• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik loop mijn kamer in, rechtstreeks naar het raam. Ik open die en hang met mijn hoofd naar buiten. Ik begin te grijnzend als ik Jasper zie zitten onder mijn raam. Net als ik iets wil schreeuwen hoor ik iemand achter me. Ik draai me vliegensvlug om.
    'En wat doe jij wel niet?' Ik kijk de balie vrouw geschrokken aan.
    'Frisse lucht halen.'
    'Dat kan ook buiten.' Ze pakt me ruw beet.
    'Auw doe is normaal!' Ik voel weer een klap in mijn gezicht. Ik wil naar achter, maar voel hoe ik niet verder kan en mijn balans dreig te verliezen, waardoor ik naar achter val. Ik kan me nog net herstellen. Ik kijk haar met grote ogen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik hoor dat er iets daarboven niet goed gaat en storm zo snel mogelijk naar boven. Ik stormde de kamer binnen en de vrouw keek me woedend aan en ik zag een rode vlek in Laurens gezicht waardoor ik begon te trillen. 'Je mag niet op deze kamer komen,' zei ze pinnig.
    'U mag haar niet slaan,' zei ik. 'Mishandeling is bij de wet verboden.'


    Remember to be ridiculous.

    [Bedenk me net, hij heeft zijn muts nog op en die is nu kleddernat D:]

    Nathan Deleon

    'Hou op met dat te zeggen,' beval ze mij zachtjes. Eventjes keek ik haar aan.
    'Ik hou er niet van,' zei ze streelde met haar handen door mijn natte haren. Even sloot ik mijn ogen en genoot van haar aanrakingen. Al was het alleen haar handen maar in mijn haren. Het voelde goed.
    'Mijn plakkerige kleding word vervelend,' zei ze opeens eventjes later. Ik opende mijn ogen en keek haar verbaasd aan.
    'Dan eh.. Moet je ze uit doen,' zei ik zachtjes. Ik ging wat van de muur afstaan zodat ik Beck kon laten zakken.
    'Dan ga ik wel weg,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'En wie was je van plan het te vertellen?' Ze kijkt hem strak aan.
    'Waarom moet u mij toch steeds hebben?' Ze kijkt nu mij weer aan en duwt me naar achter, waardoor ik gevaarlijk achterover hang.
    'Jij hebt je moeder vermoord. Een van de bekendste fotomodellen in de wereld. En het erge is... Je hebt haar uiterlijk ook nog.' Ik kijk haar verbaasd aan. Ging het daarover? Ik voel hoe ze me nog meer duwt. 'Als u zo doorgaat val ik nog.'
    'Dat is toch ook hoe jij haar hebt vermoord?' Ik kijk haar verbaasd aan en vergeet me vast te houden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze deed me na,maar ergen ging ze de mist in.Ze verstopte haar gezicht in het kussen en mompelde iets wat 'verschriikelijk hé' moest lijken."Ach je moet nog wat oefenen."zei ik en glimlachte weer.Het zal haar wel lukken.

    Finn den Bakkere
    Ik zat hier nog geen dag en ik had er al genoeg van,ik wou weg uit deze gevangenis.Ik deed mijn koffer open en grabbelde 3 pillen uit een klein zakje en stak ze vervolgens in mijn broekzak.Ik liep de kamer uit en dan naar buiten.Ik ging binnen via een poort,dus ging ik er ook wel buiten kunnen op die manier.Toen ik eindelijk de poort naderde keek ik nog even of de kust veilig was,ik zag niemand en begon op die poort te rammen"Godverdomme ga open!" vloek ik eruit en begin er nog harder tegen te stampen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik ga slapen nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Leuk!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan eh... Moet je ze uit doen." zegt hij zacht en stapt weg van de muur om mij te laten zakken. Ik kom trillerig terug op mijn benen.
    "Dan ga ik wel weg." zegt hij met een glimlachje. Ik kijk hem wat teleurgesteld aan, het was niet de reactie waar op ik gehoopt had maar toch eigenlijk wel. Hij is een echte heer. Ik glimlach even.
    "Oké..." zeg ik zacht en aarzelend. "Maar... ga alsjeblieft niet ver weg. Ik eh- wil je tem blijven hoor."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké...' zei ze zachtjes maar het klonk ook aarzelend. 'Maar... ga alsjeblieft niet ver weg. Ik eh- wil je tem blijven hoor,' zei ze. Ik keek haar eventjes verbaasd aan om haar woorden en knikte toen.
    'Natuurlijk,' zei ik met een glimlachje. 'Ik blijf hier gewoon net om het hoekje wachten,' voegde ik er met een glimlachje aan toe. Ik boog iets naar voren en drukte nog gauw een klein kusje op haar lippen.
    'Alleen als je klaar ben, moet ik nog wel eventjes naar mijn kamer toe voor droge kleren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Lauren viel bijna uit het raam en ik rende naar ze toen en trok haar terug en sloeg mijn armen om haar middel. Ik keek woedend naar de vrouw. 'Ze was twaalf,' zei ik en ik deed mijn best om mijn trillende armen onder controle te houden. 'U weet niet wat haar redenen waren en alsnog, moet ze dan haar hele leven achtervolgd worden door een fout toen? Ze lijdt al meer dan genoeg door de spijt die ze heeft. Het schuldgevoel dat de rest van haar leven bij haar zal blijven.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja en als dat zo blijft klinken jaag ik je nog weg,' gromde ik.
    Ik had de gimlach in zijn stem wel gehoord en ookl smoorde mijn kussen mijn woordn zou hij me wel verstaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk." zegt hij met een glimlachje. "Ik blijf hier gewoon net om het hoekje wachten." voegt hij er aan toe en buigt voorover om me een klein kusje op mijn lippen te geven.
    "Alleen als je klaar bent, moet ik nog wel eventjes naar mijn kamer toe voor droge kleren." Ik knik eventjes.
    "Oké. Dan blijf ik wel om het hoekje wachten." zeg ik met een brede glimlach en lach zacht. Ondertussen pak ik al mijn shirt beet en trek hem over mijn hoofd, het maakt mij weinig uit of Nathan er bij is of niet want veel valt er echt niet te zien.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké. Dan blijf ik wel om het hoekje wachten,' zei ze met een brede glimlach en ze lachte toen zachtjes. Ondertussen pakte ze haar beet en trok die over haar hoofd. Ik deed mijn handen gelijk voor mijn ogen en begon te lachen.
    'Wacht totdat ik buiten ben!' zei ik lachend, stiekem gleurde ik door mijn vingers en gaf haar nog gauw een kusje. 'Veel plezier met douchen.' Ik draaide mijzelf om en liep de badkamer uit. De deur deed ik achter mij dicht en bleef om het hoekje staan wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wacht totdat ik buiten ben!" zegt hij lachend. Hij geeft me nog een kusje.
    "Veel plezier met douchen." Hij draait zichzelf om en loopt de badkamer uit, ik hoor de deur dichtgaan. Ik probeer mijn natte tshirt uit te worstelen maar het lukt niet echt. Ik blijf er ergens halverwege in vast zitten en ik zie niets meer.
    "Nathan?" roep ik aarzelend.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk Jasper even aan en dan de vrouw. Ik had haar nu echt graag uit het raam geduwd. Vanuit mijn ooghoek zie ik de fles champagne. Die mocht ze niet zien. Ik bijt op mijn lip. Tijd voor acteren. Ik kijk de vrouw aan. 'Weet u... U hebt helemaal gelijk. U had me gewoon uit het raam moeten duwen. Dan was u net zo erg als mij. Had u bijna gedaan.' Ik kijk haar strak aan. 'Maar eigenlijk bent u al een moordenaar... U zit hier alleen maar om uw eigen gevoelens weg te duwen.' Ik kijk haar aan en loop langs haar heen. Haar ogen volgen mij. Ik loop rustig de kamer uit. Vanuit het niets valt ze me aan. Ik herpak me snel en smijt haar op de grond. Ik kijk haar angstig aan. Was ze gek? 'Wat weet jij er nou van ,' gilt ze. Had ik gelijk? Ik had het goed! Ze was een moordenaar! Wat deed ze dan hier? Ik kijk mijn kamer in. Ik ren mijn kamer in en doe de deur op slot. Ik kijk Jasper even aan en ren dan naar de champagne. Op de gang hoor ik gegil. 'Ik word Bang van haar,' fluister ik angstig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Nathan?' hoorde ik haar aarzelend roepen. Ik keek eventjes achterom naar de deur en vroeg mijzelf af of ik binnen moest komen. Ik bleef staan. Ik moest toch blijven omdat zij mij wou horen?
    'Wat is er Beck?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er Beck?" vraagt hij van achter de dichte deur. Ik worstel nog even met het shirt maar natte dingen willen niet zo graag uitgetrokken worden, ben ik achter gekomen.
    "Ik denk dat ik vast zit." antwoord ik met tegenzin. "Je moet me helpen, anders ga ik dood." overdrijf ik. Nu hoop ik wel dat mijn bh nog goed zit voor hij wel alles wat ik eigenlijk niet heb kan zien.


    Your make-up is terrible