• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Dit is absoluut niet goed,' mompelde ik en ik keek naar beneden. 'Lief ik spring zo naar beneden en vang jou op als je je laat vallen. Ze heeft waarschijnlijk sleutels van alle kamers dus ik laat je hier niet. Is dat goed?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik denk dat ik vast zit,' antwoordde ze en stiekem moest ik er om lachen. 'Je moet me helpen, anders ga ik dood,' zei ze daarna en ik begon ietsjes harder te lachen. Ik opende de deur van de badkamer en liep naar binnen. Ik liep verder nadat ik de deur weer had gesloten. Beck trof ik aan met een shirt over haar hoofd. Mijn ogen vielen op haar bh die niet helemaal goed meer zat. Met een lachje op mijn gezicht liep ik naar haar toe. Als eerste pakte ik de onderkant van haar bh beet om het goed te doen, daarbij liet ik onbewust eventjes mijn vingers strelen langs de onderkant van haar borsten. Mijn handen bracht ik vrijwel gelijk daarna naar haar shirt en hielp haar mee om die uit te trekken.
    'Moet ik je verder nog met iets helpen?' vroeg ik met een glimlachje toen ik klaar was en haar gezicht weer zag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'We hebben denk ik geen andere keus.' ik kijk naar beneden en slik. Ik kijk hem aan en Knik. 'Wat heb ik ons aangedaan,' monpel ik. 'Dit is onze schuld. Ze gaat me vermoorden!' Ik kijk hem lichtelijk in paniek aan. 'Moeten we de politie niet bellen?' Ik kijk hem vragend aan en kijk weer naar beneden. 'Je kan beter via de klimop.' Ik trek aan de plant. Die is wel stevig genoeg. Aarzelend zet ik mijn voeten neer in de plant en klim naar beneden. Dit soort dingen had ik geleerd om te ontsnappen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik beet op mijn lip toen we beneden aan waren gekomen. 'Niemand heeft een mobiel,' zei ik. 'Ik kan probern om de huistelefoon te gebruiken alleen dan kan ze ech niet in de buurt komen of we moeten iemand vinden die er een mee heeft weten te smokkelen. e kn trouwens niet op mijn kamer slapen, dat ligt voor de hand dus we zullen plek moeten vinden bij een ander.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor zijn voetstappen naderen, en later zijn handen op mijn bh, die hem naar beneden trek. Ik word instant rood als ik voel hoe hij langs de onderkant van mijn borsten streelt en een zacht zuchtje ontsnapt aan mijn lippen. Ik vraag me af hoe zoiets simpels zo sensationeel kan aanvoelen. Dan trekt hij aan mijn shirt en is hij zo uit en komt mijn rood aangelopen gezicht te voor zijn.
    "Moet ik je verder nog met iets helpen?" vraagt hij met een glimlachje. Ik schud eventjes mijn hoofd en schuif wat aan mijn bh om zeker te zijn dat hij echt weer goed zit.
    "Nee, denk het niet." mompel ik. Goed, dat was best schaamtelijk, bedenk ik me. Ik gooi mijn natte shirt op de grond neer.
    "Maar je mag nu best blijven. Volgens mij kan er niets meer gebeuren wat erger is dan dat." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Sanne! Sanne kan de huistelefoon jatten!' Ik kijk omhoog. 'Maar eerst moeten we hier weg.' ik ren de kant op richting mijn mes. Ik graaf hem weer op en zucht opgelucht. Dan kijk ik Jasper aan. 'We moeten Sanne vinden, zij kan ons helpen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik dacht even na. 'Dan zijn de opties bnnen inde zitkamer, ik heb haar de keuken met Jason zien verlaten dus of op haar of op mijn kamer, waar wil je eerst gaan kijken?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze schudde eventjes haar hoofd en schoof nog wat aan haar bh. Ik lachte zachtjes.
    'Nee, denk het niet,' mompelde ze. Ik knikte lichtjes terwijl zij haar shirt op de grond neer gooide.
    'Maar je mag nu best blijven. Volgens mij kan er niets meer gebeuren wat erger is dan dat,' zei ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik nam een paar stappen naar achteren terwijl ik haar aan bleef kijken.
