• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft bij de deur staan, aarzelend lijkt het wel. Volgens mij heeft hij me gehoort. Maar hij kijkt niet achterom en opent de deur om naar binnen te gaan. Ik kijk even niet begrijpend naar de deur waar hij verdwenen is en dan sla ik mijn ogen neer. Ik ben alleen dus besluit ik om de tranen gewoon te laten lopen. Er is toch niemand die het merkt. Mijn benen trek ik weer om en verberg mijn hoofd tussen mijn knieën terwijl ik probeer om niet te snikken en de tranen in stilte te laten komen. Op dat moment beloof ik mezelf dat ik dit niet meer toe zal laten, van niemand niet. Deze pijn voelt bijna erger dan die haatdragende pijn die ik de rest van mijn leven heb meegedragen.


    Your make-up is terrible

    (Mijn topic)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou echt lief ben ik ook niet hoor,' zei ik terwijl ik hem glimlachend aankeek. 'Als ik lief was dan zo k hier toch nooit zitten? En ik ben egoïstisch en snel jaloers en behoorlijk achterbaks.'

    Jasper de Ridder
    'Ik lig wel lekker zo,' zei ze waarna ze haar armen om me heen sloeg en me grijzend aankeek. 'Ik eigenlijk ook wel,' zei ik glimlachend terug en ik drukte een zachte kus op haar wang.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik stond nog even bij de deur en zag vaagjes hoe Beck haar benen optrok. Ik beet op mijn lip en reikte met mijn hand naar de deurklink.. Toch trok ik hem weer terug en liep door de gangen. Ik vervloekte het nu heel erg dat we kamer moesten delen. Ik liet me maar ergens zakken tegen de muur aan. Ik zag niemand en hoopte dat er ook maar zelden mensen langs liepen. Mijn knieën trok ik op en legde mijn voorhoofd erop. Ik hoorde niks en dat beviel mij wel. Eventjes tijd om na te denken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik heb me tot een bolletje opgerolt op het bankje en wacht tot de tranen vanzelf verdwijnen. Mijn armen heb ik om mijn borstkast geslagen omdat ik bang ben dat ik straks opensplijt, zo'n gevoel geeft het. Na een tijdje voel ik de koude regendruppels op mijn lichaam kapot spatten maar ik besteed er verder geen aandacht aan. Ik hoop dat de regen alles wegspelt wat er net gebeurd is. Na een tijdje regent het harder en harder en ben ik helemaal doorweekt en lig ik te constant te rillen. Ik besef dat ik toe ben aan en warme douche en dat ik me niets moet aantrekken van Nathan. Ik laat me er niet onder krijgen door hem! Ik krabbel overeind en loop naar binnen. Woest stamp ik door de gangen en zie ik Nathan tegen een muur aanzitten. Ik negeer hem gewoon en stamp hem voorbij. Ik ben op dit moment alleen maar boos.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Nou echt lief ben ik ook niet hoor,' zei ze terwijl ze me glimlachend aankeek. 'Als ik lief was dan zo k hier toch nooit zitten? En ik ben egoïstisch en snel jaloers en behoorlijk achterbaks.'Ik glimlachte."Dan bent je mijn egoïstisch en snel jaloers en behoorlijk achterbaks waarvan ik super veel hou."zei ik en drukte een kus op haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik giechelde even. Wacht. Ik giechelde? Ja ik giechelde. Ik giechelde nooit, dat was niets voor mij. Dat was iets voor die meiden die niet na konden denken en dat was ik niet. Dat was iets voor die meiden die hysterisch werden als er een jongen naar ze knipoogden. Dat was ik absoluut niet. Hier ging iets heel erg de verkeerde kant op. 'En jij bent de kluns waar ik van hou,' zei ik.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Dan ben ik blij dat jij ook lekker ligt,' glimlach ik. Ik sluit mijn ogen en open ze vervolgens weer. Ik kijk naar buiten en zie dat het al donker is geworden. 'Heb jij er een lange reis op zitten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zullen we die balie vrouw binnen laten komen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [goed idee]
    Jasper de Ridder
    'Valt wel mee,' zei ik terwijl ik haar haar uit haar gezicht streek. 'Drie uur met de auto, zonder file.'
    Ik drukte een kus op haa lippen toen ik de deur open hoorde zwaaien. Vast Jason. Ik keek om en zag dat het de balievrouw was. Fuck.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze giechelde even.'En jij bent de kluns waar ik van hou,' zei ze ,waardoor ik begon te glimlachen.Ik begon wat met haar haar te spelen en begonn zachtjes een liedje te neuriën.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Hij begon mt mijn haar te spelen en neuriëde zachtjes een liedje. Ik herkende het melodietje en begon zachtjes mee te zingen. Het klonk waarschijnlijk harstikke vals omdat ik niet kon zingen maar ach ja.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze herkende het enn begon zachtjes mee te zingen,het was best goed.Ik dacht wel dat ze dat liedje zou herkennen,ze is fan van One direction en het was een liedje dat eingelijk gewoon in me opkwam,One thing.Samen met haar begon ik mee te zingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Hij begon mee te zingen en ik stopte redelijk snel met het zingen. Hij was goed, heel erg goed en ik kon echt niet zingen. Ik luisterde glimlachend, best knap om in je eentje een nummer voor vijf te zingen.
    [verkeerde naam... FAaaaaal]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:48 ]


    Remember to be ridiculous.

    (XD ik had het gezien)
    Jason van Huyse
    Ze stopte met zingen en luisterde glimlachend naar me.Als het liedje gedaan was haf ik haar nog een kus "Je kunt goed zingen Sanne echt waar."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH