• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Leuke boxer." zegt hij met een glimlachje en ik bloos. "En natuurlijk durf ik mijzelf wel uit te kleden met jou, maar ik moet het halve gebouw nog door en de rest hoef mij niet half naakt te zien. Dus ehm, zullen we dan naar onze kamers gaan zodat we beide droge kleren aan kunnen doen?"
    "Ik had geen idee dat iemand net vandaag mijn boxer zou zien! Dus geen woord erover." mopper ik. "En je kan altijd een handdoek omslaan, dan loop je niet halfnaakt." plaag ik hem en lach.
    "Maar je moet het zelf weten, ik vind alles best nu."


    Your make-up is terrible

    MEDEDELING: HET IS KWART VOOR TIEN, OVER DRIE KWARTIER MOET IEDEREEN OP ZIJN KAMER ZIJN. MARIANNE VERTREKT ZO EN MORGEN KOMT JONAS.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik zuchtte toen ik de mededeling hoorde. 'Ik geloof dat we tijdelijk onze oplossing hebben gevonden,' zei ik glimlachend. 'Dus als we jou nog verstoppen tot zij vertrekt zitten we goed.'


    Remember to be ridiculous.

    [Marianne, Jonas?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    LaurenCampbell

    'En waar was
    Je dat van plan?' ikkijk hem aarzelend aan. Het was wel het beste, maar moest ik dan in mijn eentje achter blijven? 'Ben jij wel veilig dan?' Ik kijk hEm vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [begleiders, ik haal overal namen voor, Marianne is een docent op mijn school en ik heb een achterneef Jonas.]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik had geen idee dat iemand net vandaag mijn boxer zou zien! Dus geen woord erover,' mopperde ze en ik lachte zachtjes.
    'En je kan altijd een handdoek omslaan, dan loop je niet halfnaakt. Maar je moet het zelf weten, ik vind alles best nu,' zei ze. Ze had gelachen en ik lachte eventjes mee.
    'Je mag ook gewoon zeggen dat jij mij gewoon halfnaakt wilt zien,' zei ik met een lachje. Ik pakte een handdoek om die mee te nemen, aangezien ik straks mezelf nog wel moest afdrogen.
    'En trouwens, je boxer is echt leuk. Het past wel bij. Ik had niet echt iets anders verwacht, maar zie ik je zo dan nog?' vroeg ik aan haar en pakte mijn natte vest alvast op die ik over mijn schouder hing. Ik had geen flauw idee hoe laat het was, maar het kon vast geen kwaad om haar nog eventjes te kunnen zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik moet gaan slapen, heb het morgen druk :(]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Je mag ook gewoon zeggen dat jij mij gewoon halfnaakt wilt zien." zegt hij lachend en pakt een handdoek.
    "En trouwens, je boxer is echt leuk. Het past wel bij. Ik had niet echt iets anders verwacht, maar zie ik je zo dan nog?" vroeg hij en pakt zijn natte vest op die hij over zijn schouder hangt.
    "Natuurlijk wil ik dat." lach ik. "Ik val zometeen wel binnen dus zorg maar dat je niet teveel aan hebt." Ik pak een handdoek, knoop die om en pak mijn spullen.
    "Niet teveel aantrekken dus." Ik knipoog eventjes en loop daarna naar mijn kamer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk wil ik dat,' lachte ze en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Ik val zometeen wel binnen dus zorg maar dat je niet teveel aan hebt,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan terwijl zei een handdoek pakte, die omknoopte en toen haar spullen pakte.
    'Niet teveel aantrekken dus,' zei ze en ze knipoogde eventjes, daarna liep ze weg. Ik keek haar eventjes aan, schudde lichtjes mijn hoofd en liep toen gauw weg. Ik liep gelijk door naar mijn kamer en af en toe sprong ik zodat er een natte plek verscheen op de grond. Zachtjes lachte ik.
    Ik liep mijn kamer in en was verrast dat Finn weg was. Ik haalde mijn schouders op. Mijn kleding trok ik allemaal uit, inclusief mijn muts en gooide het achter mijn bed. Terwijl ik mijzelf afdroogde vroeg ik mijzelf af of ze de woorden ook echt meende. Mijn koffer haalde ik te voorschijn en haalde er een boxer uit en een korte sportbroek. Beide trok ik aan. In mijn koffer rommelde ik nog eventjes op zoek naar een shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    In mijn kamer trek ik ook mijn natte ondergoed uit en gooi ik alles over de verwaming heen. Ik droog mezelf snel af en trek een schone boxer aan, gewoon zwart met aan de bovenkant een kanten randje. Voor de zekerheid iets normaals. Dan pak ik mijn oversized slaapshirt, hij is zwart met verschillende doodskoppen er op. Hij komt tot halverwege mijn bovenbenen en ik besluit dat het wel genoeg is. Ik pak nog zwarte sokken en trek die aan tegen koude voeten. Dan loop ik snel mijn kamer uit naar Nathan terug en gooi ik de deur open.
    "Boe." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik schrok mij zelf bijna kapot doordat de deur open werd gegooid.
    'Boe,' hoorde ik Beck lachen. Ik haalde een shirt uit de koffer en schoof die toen weer onder het bed. Ik keek haar aan terwijl ik de shirt aan trok.
    'Je ziet er leuk uit,' zei ik met een glimlachje tegen haar en ik ging op bed zitten.
    'Als je nou een borstel had meegenomen kon ik je haren borstelen,' voegde ik er nog aan toe en klopte toen naast mij op bed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie dat hij een shirt pakt en zijn koffer weer onder het bed schuift. Ik laat mijn blik over zijn ontblootte bovenlichaam gaan en glimlach tevreden. Maar mij trekt helaas het shirt aan.
    "Je ziet er leuk aan." zegt hij met een lachje en gaat op het bed zitten.
    "Als je nou een borstel had meegenomen kon ik je haren borstelen." voegt hij er aan toen en ik plof naast hem neer waar hij net klopte.
    "Jij zag er net leuker uit." lach ik. "En mijn haar is veel te nat om te borstelen. Ik laat het eerst maar eventjes drogen." verklaar ik tegen hem. Ik ga in klaarmakerszit zitten en dan zo dat ik naar hem kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij zag er net leuker uit en mijn haar is veel te nat om te borstelen. Ik laat het eerst maar eventjes drogen,' zei ze. Ze ging naast me in een kleermakerszit zitten. Ik ging op dezelfde manier zitten, maar dan tegenover haar. Ik glimlachte vriendelijk aan.
    'Als jij mij net leuker vond en je wilt het weer, dan moet je daar wat doen,' zei ik met een klein glimlachje. Ik bekeek haar weer eventjes en besefte me dat ze er echt goed uit ziet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat op dezelfde manier tegenover mij zitten en ik trek mijn shirt wat naar beneden over mijn benen heen zodat hij mijn ondergoed niet ziet.
    "Als jij mij net leuker vond en je wilt het weer, dan moet je daar wat doen." zegt hij met een klein glimlachje en ik grijns een beetje zenuwachtig.
    "Oké." zeg ik en ik ga op mijn knieën tegenover hem zitten. Langzaam beweeg ik me naar voren en pak ik de rand van zijn shirt vast om hem vervolgens over zijn hoofd heen te trekken. Ik kijk hem daarna een beetje schuldig en zenuwachtig aan.


    Your make-up is terrible