• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de opa van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik keek even op naar het meisje en lachte. 'Ja, inderdaad de verkeerde kamer'zeg ik een beetje lachend en sta op. 'Naa,dan heb je een erge fout gemaakt met deze kamer in te lopen want nu moet je mij maar gaan vermaken,iedereen heeft me alleen gelaten'zeg ik lachend en steek mijn hand uit. 'Jayson'

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en kijk haar lachend aan, 'Ja, mijn vader is een rijke man en voor mij belangerijk. Maar zijn werk kan mij niet schelen.' begint ze te vertellen en draait nog een rondje 'Hij was door zijn werk niet vaak thuis. Ik was altijd met mijn moeder en als hij dan thuis was ging het altijd over dansen.' ik knikte meelevend en grijns eventjes 'Maar dat is minder erg dan een ouder die je niet steunt, toch?' zegt ze en ik knik "Ja alles behalve dat" ik glimlach even en hoor hoe het nummer verandert naar een nog rustiger nummer en leg nu mijn beide armen om haar middel en til haar even op en draai een rondje voordat ik haar weer op de grond zet en weer samen met haar verder dans.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach als hij Me optilt en even door de lucht laat zweven. 'En hoe ging dat bij jouw? Accepteerde je ouders je keuze?' Ik voel zijn armen om mijn middel. Ik kijk hem grijnzend aan en dans door. De vermoeidheid was verdwenen, in plaats daarvan had ik weer heel veel energie. Ik sla mijn armen om zijn nek en dans grijnzend mee. Dit was heerlijk. Opeens herinner ik me het moment dat ik met mijn vader danste. Ik was acht. Er was weer zo'n sjiek Feest en ik danste met mijn vader door de zaal. Het had iets Magisch gehad.... Automatisch siert een glimlach mijn gezicht en kijk ik Jamie weer aan. Waarom dacht ik daar nu aan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Ja inderdaad de verkeerde kamer' zegt hij een beetje lachend en hij staat op. Ik schrik maar herstel me. 'Naa, heb je een heb je een hele erge fout gemaakt, met deze kamer inlopen. Iedereen heeft me alleen gelaten' zegt hij en hij steekt zijn hand uit. 'Jayson' stelt hij zichzelf voor. Ik schrik een beetje van zijn plotselinge actie. 'Nou...' zeg ik en ik neem zwakjes zijn hand aan. 'Ik... eeuhh... Skyler' zeg ik dan maar en ik laat zijn hand los. Ik doe mijn boek dicht en kijk er even naar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik merk dat ze nogal verlegen is. 'Was je een leuk boek aan het lezen?' vraag ik maar en hoop dat ze iets meer gaat durfen. Ik kijk even naar het boek en doe ondertussen gauw mijn oortje uit. Het staat niet echt gezellig als je met iemand praat en je hebt gewoon je oortje in. Ik kijk even vragend naar Skyler.

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    Ik was klaarwakker en klaar om het gebouw te gaan verkennen. Dat verkennen gaf ik op zodra ik de tuin had gevonden. Ik liep een stukje door de tuin, dat niet echt uit gras bestond, en zag een meisje dansen. Haar donkerblonde lokken waren samengebonden. Ik herkende de stijl als Hip-Hop aangezien ik dat een jaar had gedaan, en floot eventjes als ze gedaan had. Niet zo'n fluit van: Oehw sexy ! Maar meer zo'n fluit dat je fluit bij een concert. Als je het niet begrijpt dan heb je pech, want ik weet het niet beter uit te leggen.

    Jamie Alexander Cooper
    'En hoe ging dat bij jouw? Accepteerde je ouders je keuze?' vraagt ze en ik lach even en knik een beetje half "Ja ze vonden het wel ok, maar ze hadden liever gewild dat ik advocaat was geworden want ze vinden dat er met dansen geen geld te verdienen is" zeg ik met een grijns en veeg een plukje haat uit haar gezicht voordat ik mijn hand weer terug leg op haar achter rug en kijk haar met een glimlach aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach even. 'Ik begrijp hun twijfel,' glimlach ik. Ik dans door en kijk Jamie aan. 'Maar jij kan met je danskunsten makkelijk veel geld verdienen,' grijns ik. Ik ga iets dichter tegen hem aan staan en dans door. 'Hoe was je op de midderbate school,' vraag ik hem lachend. 'was je de bad boy, de typische leerling of de brave studie bol?' Ik kijk hem grijnzend aan, benieuwd wat hij gaat antwoorden. Ik probeer hem voor te stellen als studie bol en als bad boy. Het levert een lach op mijn gezicht op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Akyler 'Sky' Medeleine Hope.

