• Ik ben echt goed in Engels, en ik werk er dan ook kei hard aan, nu net mailde mijn mentor (ook mijn Engels docent) mijn puntenlijst door voor rapport.
    We moesten dus een Engels filmpje maken en die doorsturen enz. Ik heb er echt super hard aan gewerkt om het goed te maken, en toen ik met mijn usb op school kwam, wilde hij dat filmpje op zijn eigen usb. en alles werkte wel zei hij en kwam goed. Nu gaat hij mailen dat hij mijn filmpje nooit heeft ontvangen en geeft hij me een 1. nu sta ik ipv een weet ik veel hoe goed cijfer een 3,9. nu vraag ik me af, is dit wel eerlijk? Of ook wel; Mij een 1 geven voor zijn eigen fout, mag dat wel?


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Tuurlijk mag dat niet, wat is dat voor een kl**tzak.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bewijs dat je het hebt gemaakt door hem het op een USB-stick te geven, het op een cd te zetten of eventueel een laptop mee nemen naar school dan kan je de datum tonen + het filmpje.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, dat mag niet! Ga naar je teamleider o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, dit is oneerlijk. Een fout van de leraar en dat heeft hij maar toe te geven! Ga naar je mentor en bespreek het, je hebt alles op tijd ingeleverd, dus hij mag je niet zomaar een één geven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vind dat hij je nog een kans moet geven om het alsnog door te sturen als het niet is gelukt.

    owja.. BTW dat heb ik ook met mijn bio leraar.
    sorry dat ik dit ga zeggen rot sn*l. :X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het is een leraar, die hebben altijd gelijk. Je kan het altijd nog eens terug proberen in te dienen omdat je het uiteindelijk wel op tijd had ingediend, maar het zal wss toch zinloos zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soundeffect schreef:
    Nee, dit is oneerlijk. Een fout van de leraar en dat heeft hij maar toe te geven! Ga naar je mentor en bespreek het, je hebt alles op tijd ingeleverd, dus hij mag je niet zomaar een één geven.


    Believe in yourself, change the world.

    Dat slaat nergens op. Ga eens rustig met die docent praten en anders -als hij niet luistert- met een andere leraar die je kan helpen.


    wth.

    Ga naar je nederlands leraar, Die fiksen het voor je


    Firm believer of all that is magic

    ik heb hem gemaild, pfft.. kutvent


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    praat er gwn is over met hem, als hij in fout is mag dat normaal niet nee
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    -zucht-
    leraren. Mijn muziek leraar gaf me een 1 omdat ik ziek was.. -.-
    Toen stond ik nog maar een 7, en het was wel een groot verschil met mijn andere punt (';

    Ga naar je mentor, en ga zeuren bij je ouders.


    Me so good.

    Major schreef:
    Bewijs dat je het hebt gemaakt door hem het op een USB-stick te geven, het op een cd te zetten of eventueel een laptop mee nemen naar school dan kan je de datum tonen + het filmpje.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, mag niet volgens mij. Ik zou het melden bij je mentor & ouders. (:


    Destroy what destroys you.

    Dat slaat echt nergens op. Ik denk ook niet dat het mag, zorgen dat hij het regelt, en anders dan ga je naar de schoolleiding oder etwas.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.