluiting van haar bh glijden en keek haar vragend aan terwijl ik haar hand langs mijn zij voelde glijden.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik weet het nog niet,' zei ze op een plagerige toon. Ze duwde haar lichaam tegen die van mij aan. Mijn hart stond even voor het moment stil leek het wel toen ze haar hand opeens zo maar in mijn broek stopte. Haar hand voelde ik tegen mijn geslacht aan trillen en ik wist in begod niet wat ik daarvan moest vinden. Aan de ene kant vond ik het opwindend, maar aan de andere kant wou ik haar hand eruit halen en zeggen dat ze moest stoppen. Heel de dag door, als haar hand trilde merkte ik gewoon dat ze het niet fijn vond wat ze deed. Een klein zuchtje slaakte ik toen ze haar hand er weer uithaalde.
    'Volgens mij kunnen we beter ophouden,' zei ze uitdagend. Ik keek haar verward en ging rechtop zitten.
    'Beck,' zei ik zo zacht mogelijk. 'Alsjeblieft, daag mij niet uit.' Ik boog over het bed heen om haar shirt te pakken die ik vervolgens aan haar gaf.
    'Misschien is het inderdaad beter om te stoppen en wat te gaan slapen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verward aan en gaat recht op zitten.
    "Beck." zegt hij zacht. "Alsjeblieft, daag mij niet uit." Hij buigt over het bed heen en pakt mijn shirt om die aan mij te geven. Ik kijk er eventjes naar en kom ook overeind.
    "Misschien is het inderdaad beter om te stoppen en wat te gaan slapen." Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.
    "Ik ben echt slecht hier in hé?" vraag ik een beetje aarzelend. Ik kijk even naar het shirt en bedenk me dat hij de hele tijd vroeg of ik bij hem wilde blijven, niet of ik iets anders wilde doen. Ik kijk hem even paniekerig aan als deze gedachtes door mijn hoofd schieten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben echt slecht hier in hé?' vroeg ze aarzelend. Ze keek even naar het shirt. Ik vroeg me af wat ze dacht. Paniekerig keek zij mij aan en mijn ogen werden iets groter. Ik schudde lichtjes mijn hoofd terwijl ik haar aan bleef kijken.
    'Je bent helemaal niet slecht,' fluisterde ik en ik kroop iets naar haar toe. 'Je deed het juist goed. Je deed het heel goed! Waarom denk je dat je het slecht doet?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik kreunde tegen haar lippen en liet mijn nog vrije hand naar de sluiting van haar bh glijden en keek haar vragend aan terwijl ik haar hand langs mijn zij voelde glijden.


    Lauren Campbell

    Ik glimlach en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Doe wat je wilt,'fluister ik zwoel in zijn oor. Ik kijk hem eventjes aan en druk dan mijn lippen weer op de zijne. Ik speel wat met zijn broekrand en wacht zijn reactie af.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte tegen haar lippen terwijl ik snel haar bh-sluiting opende. Ik trok de bandjes van haar armen en liet haar bh op de grond glijden waarna ik met mijn handen over haar borsten streelde.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie zijn ogen groter worden en hij schud zijn hoofd.
    "Je bent helemaal niet slecht!" fluistert hij en kruipt naar me toe. "Je deed het juist goed. Je deed het heel goed! Waarom denk je dat je het slecht doet?" vraagt hij zacht. Ik blijf hem even aanstaren.
    "Ik eh... Wil je echt liever slapen?" vraag ik snel om het te ontwijken en probeer ondertussen mijn shirt weer goed te krijgen en het gat voor mijn hoofd boven te krijgen voordat ik hem aantrek. Maar door de zenuwen krijg vind ik het niet en laat ik hem vallen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Een kreun rolt weer over mijn lippen. Ik krimp in elkaaar en kruip dichter tegen hem aan. Oplettend dat ik hem geen pijn doen. Ik genoot van zijn aanrakingen en ging met mijn handen zijn broek in. Ik maak daar figuurtjes en glimlach eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik eh... Wil je echt liever slapen?' vroeg ze gauw na me eventjes te hebben aangestaard. Ze probeerde haar shirt goed te doen en aan te doen, maar het wou niet en ze liet hem weer vallen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag,' zei ik zachtjes en pakte haar beide handen vast.
    'Waarom denk je dat je het slecht doet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik kreunde en brak onze kus even af om haar shirt over haar hoofd te trekken. Haar zachte huid liet een tintelend gevoel achter op de mijne terwijl ik mijn handen over haar borsten plaatste. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en begon zacht in haar borsten te kneden.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt licht zijn schouders op en schud zijn hoofd.
    "Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag." zegt hij zachtjes en pakt mijn beide handen vast.
    "Waarom denk je dat je het slecht doet?"
    "Je lijkt het niet te willen. Maar dat is niet erg hoor." zeg ik snel, als of het me toch niets doet. "Dan eh-" Ik weet niet meer wat ik moet zeggen en knijp onbewust zacht in zijn hand.


    Your make-up is terrible

    Lauren Crampbell

    Ik kreun eventjes door zijn aanrakingen. 'Als iemand ons nu ziet wordt het vrij ongemakkelijk,' fluister ik. Mijn ademhaling is versneld en op mijn armen staat kippenvel van genot. Mijn hart bonst als een gek en mijn lichaam tintelt. Het voelt heerlijk en vooral omdat ik het doe met een jongen die ik echt leuk vind. Niet om iets te regelen of wat dan ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Je lijkt het niet te willen. Maar dat is niet erg hoor,' zei ze en ik keek haar verward aan. Kwam ik zo echt over?
    'Dan eh-' zei ze en ze kneep zachtjes in mijn hand. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en kneep zachtjes terug in haar handen.
    'Natuurlijk wil ik het wel,' fluisterde ik zachtjes. Ik trok haar zachtjes naar mij toe zodat ik mijn armen om haar heen kon doen.
    'Maar ik wil gewoon dat jij beslist, oké? Sorry als ik het laat overkomen als of ik het niet wilde.' Een klein kusje drukte ik op haar wang en keek haar met een glimlachje aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you