    'Nee. Ik weet niet of jij het echt niet erg vind of dat het komt door je aliën sigaret, maar ik wil je naakte lichaam nu nog niet zien. Ik wil dat pas als jij dat toe staat met een compleet nuchtere hoofd,' zei ik met een glimlachje.
    'Maar als je het echt wilt, wil ik hier wel op je zitten wachten, maar met mijn rug naar je toe,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud licht zijn hoofd en doet een paar stappen naar achter terwijl hij me als nog aan blijft kijken.
    "Nee. Ik weet niet of jij het echt niet erg vind of dat het komt door je aliën sigaret, maar ik wil je naakte lichaam nu nog niet zien. Ik wil at pas als jij dat toe staat met een compleet nuchter hoofd." zegt hij met een glimlachje en ik lach zacht en draai de kraan van de douche uit.
    "Maar als je het echt wilt, wil ik hier wel op je zitten wachten, maar met mijn rug naar je toe." voegt hij er aan toe.
    "Nou ik ben allang weer nuchter van mijn aliën sigaret." lach ik zacht. "En ik denk dat ik mijn ondergoed maar aanhoud tot ik op mijn kamer bed. Gewoon voor de zekerheid." Ik krab even aan mijn natte haren.
    "Dus samengevat. Je mag blijven en dat zeg ik helder."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nou ik ben allang weer nuchter van mijn aliën sigaret,' lachte ze zachtjes en ik glimlachte eventjes.
    'En ik denk dat ik mijn ondergoed maar aanhoud tot ik op mijn kamer bed. Gewoon voor de zekerheid. Dus samengevat. Je mag blijven en dat zeg ik helder,' zei ze en ik keek haar eventjes bedenkelijk aan. Uiteindelijk knikte ik lichtjes.
    'Hmmm, oké. Maar waarom heb jij de kraan uitgedaan als ik vragend mag? Ik dacht dat je nog verder wou gaan douchen.' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik denk even zwijgend na en haal dan mijn schouders op. 'De kans is groot dat die enge vrouw nu boven is, dus dan zouden we zelf de telefoon kunnen jatten.' Ik kijk Jasper aan. 'Maar Hoe gaan ze ons geloven?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmmm, oké. Maar waarom heb jij de kraan uitgedaan als ik vragend mag? Ik dacht dat je nog verder wou gaan douchen." vraagt hij en hij krabt aan zijn achterhoofd. Ik grinnik.
    "Ik hoef niet meer te douchen hoor. Ik wilde gewoon warm worden onder de douche, met jou." geef ik toe. "Wil jij je niet vast uitkleden of durf je dat niet met mij erbij?"
    Ik trek het natte broekje naar beneden en gooi hem bij mijn shirt, waardoor ik nu alleen nog mijn zwart-rood gestreepte boxer met het duiveltje aan de voorkant aanheb en mijn zwarte bh. Ik kijk even om me heen en pak een handdoek die ik om mijn natte, zwarte haren sla.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik keek aar aan en zuhte toen geërgerd. 'Fijn,' zei ik en ik haalde mijn hand door mijn haar. 'We zijn criminelen dus ons gaan ze niet zo snel geloven, tenzij... hebben ze hier beveiligingscamera's?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik hoef niet meer te douchen hoor. Ik wilde gewoon warm worden onder de douche, met jou,' zei ze en ik merkte dat ik weer begon te blozen.
    'Wil jij je niet vast uitkleden of durf je dat niet met mij erbij?' vroeg ze, zelf begon ze haar broek uit te doen. Onbewust bekeek ik haar eventjes. Ze zag er zo schattig uit. Ze pakte een handdoek die ze om haar haren heen sloeg.
    'Leuke boxer,' zei ik met een glimlachje. 'En natuurlijk durf ik mijzelf wel uit te kleden met jou, maar ik moet het halve gebouw nog door en de rest hoef mij niet half naakt te zien,' zei ik en ik moest zachtjes lachen. 'Dus ehm, zullen we dan naar onze kamers gaan zodat we beide droge kleren aan kunnen doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Niet in kamers. Privérecht. Anders schend je het privé van iemand. Ik slaak een zucht. 'We kinnen niks, althans. Komt er niet om de zoveel dagen een nieuw iemand?' ik kijk Jasper aan. 'Als we ons verstoppen totdat een nieuw iemand komt. Ik weet wel een agent die me gaat geloven, maar dan heb ik veel tijd nodig.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne