• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik kreunde en beet op mijn lip in de hoop het geluid te smoren. 'Ga door,' zei ik hees en ik drukte mijn lippen op de hare. Ik had het idee dat ik gek werd en eigenlijk was dit ook een gekke gebeurtenis. Twee criminelen die elkaar voor vandaag nooit hadden ontmoet die hier in de bosjes smoorverliefd seks hadden.

    [ik wil er niet aan denken wat er was gebeurd als di vrouw nu de bosjes inkwam.]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach eventjes en ga door met wat ik deed. Om hem te plagen knijp ik even ik zijn geslacht. Ik veeg met mijn andere Hand een pluk haar uit mijn gezicht. Ik laat mijn handen even stil liggen en bekijk Jasper zijn perfecte gezicht. Ik druk mijn lippen voorzichtig en teder op de zijne. Heel anders dan dat we eerst deden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik moet gaan, ik kom morgenmiddag nog wel even maar ga dan twee nachten bij mijn tante logeren en ik denk niet datik dan ga posten]


    Remember to be ridiculous.

    [oke veel plezier. Kan je nog 1 reactie doen? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En ik denk dat je dan morgen alvast een nieuwe topic kan maken... Want ik denk dat die morgen al wel vol is xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Gelijk trekt hij mij mee zodat ik boven op hem lig. Ruw kust hij me terug terwijl hij met zijn ene hand zachtjes door mijn haar heen gaat en met zijn andere hand mij zo dicht mogelijk tegen zich aan duwt. Vluchtig likt hij eventjes langs mijn lippen en bijt zacht in mijn onderlip.
    "Hoe ver wil je het dan?" fluistert hij hees tegen mij lippen aan.
    "Zo ver als er maar te gaan is." fluister ik buiten adem terug. Ik beweeg mijn onderlichaam verlangend tegen die van hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zo ver als er maar te gaan is,' fluisterde ze terug. Ze klonk nogal buiten adem. Haar onderlichaam voelde ik tegen mij aan bewegen. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en mijn handen liet ik via haar rug en zij omlaag glijden. Voorzichtjes liet ik mijn handen onder haar ondergoed gaan en liet ze rusten rond haar billen.
    'Dan gaan we zo ver als we kunnen,' lachte ik zachtjes en drukte mijn lippen weer op die van haar.
    'Maar jij beslist nog steeds,' fluisterde ik en beet vervolgens zachtjes in haar onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn handen langs mijn rug en zij glijden en huiver. Als zijn handen onder mijn ondergoed verdwijnen en op mijn billen rusten, huiver ik alleen nog maar erger.
    "Dan gaan we zo ver als we kunnen." lacht hij zacht en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik beantwoord zijn kus gretig.
    "Maar jij beslist nog steeds." fluistert hij en bijt zacht in mijn onderlip waardoor ik bijna niet meer kan reageren.
    "Ik heb besloten." fluister ik hees en druk mijn lippen weer op die van hem. Ik ben zo opgewonden dat ik ruw en rustig te gelijk te zijn en streel weer door zijn haar heen, het voelt fijn aan tussen mijn vingers.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik heb besloten,' fluisterde ze hees en ze drukte haar lippen weer op die van mij. Ze werd ruw en rustig te gelijk wat mij zachtjes liet grinniken. Haar vingers voelde ik door mijn haren strelen.
    'Je voelt zo fijn,' fluisterde ik tegen haar lippen aan. Ik haalde mijn handen uit haar ondergoed en pakte het rand ervan vast. Beetje bij beetje trok ik het steeds verder omlaag.
    'Alles,' fluisterde ik. 'Alles aan jou voelt zo heerlijk.' Een klein likje gaf ik haar lippen en glimlachte er vervolgens tegenaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je voelt zo fijn." fluistert hij tegen mijn lippen aan en ik bloos. Zijn handen gaan uit mijn ondergoed en pakken de rand vast om hem steeds iets verder omlaag te trekken. Mijn lichaam rilt en trilt, van de inspanningen, zenuwen en de zin er in.
    "Alles." fluistert hij. "Alles aan jou voelt zo heerlijk." Hij likt een klein likje langs mijn lippen en glimlacht dan tegen mijn lippen aan. Ik bijt op zijn lip en zuig dan zijn tong in mijn mond naar binnen en speel er even mee. Ik glimlach wat nerveus. Ik voel me zo naakt terwijl hij nog behhoorlijk aangekleed is.
    "Ik ben zenuwachtig." mompel ik maar eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze beet op mijn lip en mijn tong werd naar binnengezogen in haar mond. Ze speelde ermee en ik speelde maar al te graag terug. Ik voelde haar glimlachen en ik glimlachte een beetje afwezig terug.
    'Ik ben zenuwachtig,' mompelde ze.
    'Dat geeft niet,' zei ik zachtjes en trok haar ondergoed wat verder omlaag. Verder kon ik er niet meer bij met mijn armen.
    'Dat is normaal.' Ik liet mijn handen zachtjes over haar heen glijden richting haar billen toe. Daar liet ik ze weer rusten en keek ik Beck met een vriendelijk gezicht aan.
    'We deden het op jouw tempo en als jij er klaar voor bent mag jij mij ook verder uitkleden,' fluisterde ik en drukte een paar kleine kusjes op haar lippen.
    'Zenuwachtig zijn is normaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat geeft niet." zegt hij zacht en trekt mijn ondergoed wat verder omlaag. Mijn hart gaat sneller kloppen van de zenuwen.
    "Dat is normaal." Hij laat zijn handen zacht over mij heen glijden richting mijn billen toe. Daat laat hij ze weer rusten en kijkt hij mij met een vriendelijk gezicht aan.
    "We deden het op jouw tempo en als jij er klaar voor bent mag jij mij ook verder uitkleden. Zenuwachtig zijn is normaal."
    "Gelukkig maar." mompel ik. "Maar ik..." ik zucht eens, word rood en sla mijn ogen neer.
    "Ik durf niet overeind te komen om jou uit te kunnen kleden." biecht ik op, beschaamt voor dat hij mijn lichaam ziet en het hem niet bevalt.