    'Was je een leuk boek aan het lezen?' vraagt hij en hij doet zijn oortje uit. Ik beet op mijn onderlip en knik zwakjes. Ik herkende dit. Eerst deden ze aardig en zeiden ze aardige dingen en dan kwam ik eindelijk los, kwam de genadeklap. Ik knikte nu wat beter. Ik bekeek hem even van top tot teen. Mmm in ieder geval geen streetdancer en geen hip hopper. Wel gespierd. Ja, oke bereid je voor Sky. Straks ben je gewoon een één of andere stomme trut die hier niet hoort te zijn.

    Julie Lia Adams.

    Toen ik mijn dans eindigde werd er gefloten. Weetje wel zo'n concert fluit. Ik keek verschrikt op en deed mijn Beats af. Ik keek waar het geluid vandaan kwam. Het kwam van een jongen. Hij kwam aangelopen. Oke niet bang zijn Julie alles komt goed. Hij doet je niks. Alles komt goed. Zoals die ene keer dat David het voor je opnam. Ja hij nam het voor je op en het pesten stopte.

    [ga nu op me ipod.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ik keek haar even aan en trok een wenkbrauw op. 'Ik bijt niet hoor'mompel ik en grijns even flauw. Ik ga weer op mijn bed zitten en kijk haar aan. Ze zij echt weinig,ik was zelf eigenlijk nooit verlgen dus von het niet zo leuk als andere wel verlegen waren,dan probeerde ik ze altijd op hun gemak te laten voelen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:25 ]

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn glimlach word wat breder als ze me het complimentje geeft "Nee joh ik ben lang niet zo goed, je moet me niet zo omhoog halen" zeg ik lachend en voel hoe ze nog dichter tegen me aan komt staan er was nu bijna geen ruimte meer tussen ons in en lach eventjes, 'Hoe was je op de midderbate school,' vraagt ze opeens 'was je de bad boy, de typische leerling of de brave studie bol?' ik grinnik even want eigelijk was ik inderdaad best een bad boy op de middelbare maar toch ware mijn cijfers hoog "Let's just say i wasn't the best guy to have in your class" zeg ik grijnzend "En jij dan" vraag ik met een glimlach "Jij was vast iemand die altijd op tijd kwam en altijd al je huiswerk af had of niet" grijns ik er achteraan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Op tijd kwam ik meestal wel, al versliep ik me wel vaak. Mijn huiswerk had ik haast nooit af, maar daar kwam ik meestal onderuit met smoesjes. Mijn moeder was er niet trots op, maar mijn vader wuifde dat weg. Aangezien ik mijn huiswerk niet deed doordat ik altijd aan het dansen was.' ik grinnik en kijk Jamie aan. 'In de les probeerde ik mijn huiswerk altijd af te hebben en verder... Tja... Beetje verlegen, denk ik. Makkelijk slachtoffer bij jongens weddenschappen en dat soort dingetjes.' Ik haal mijn schouders op en lach. 'Eigenlijk bestond mijn dag uit school, dansen en slapen. Niet veel meer. En huiswerk maken na een zware training? Dat zag je mij niet doen hoor,' grinnik ik. 'Ik denk dat ik de typische leerling was. Ik had niet de perfecte naam op school. Viel nogal vaak in slaap tijdens de les,' grijns ik. 'Maar wie slaapt er nou niet onder de saaie lessen van zo'n troela?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ja ik vond de middelbare echt een gevangenis en was dan ook heel blij toen ik uiteindelijk mijn diploma heb gehaald en eindelijk weg mocht" zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar en schud even zachtjes met mijn hoofd voordat ik haar weer aankijk.
    "Maar het was vast ook zwaar voor je, zo een leven dat bestaat uit bijna alleen maar dansen, ik bedoel hoort dansen niet leuk te zijn en niet dat je er dag en nacht bezig moet zijn" zeg ik en leg de nadruk op moet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even zwijgend aan en sla dan mijn ogen neer. 'Het moest niet.... Ik had 3 keer in de week training maar eh...' Ik kijk op. 'Ik had privé lessen. Mijn dansleraar wilde vooruitgang zien. Als ik iets fout deed werd dat letterlijk uit me geslagen.' Ik bijt op mijn lip. 'En hij dan aan mijn vader uitleggen dat ik gevallen was en dit en dat. En elke keer als ik volgens hem niet had geoefent of als het te slecht ging weer. Mijn vader wist er niks vanaf en ik durf er niks van te zeggen. Hij weet het nu nog steeds niet. Dus niet gaan was geen optie. Dan maar keihard door trainen dag en nacht en hopen dat het goed genoeg was.' ik bijt weer op mijn lip en dwing de tranen weg te gaan. 'En toch vond ik het nog leuk. Misschien alleen om de trotse gezichten van mijn ouders te zien of omdat het iets was waar ik in gesteund werd door mijn vader. Op dansen na bemoeit hij zich niet zo met me... Nou ja... Op dansen en mijn ex na. Helaas zijn zij nog steeds goede vrienden.' Ik kijk Jamie glimlachend aan en dans door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sorry ik reageer morgen weer ben kapot.)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †