• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Ik bijt niet hoor' grijnsde hij flauw. Hij ging op zijn bed zitten en ik volgde elke beweging nauwkeurig. Ik voelde me al iets meer op mijn gemak en ik ontspande me een beetje. 'Ja, het is een heel leuk boek' kwam ik terug op zijn vraag. Ik glimlachte en liep naar het bed toe. 'Vindt je het een betje leuk hier' vroeg ik maar. Ik zelf hAd er nog niet zo veel van gezien aangezien ok te veel in mijn boek zat. Mijn pleeg ouders werden er soms dan ook gek van en dan kreeg ik een boek verbod. Ik grinnikte even boj de gedachte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Hij drukt een klein kusje tegen mijn wang en glimlacht dan naar me en pakt mijn handen beet.
    'Alice Parker, Wil je mijn vriendinnetje zijn?' en hij glimlacht eventjes. Ik kijk hem aan en zeg dan: 'Er is niets wat ik liever zou willen, behalve een hamburger met bacon dan.' en ik lach even. Nu is het officieel, en het voelt goed. Ik knijp even in zijn handen. Mijn beste vriend en mijn vriendje. Beter kan het niet! Toch? Heus wel. Ik kijk glimlachend naar het o zo vertrouwde gezicht die ik al jaren ken en nog jaren zal kennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xheart schreef:
    Akyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Was je een leuk boek aan het lezen?' vraagt hij en hij doet zijn oortje uit. Ik beet op mijn onderlip en knik zwakjes. Ik herkende dit. Eerst deden ze aardig en zeiden ze aardige dingen en dan kwam ik eindelijk los, kwam de genadeklap. Ik knikte nu wat beter. Ik bekeek hem even van top tot teen. Mmm in ieder geval geen streetdancer en geen hip hopper. Wel gespierd. Ja, oke bereid je voor Sky. Straks ben je gewoon een één of andere stomme trut die hier niet hoort te zijn.

    Julie Lia Adams.

    Toen ik mijn dans eindigde werd er gefloten. Weetje wel zo'n concert fluit. Ik keek verschrikt op en deed mijn Beats af. Ik keek waar het geluid vandaan kwam. Het kwam van een jongen. Hij kwam aangelopen. Oke niet bang zijn Julie alles komt goed. Hij doet je niks. Alles komt goed. Zoals die ene keer dat David het voor je opnam. Ja hij nam het voor je op en het pesten stopte.

    [ga nu op me ipod.]


    William Jake O'Donnel.

    Ze draaide zich geschrokken om en zette haar beats af. "Nice" glimlachte ik als ik vlak voor haar sta. Ik stak mijn hand uit, "William, ik heb liever Will aangezien William nogal, koninklijk klinkt". Ik knikte om mijn uitspraak te versterken en nam haar in me op. Ze had mooie bruine ogen met een donker randje eromheen. Ze had langen blondbruine haren die samengebonden waren én ze had goede moves. "Hip-Hop is het niet ?".

    [Urgh, mijn moeder kwam met het geniale idee dat ik mag meehelpen in het huishouden. Lacht ze me uit als ik het stof afdoe en bang ben voor een huge spin, strijk ik op een slakkentempo en verband ik me ook nog eens aan dat stomme ijzer. Wat heb ik toch een leuk leven.]

    Cameron Nikolai Parker
    'Er is niets wat ik liever zou willen, behalve een hamburger met bacon dan.' zegt ze glimlachend en ik grinnik even, en nu is het echt officieel officieel ik kijk haar even aan "Zullen we maar opzoek naar andere mensen" vraag ik maar en sta alvast op en trek haar mee naar binnen "Ik moet nog even naar de slaapzaal loop je even mee" vraag ik haar ook al trek ik haar al mee richting de zaal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [@Moccasins haha je moet ook nog even stukje doen met Jamie. Wie wil Amy ontmoeten? Ze ligt te slapen in de meisjeszaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronica Madeline Green.

    Vond ik het erg dat ik alleen was ? Ja een beetje wel, maar langs de andere kant had ik dan minder kans om opgemerkt te worden als het meisje dat littekens heeft van het snijden. Ja, ik had mezelf gesneden, vroeger, maar dat was voorbij ! Waarom denk je anders dat ik 3 tattoo's had genomen die weldegelijk betekenis voor me hadden ? Ik zette mijn muziek af en deed de ballet-achtige schoentjes uit. Alhoewel, dat waren gewoon de schoentjes die ik gebruikte in mijn vrije tijd. Als het lessen waren gebruikte ik van die echte Jazz-schoentjes. Ik had best kleine voetjes, sorry. Ik nam mijn krullende haren tesamen en maakte ze tot een staart. Mijn groene ogen zochten naar wat water, wat ik uiteindelijk niet vond, te lui om naar de kantine te gaan. Ik zuchtte zachtjes aangezien ik geen zin had om me om te kleden, dus liep ik maar naar buiten en nam plaats tegen de muur.

    *oh hahha grapje dat is waar doe ik zo wel even ga even wat eten c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Sorry sorry sorry, het is hier kermis dus daar breng ik nu hele dagen door! Waar is iedereen en wat is er allemaal gebeurt?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayson
    'Ja,ik heb alleen nog geen les gehad maar de mensen hier zijn wel aardig'zeg ik en glimlach even. 'Hoe vindt jij het hier?'vraag ik aan haar. Ze was naar het bed gelopen en ik klopte op het bed als teken dat ze ook wel mocht zitten.

    [Aaammmmyyyy ^^ je kan Cam en Alice meeten ^^ ze zijn op weg naar de slaapzaal van de jongens.]

    Alice 'Ally' Parker
    'Andere mensen zijn prima,' zeg ik glimlachend. En Cam trekt me al mee richting de zaal. 'Heb ik nog een keuze om nee tegen je te zeggen?' lach ik. 'Nee hoor, ik loop met je mee.' glimlach ik. En we lopen richting de zaal. Als we daar aankomen duw ik de deur voor hem open en houdt die voor hem open. 'After you' zeg ik en ik kijk de jongens zaal in. Een paar jongens zie ik kijken naar me, maar ik kijk weg, en terug naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop glimlachend naar binnen en trek Alice ook mee en loop even naar mijn bed en dan naar mijn koffer en trek mijn shirt even uit en gooi hem ergens op mijn bed en na een tijdje zoeken pak ik een t-shirt uit een grote weekend tas en trek hem over mijn hoofd en kijk even rond waar ik Jayson zie zitten op zijn bed en een meisje en ik glimlach even "Zeg Jayson wie is dat" vraag ik en loop weer terug naar Alice.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ja is goed, maar ik wacht eerst even op een reactie van Jamie:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik fluit als hij zijn shirt uittrekt. En lach dan naar hem. 'Looking good,' glimlach ik. Hij loopt even langs Jayson en daarna weer terug naar mij, ik zie dat er een meisje bij hem zit. Ik vraag me af wie het meisje is, maar ik ga er niet gelijk van uit dat hij haar leuk vindt, tussen Cam en mij was dat toch ook altijd zo. Toch..? 'Cam,' begin ik daarom tegen hem. 'hoe lang vindt je me al leuk?' en ik kijk naar Cam. Ik ben er echt benieuwd naar, ik heb namelijk altijd gedacht dat Cam en ik gewoon in de friendzone zaten. Maar dat is nu ook anders geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [ja is goed, maar ik wacht eerst even op een reactie van Jamie:) ]


    [Volgens mij had Jaimy het tegen mij hahahaha, want mijn echte naam is Amy.]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:57 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.