    Your make-up is terrible

    [Wat doen we eigenlijk als het topic vol is? Aangezien Squib twee dagen bij dr tante is?]

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar,' mompelde ze. 'Maar ik...' begon ze en ze zuchtte. Haar wangen werden rood en ze sloeg har ogen neer. Vragend keek ik haar aan.
    'Ik durf niet overeind te komen om jou uit te kunnen kleden,' zei ze en ik lachte zachtjes.
    'Waarom durf je niet?' vroeg ik zachtjes aan haar. Één hand liet ik zachtjes heen en weer over haar rug gaan.
    'Je hebt al die tijd niks verkeerds gedaan, dus nu zou je vast ook niks verkeerds doen,' zei ik vriendelijk. 'En zo wel, dat maakt niet uit. Ik ben je experimenteer persoontje, weet je nog? Dus was maakt het dat je niet durft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kutje, er is al een nieuwe. Kijk maar bij haar topics.]

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij zacht begint te lachen schaam ik me alleen nog maar dieper.
    "Waarom durf je niet?" vraagt hij zacht en laat zijn hand over mijn rug gaan. "Je hebt al die tijd niks verkeerds gedaan, dus nu zou je vast ook niks verkeerds doen. En zo wel, dat maakt niet uit. Ik ben je experimenteer persoontje, weet je nog? Dus was maakt het dat je niet durft?" Ik schud mijn rood aangelopen hoofd.
    "Dat is het niet." mompel ik zonder hem aan te kijken. Ik voel me nu echt als of ik mezelf aan het belachelijk maken ben.
    "Ik ben alleen bang dat jij het niet leuk vind... eh- niet goed genoeg." weet ik mezelf zwak uit te drukken. "Niet wat je graag wilt zien." Ik verberg mijn domme hoofd tegen zijn borstkas aan.


    Your make-up is terrible

    [Ow owkeej XD Haha had ik niet gezien oké D:]

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd die rood aangelopen was.
    'Dat is het niet,' mompelde ze zonder mij aan te kijken. 'Ik ben alleen bang dat jij het niet leuk vind... eh- niet goed genoeg. Niet wat je graag wilt zien,' zei ze en ze legde haar hoofd tegen mijn borstkas aan. Weer lachte ik zachtjes. Ik drukte haar iets meer tegen mij aan.
    'Gekkie,' zei ik zachtjes en ging met één hand zachtjes tegen haar haren aan.
    'Ik heb je toch al gedeeltelijk gezien in de douche? En net heb ik je al helemaal gezien toen jij rechtop zat en je shirt wou aan doen. Waarom ben je zo onzeker?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you