• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn handen van boven naar beneden over mijn bovenlichaam glijden.
    "Jouw lichaam voelt zo fijn aan." zegt hij zacht en verstopt zijn gezicht bij mijn nek om daar zachte kusjes te geven. Ik ril en zucht zacht van het onbekende maar heerlijke gevoel.
    "Die van jou ook." geef ik zacht toe. Mijn ademhaling versnelt iets en mijn onderbuik geeft een raar gevoel af.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rilde en zuchtte weer zachtjes. Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    'Die van jou ook,' zei ze zachtjes. Haar ademhaling voelde en hoorde ik iets versnellen. Ik keek haar weer aan met een glimlachje nadat ik nog gauw een kusje in haar nek drukte.
    'Gaat het nog?' vroeg ik vriendelijk aan haar. Ik streek zachtjes paar plukjes haar achter haar oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt nog een kusje in mijn nek en kijkt me dan aan.
    "Gaat het nog?" vraagt hij en strijkt een plukje haar achter mijn oor.
    "Ja hoor." zeg ik een beetje hees. Ik had geen idee dat ik zo kon klinken. Ik glimlach wat nerveus van hem.
    "Het is allemaal zo nieuw, ik voel dingen in mijn lichaam die ik nog nooit eerder ervaren heb." fluister ik zacht en sla mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja hoor,' zei ze een beetje hees. Zachtjes lachte ik terwijl zij mij met een nerveus glimlachje aankeek.
    'Het is allemaal zo nieuw, ik voel dingen in mijn lichaam die ik nog nooit eerder ervaren heb,' fluisterde ze zacht en sloeg toen haar ogen neer. Zachtjes lachte ik weer en streelde zachtjes haar wang.
    'We doen het daarom ook rustig aan,' fluisterde ik zachtjes terug. 'Zodat jij aan alles kan gaan wennen. Aan al het gevoel dat ik je geef, maar ook aan al het gevoel dat binnenin je lichaam zit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zachtjes lachen en zijn hand over mijn wang strelen, wat begint te tintelen. Ik kijk hem weer aan.
    "We doen het daarom ook rustig aan." fluistert hij zacht terug. "Zodat jij aan alles kan gaan wennen. Aan al het gevoel dat ik je geef, maar ook aan al het gevoel dat binnenin je lichaam zit."
    "Ik vind het een prettig gevoel." geef ik toe. "De kriebels en tintelingen als je me aanraakt." zacht streel ik met mijn hand langs zijn wang en over zijn lichaam om het voor te doen.
    "En het vreemde gevoel... in mijn onderbuik en- daar zo." bloos ik.


    Your make-up is terrible

    [ben er weer, is er nog gereageerd op Lauren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik vind het een prettig gevoel. De kriebels en tintelingen als je me aanraakt,' zei ze en ze streelde zachtjes met haar hand langs mijn wang en over mijn lichaam. Eventjes hapte ik naar adem.
    'En het vreemde gevoel... in mijn onderbuik en- daar zo,' zei ze blozend. Een rilling ging weer door mij heen en mijn hart voelde ik sneller slaan toen ik haar hand over mijn onderbuik voelde gaan. Met een blozend gezicht keek ik haar aan.
    'Het vreemde gevoel,' zei ik zachtjes en ik ging eventjes over haar onderbuik. 'Heb je dat eerder gehad?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ehm, ik heb echt geen flauw idee,' zei ik en ik krabde achter mijn hoofd. 'Weet jij een plek waar ze je nooit zou verwachten?'
    [waar zitten Rikki en Nathan eigenlijk?]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij reageert net zo op mij als ik op hem reageer als hij mij aanraakt.
    "Het vreemde gevoel." zegt hij zacht en ik voel zijn hand op mijn onderbuik waardoor ik rood word. "Heb je dat eerder gehad?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik zei toch, alles is nieuw. Echt alles." zeg ik. "Ik ben nu zelfs opgewonden, voor het eerst." fluister ik daarna in zijn oor.


    Your make-up is terrible

    [De kamer van Nathan, opnieuw haha.]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell


    'De drankkelder. Daar komen ze ook niet in, omdat ze de sleutel niet meer heeft, maar als ze me daar vindt kan ze makkelijk een fles wijn op me gooien, plus dat ik de kriebels krijg in die kelder. Ik blijf wel buiten. Ik denk niet dat ze zo snel naar buiten gaat.' Ik kijk hem aan en ril dan. Die nacht ging koud worden. Ik kijk hem even glimlachend aan. 'Maar jij dan? Ze is nu ook kwaad op jouw.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [anders hadden we Lauren en Jasper Laurens kamer binnen moeten laten stormen, die deelt ze met Rikki en dat zou nogal vreemd zijn.]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Ik blijf bij jou,' antwoordde ik vastbesloten. 'Als ze je vindt kan je wel wat spierkracht gebruiken en ik ben net ietsje sterker als ik eruit zie.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en glimlach dan. Ik sla mijn armen weer om me heen. 'Je bent lief Jasper.' Ik kijk hem aan en geef hem een kus. 'We kunnen bij die Jonas... Eh.. Hem overhalen en alles uitleggen. Ik denk dat dat wel kan werken.' Ik kijk Jasper even aan. 'Maar als we buiten blijven, hebben we dekens nodig.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Nee, ik zei toch, alles is nieuw. Echt alles. Ik ben nu zelfs opgewonden, voor het eerst,' zei ze. Het laatste fluisterde ze in mijn oor. Mijn ogen werden ietsjes groter en ik keek haar eventjes verbaasd aan terwijl mijn wangen nog roder werden.
    'M-maar ik herinner mij dat je vanmiddag ook al zo'n vreemd gevoel had in je buik,' zei ik zachtjes waarna ik mijn hand naar haar rug verplaatste.
    'Was dit hetzelfde gevoel of anders?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you