• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Mijn topics!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [NU HEEFT ZE NIET DE EERSTE REACTIE :o

    maaaiiinnn topics :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [NU HEEFT ZE NIET DE EERSTE REACTIE :o

    maaaiiinnn topics :Y)]


    (Ik dacht JUIST hetzelfde! )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *Puhhh :c nouja ik ben bezig met mijn stukje schrijven :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Frodo schreef:
    (...)

    (Ik dacht JUIST hetzelfde! )


    [Daar hebben wij wel vaker last van ;p maar goed, dan mag ze als eerste in personage reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    (...)

    (Ik dacht JUIST hetzelfde! )


    I did too!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    MoccaSins schreef:
    *Puhhh :c nouja ik ben bezig met mijn stukje schrijven :c*


    [je hebt nog wel de eer om als eerste in character te praten (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [je hebt nog wel de eer om als eerste in character te praten (:]


    *Oeehhh jee c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Hoe beginnen we btw? Het stond in het topic maar ik was te lui om te lezen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hannah Olivia Robinson
    Ik stap zuchtend de auto uit en kijk even in het rond, ik moest toegeven dat de natuur hier echt prachtig was. Ik de chauffeur even aan en glimlach lichtjes naar hem terwijl hij mijn koffers en tassen uit de auto haalt. Opeens loopt hij naar binnen en laat me zomaar achter bij de auto, ik zucht weer en bind mijn haar vast in een hoge paarden staart "Kom nou terug" zeg ik zachtjes en ga een beetje verlegen in elkaar staan en sla mijn armen om mijn lichaam heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Eigenlijk was het de bedoeling dat MoccaSins de eerste reactie in de hele topic zou geven.. maar goed. MoccaSins geeft nu als eerst in character een reactie.

    Degene die al langer op school zitten, zijn er al. En de nieuwe, die komen aan. :3 maar het is dus sws even wachten totdat MoccaSins heeft gereageerd in character :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {DAmn.. Diden't know.. I'm really sorry.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliet Sky Parker
    Ik liep binnen rond, en nog niet in mijn uniform. Die zou ik later wel aandoen. Ik ging op zoek naar Lizz, mijn achternaam genoot. Ik vroeg me af wanneer de rest zou aankomen, de nieuwe mensen. Ik wist niet precies hoeveel nieuwe er kwamen, en wie er dit jaar nog waren. Ik wist in iedergeval dat Lizz er ook was, en Daniël en Ryan. 'Liiiiizzzzzzzz,' schal ik door de gang heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is er een volgorde?][I'am sorry guys, mijn eerste RPG]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lizz Jane Parker

    Zuchtend liet ik me in de rode sofa zakken, die in de leefruimte stond. Ik was als één van de eersten en verveelde me rot.
    Nog één jaar, hield ik mezelf voor. Nog één jaar en dan ben ik hier weg.
    Ineens hoorde ik mijn naam door de gangen:
    'Lizzzzz!' ik schoot recht en rende door de leefruimte, naar het geluid toe.
    'Julliet!' Ik viel haar lachend in de armen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien