• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Katelyn
    'Ehm... wat ik ook gezegd heb het spijt me.' zeg ik en houd mijn handen boven mijn hoofd. 'Eärwen? Wat heb ik verkeerd gedaan?' piep ik.

HurtedHeart schreef:
    Anders vertolk ik hemwel even via tink als iedereen dat goed vind?]

Dat is denk ik wel het makkelijkst!

It's never gonna happen, Guys.

[Oke dan vertolk ik Peter wel via Tink voor zolang de echte vertolker er is :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Tiger Lily

Het meisje steekt haar handen boven haar hoofd, een teken van overgave. Ik loop voorzichtig dichterbij en laat het mes hangen. "Nog een keer, wie zijn jullie en wat doen jullie hier? Hoe komen jullie hier?" Vele vragen tegelijkertijd, maar ze snapte mijn handgebaren niet. Ik hield niet van praten, eigenlijk was ik iemand van weinig woorden, maar ik moest wel.

Yuffie schreef:
    (...)
    Dat is denk ik wel het makkelijkst!

| Vind ik goed, ik wil anders ook wel even Peter vertolken tot ChildOfEvil reageert op het bericht? ^^ |

kindness is never a burden.

Lune Kate Stuward.

'U kan lezen als u wil of schrijven.' zegt hij. 'Wilt u dat ik hier blijf? Miss Night zou wel durven hier binnenvallen, of red u uzelf in u eentje?' vraagt hij en ik strijk mijn haar achter mijn oor. 'Ik red me wel' zeg ik. Ik heb tenslotte net twee doorgedraaide piraten overleefd.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Katelyn
    'Ik ben Katelyn, we zijn van een wolk gevallen en Peter bracht ons hier.' zeg ik snel mijn ogen op het mes gericht.

Poeh schreef:
    Freya.
    Ik viel met een harde klap in het wat mijn dood had moeten zijn, maar aangezien ik een goeie duiker ben en mijn voeten het water tegenhielden leefde ik nog. Yeey! Na enkele seconden kwam ik boven en zocht naar Wendy. "Wendy!" schreeuwde ik gedempt aangezien het schip van de piraten niet ver van mij was.

|Ik weet niet of je al reageert maar ik ben echt zo verschrikkelijk ongeduldig. Am sorry. :$ |

Tiger Lily

"Jullie zijn de Wendy waar de Lost Boys het over hadden?" Ik had verwacht dat het één meisje zou zijn, maar Peter had blijkbaar een heel leger aan meisjes meegenomen. Ik besluit ze te vertrouwen, voorlopig dan. Ik blijf voorzichtig. Ik stop mijn mes weer weg en ik zie het meisje opgelucht adem halen. Ook niets gewend.. Ik zet een paar stappen dichterbij, zodat ik recht tegenover ze sta. Ik maak de gebruikelijke groet met mijn handen en verwelkom ze hier in Neverland.

Poeh schreef:
    (...)

|Ik weet niet of je al reageert maar ik ben echt zo verschrikkelijk ongeduldig. Am sorry. :$ |

Haha, ik wacht even tot er een Peter is :3

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Smee
    'Gil als je me nodig hebt.' glimlach ik. 'En wacht even.' Ik loop naar een kastje in de hoek en haal er één van Mister Darser's verzameling dolken uit.
    'Hier kan je je mee verdedigen.' zeg ik.

Aragog schreef:
    (...)
    Haha, ik wacht even tot er een Peter is :3

| Ahaha! Dat maakt het dan weer duidelijk. En ik wacht. Geduldig. |

Tinkerbell "Tink"
    We hadden net zojuist 8 meisjes vervoerd hierheen. Gillende meisjes. Vreselijk. 1 was er al erg genoeg volgens mij. Verhalen verteller? Lariekoek. Peter zat te "spelen" met Haak ik had geen zin om te helpen. De vorige keer dat ik dat deed werd mijn stof misbruikt en dat was niet bepaald fijn. De meisjes konden niet zonder hem en vielen van de wolk of probeerde weg te vliegen aangezien de kanonskogels ook langs onze oren vlogen. Ik vlieg naar peter en trek haak zijn hoed over zijn gezivht zodat hij in het water valt. Sukkel. Ik trek peter met moeite mee. 'Wendy!! Jongens!! Vriendinnen van Wendy?!!' Roept hij terwijl hij over het bos zweeft. 'Tink waar zijn ze?' vraagt hij als hij zich naar mij omkeerd. Ik schud mijn hoofd en haal mijn schouders op. Ik wist niet waar ze heen waren gegaan.

I'm finally back, Finally after a Year break

Lune Kate Stuward.

'Gil maar als je me nodg hebt.' glimlacht hij. 'Wacht even.' zegt hij en hij loopt naar een kasje en haalt er een dolk uit. 'Hiermee kan je je mee verdedigen' zegt hij. 'Ja, dankje' zeg ik en ik neem het over. De man loopt de kamer uit en ik leg het op een tafeltje. Dus... Wat ging ik doen?

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Milena Ruby Night

"Hallo?!" Ik zwaai voor Madison haar gezicht langs. Pas dan lijkt ze te ontwaken uit haar dromen. Ik zie Smee uit de kamer komen. Ach, Smee. Zo goed van vertrouwen en regel nummer 1: Vertrouw nooit een piraat. Nog voor de deur dichtvalt, hou ik de deur tegen en stap naar binnen. Ik pak een stoel en leun met mijn armen over de rugleuning heen. "Oke, je hebt zojuist het zwakste deel van het schip leren kennen, maar geen smoesjes meer. Waar is Pan?"

[Sorry xD Het is niet lullig bedoelt ofzo dat ik niet je reactie afwachtte, ik vond dit wel een mooi punt om opnieuw in te vallen en mijn personage is ongeduldig :) Dus]

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:41 ]