• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister met een brok in mijn keel naar wat ze me net vertelde en stop met dansen en kijk haar even aan, ik wist dus echt niet wat ik haar kon zeggen, ik kon wel zeggen dat wat die leraar deed slecht was of volgens mij zelfs illegaal dus trek ik haar maar nog dichter tegen me aan in een knuffel aangezien er niet echt woorden meer uit mijn mond komen en glimlach maar gewoon eventjes en hoop dat dit genoeg was voor nu, want ik wist niet hoe ik haar meer kon helpen dan er gewoon zijn voor haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik laat zijn armen mij omsluiten en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik sluit mijn ogen vechtend tegen tranen. Ik slik en laat hem weer los. 'Dank je,' mompel ik. Verder weet ik eigenlijk niet echt iets te zeggen. Ik voelde me leeg. Jamie wist nu alles en dat was rustgevend. Ik glimlach en loop naar mijn mobiel toe. Die trek ik eruit en loop terug naar Jamie. 'Ik ga zo slapen, denk ik,' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem lang aan in zijn ogen en kan het niet voor elkaar krijgen om mijn ogen af te wenden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik snel en loop met grote passen naar mijn tas en zwaai hem over mijn schouder terwijl Amy haar telefoon pakt en ik zelf pak ook mijn telefoon en stop hem in mijn zak,
    Als ze alles heeft loopt ze weer in mijn richting 'Ik ga zo slapen, denk ik,' zegt ze glimlachend en ik knik weer "Ja goed plan Amy" zeg ik met een kleine glimlach en dan houd haar blik me vast en probeer ik met allemacht mijn blik af te wenden maar zonder succes.

    *Ik ga trouwens nu wel echt slapen c: :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aan en knipper dan met mijn ogen. 'Eh...' Ik lach. 'Ja slapen.' Ik glimlach en loop naar mijn eigen tas. Vlug prop ik mijn schoenen erin en doe mijn andere schoenen weer aan. Ik sta weer op en loop naar de deur. 'Doei,' glimlach ik naar Jamie. Ik loop naar mijn kluisje en gooi daar mijn tas in. Dan loop ik door naar de badkamer en stap daar vlug onder de douche. In een joggingbroek en een hemdje laat ik me op mijn bed vallen en val al gauw in een rustige slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *slaap lekker c: xx ik reageer morgen*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Serieus, half 4 's nachts? :'D. Oké.


    Deavon Calvin Turner
    "geen probleem" zeg Ik met een glimlach. Dan hoor ik mijn maag knorren. "Zeg heb jij ook zo'n honger?" vraag ik dan droogjes. "Zullen we een kantine of iets zoeken waar we wat eten kunnen halen want ik heb best wel heel erg honger namelijk" Ik kijk Chárline aan en glimlach even. "komop ik trakteer. Ik por Chárline even.

    Chárline
    Ik lag even toen ik zijn maag hoorde knorren, en veegde de laatste tranen weg. ''Zeg heb jij ook zo'n honger?'' vroeg hij op een droge toon. ''Zullen we een kantine of iets zoeken waar we wat eten kunnen halen want ik heb best wel heel erg honger namelijk.'' ik grinnikte.
    ''Dat heb ik gemerkt.'' grijnsde ik.
    ''Kom op, ik trakteer.'' zei hij, en hij porde me even.
    ''Goed dan, omdat je zo aandringt.'' grinnikte ik, en ik liep samen met Deavon weg, op zoek naar een plek waar je kon eten.

    [Ik ben er vanavond laat pas weer, ben naar moviepark zometeen ^-^]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 6:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben werken. @Chinouk waarom heb je de regels weg gehaald? Whoop Whoop]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    MoccaSins schreef:
    *Mijn topics*

    + ik ben aangekomen op de camping ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam trekt me iets dichter tegen zich aan en begint me dan wilder te zoenen. Zijn handen glijden over mijn rug en hij wrijft er zachtjes over. Het lijkt iets dwingender, dus met de hand die op zijn borstkas ligt druk ik hem iets van me af en zeg zacht: 'Rustig, alsjeblieft.' en ik kijk even weg. Dan kijk ik weer terug naar Cam en ga iets van hem af zitten. 'Ik wil niets haasten,' zeg ik tegen hem. 'We hebben tijd zat,' en dan besluit ik op een ander onderwerp over te gaan. 'Ik weet de meest snelle manier om iedereen te laten weten dat we iets hebben.' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *yess je bent er weer :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze drukt me wat van zich af 'Rustig, alsjeblieft.' zegt ze zachtjes en ik glimlach, "Sorry" zeg ik eventjes ze gaar iets verder van me af zitten 'Ik wil niets haasten,' ik knik even 'We hebben tijd zat,' ik knik weer en ik kijk eventjes weg.
    'Ik weet de meest snelle manier om iedereen te laten weten dat we iets hebben.' zegt met een glimlach en ik kijk haar grijnzend aan "Tell me" zeg ik en wacht op haar antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik ben blij met hoe Cam erop reageert. Gewoon lief, en niet van; kom op zeg, ben je niets gewend ofzo?. Want ik ken jongens die zo zijn. 'De beste manier, internet.' ik pak mijn iPhone erbij en ga naar Facebook. Ik zoek de instellingen op, status verandering. Van single naar relatie. Persoon toevoegen; Cameron Nikolai Parker. En opslaan. Ik druk een kus op Cam's lippen. En zeg dan: 'Tada,' en gelijk krijg ik ook een melding binnen. 'hè hè, eindelijk.' en ik laat het zien aan Cam. 'Volgens mij waren wij de laatste die het wisten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach als ik het berichtje las 'Volgens mij waren wij de laatste die het wisten.' zegt ze en ik lach even kort "Volgens mij ook" en ik pak zelf ook mijn eigen Iphone en wijzig ook mijn eigen status en na een paar minuten hoor ik mijn telefoon al een paar keer afgaan en lees de berichtjes "Volgens mij hebben ze er geen probleem mee" ik laat mijn telefoon weer in mijn broekzak glijden en druk een klein kusje tegen haar wang aan en glimlach eventjes naar haar en pak haar handen even vast.. dan kan ik het net zo goed ook nog officieel vragen en kijk haar eventjes aan "Alice Parker wil je mijn vriendinnetje zijn" vraag ik dan maar en glimlach eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.