• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Jessica
    Wanneer ik mijn best heb gedaan haar broertje wat op zijn gemak te stellen, wend ik me naar haar.
    "Vertel me alles."
    Ik ga achterover zitten en drink met grote slokken uit mijn flesje bier.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk aarzelend naar Max en bijt op mijn lip. Hij kijkt me vragend aan. 'Max...' Ik bijt op mijn lip. Ik ging het hem niet vertelle waar hij bij was. Dat kon en wilde ik niet. Ik kijk naar Jessica om hulp vragend. Max kon niet bij dit gesprek zijn. Ik wilde niet dat hij het zou horen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Weet je, Max. Ik heb boven in de logeerkamer een heleboel auto's en mannetjes staan. Zou jij er graag mee spelen?" glimlach ik naar hem.
    Het was duidelijk dat Macy niet erover wou spreken met Max erbij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wil iemand nog met Jayson praten?]

    {Ik kan Nathan wel bij Sam en Daniël weg krijgen? Waar is Jayson?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Macy

    Max knikt en springt van de bank. Aarzelend loopt hij de gang in de trap op. Ik kijk haar aan. Nu moest ik het vertellen. Nu moest ik iemand, die ik net 1 dag ken mijn hele verhaal gaan vertellen, maar op een één of andere manier luchte me dat enorm op. 'Wat wil je weten?' Ik wist niet zo goed waar ik moest beginnen. Er was zoveel...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Alles wat je me wilt vertellen." antwoord ik vriendelijk glimlachend.
    "Als het je gerust stelt, wil ik wel zelf mijn verhaal vertellen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Jouw verhaal?' Ik kijk haar even verbaasd. 'Nee, het eh... Ik vertel het wel. Ik weet alleen niet waar te beginnen.' Ik bijt op mijn lip en denk na. 'Nou ja... Mijn moeder zat in de protestutie. Daardoor ben ik zeg maar geboren,' vertel ik ongemakkelijk. 'Mijn vader wilde niks met mijn moeder te maken hebben en liet haar alleen achter met mij. Schijnbaar hadden ze nog wel contact, maar dat wist ik niet. Mijn moeder werkte gewoon door als eh nou ja dat en in de drugs. Alles om ons te onderhouden. Ze raakte na 9 jaar weer zwanger, van een ander dit keer. Ook hij wilde niks meer met haar te maken hebben.' Ik zwijg even. 'Doordat ze in de drugs werkte en meer van die criminele zaakjes was ze niet veilig en kwamen er regelmatig ernstige ruzies over de vloer. Op een dag was Max weg en ik was alleen thuis met mijn moeder. Ik zat op mijn kamer en eh... hoorde een man binnen komen met wie ze ruzie kreeg. Ik wilde gaan kijken om te helpen, maar mijn moeder had geleerd dat ik dan uit de buurt moest blijven. Dus keek ik toe door het kiertje van de deur.' Ik zwijg even. 'Ze werd voor mijn ogen neergeschoten. Ik ben me gaan verstopten, hij heeft me niet ontdekt. Ik was vijftien en bleef alleen achter met een lijk. Ik wist niet wat te doen...' ik bijt even op mijn lip en zie de beelden weer voor me. 'Uiteindelijk heb ik de politie gebeld. Alles ging heel snel. Mijn familie wilde niks met mijn moeder te maken hebben, dus bleven Max en ik alleen achter. Ik wilde niet naar een weeshuis of iets, dus heeft mijn buurvrouw gezegd dat we bij haar hoorde. Dat heeft ze een jaar volgehouden, maar ik was verkeerd bezig. Dus liet ze ons in het huis. Sindsdien moet ik alles zelfdoen. Ik moet aan genoeg geld zien te komen voor het huis, voor eten, voor kleren, voor de school van Max en hem verzorgen.' Ik staar naar mezelf. 'Om aan het geld te komen zit ik in een bende en verkoop drugs en dat soort dingen. Mijn ex heeft Max vandaag in elkaar geslagen, daarom moest ik naar huis. Ik wilde het hem betaald zetten en ging naar hem toe. Alleen heeft hij mij te grazen genomen,' eindig ik mijn verhaal. 'En nu wil hij me vermoorden,' zucht ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    {Ik kan Nathan wel bij Sam en Daniël weg krijgen? Waar is Jayson?}

    [Ergens op de gang xD]

    Jessica
    "En ik veronderstel dat je de politie er niet bij wil halen, omdat je denkt dat ze anders Max gaan afpakken."
    Ik kijk peinzend voor me. "Dit is serieus, zeer serieus."
    Ik neem nog een slok bier, terwijl ik nadenk. "Ik zou zeggen dat jij een tijdje hier blijft logeren. Voor je iets zegt: het heeft alleen voordelen. Je kan de prostitutie achter je laten, want ik zorg hier voor alles. Je kan Max het leven geven dat hij verdient en ondertussen neem jij misschien een beter baantje en kan je sparen om terug op jezelf te gaan wonen, maar dan in een beter buurt. En..." was ik haar voor.
    "Zo ben ik ook minder eenzaam."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik bijt op mijn lip. Het was een goed voorstel, maar het zou Jessica ook in gevaar kunnen brengen. 'Kan ik ook alleen Max hier laten? Ik wil niet dat Luke hierheen komt. En de politie blijft hier buiten,' zeg ik vastberaden. 'Ik heb op dit moment meer banen om aan geld te komen. Drugs, af en toe dan de protistutie, maar ik werk ook achter de bar. Ander werk krijg ik niet zo snel,' zeg ik tegen haar. Ik staar naar mijn handen. 'Ik kan hier niet blijven. Dan zal je in gevaar komen. Ze zijn tot alles in staat.' Ik kijk haar aarzelend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik zucht en ga rechtstaan.
    "Dit mag je aan niemand vertellen, begrepen?"
    Ik keek haar onderzoekend aan, maar wist wel zeker dat ze het niet door zou vertellen.
    Ik liep naar mijn kast, trok de bovenste lade open, haalde de spullen eruit en deed toen de dubbele bodem open. Ik haalde er een goed onderhouden revolver uit.
    "En zo zitten er nog meer verborgen." beloofde ik haar.
    "Zij zijn niet de enigen die tot alles in staat zijn, meid. Ik heb zo ook mijn verhaal."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Mijn mondhoeken krulde zich omhoog. Ik kijk haar verbaasd aan, maar haal daarna ook mijn wapens te voorschijn. Ik leg mijn pistool en mes op tafel neer. 'Ze moeten op school echt beter checken. Lexy heeft vandaag al op mijn hoofd lopen richten en ik op de hare.' Ik zak achterover en kijk om me heen. 'Maar hoe moet ik dat dan doen? Want de rekeningen gaan gewoon door.' Ik kijk haar eventjes aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Kan je het huis niet gewoon opgeven? Als je hier blijft, hoef je niets meer te betalen. Het enige wat je zou moeten doen is af en toe eens helpen, wat boodschappen doen of zo."
    Ik was van plan om haar dan ook alle verborgen wapens eens te tonen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Alles staat op mijn moeders naam. Dus dat wordt dan een heel gedoe. Met mijn vader, want die schijnt mij dus wel in de gaten te houden, maar hij steekt geen poot uit. Maar ook met andere.' Ik kijk bedenkelijk en schud mijn hoofd. 'Ik zou niet weten hoe het moet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne