• ....

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah, volgens mij ben jij volkomen normaal hoor.


    Your make-up is terrible

    als jij al raar bent *kijkt op pc, en heeft een paar 100 foto's van cute guys* wat ben ik dan?(A)

    Doe ik ook altijd, maar mijn moeder vind dat normaal.
    En als ik met haar in de stad loopt gaat ze altijd jongens aanwijzen en aan me vragen of ik ze knap vind, haha. Dat gaat dan weer even net té ver :')

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 22:00 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zie niet waarom dat niet zou kunnen..
    ik ga ook wel eens op google jongens kijken als ik me verveel xD
    er zitten genoeg tussen die het kijken waard zijn (A)
    en nja vervelen doe ik dan ook niet meer xD


    A Noble was Born in Chaos

    Hahaha.
    Mijn moeder ziet dat gelukkig niet, als ik eens foto's opzoek voor rollen hier of wat dan ook, dan zit ik lekker veilig op m'n kamer.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja. Je word pervers, sorry. Haha, nee. :'D Ik hou mijn laptop altijd buiten de handen van ouders, gewoon een tip.


    You move me ......... Kurt

    Ravel schreef:
    Doe ik ook altijd, maar mijn moeder vind dat normaal.
    En als ik met haar in de stad loopt gaat ze altijd jongens aanwijzen en aan me vragen of ik ze knap vind, haha. Dat gaat dan weer even net té ver :')

    Hahaha mijn moeder doet dat ook altijd :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder zegt gewoon; "Je moet een hoop kikkers kussen voor je de ware prins vind", ik vond het heel wijs,
    tot ik van een klasgenoot hoorde, dat die van zn moeder hoorde, (mijn moeder en zijn moeder zijn vriendinnen) dat mijn moeder vroeger jongens gek was,

    agh, ik heb het dus niet van een vreemde :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Heel handige tip als ik A) een laptop zou hebben en B) m'n pc op m'n kamer zou hebben :']
    Misschien moet ik 'm eens verkassen, maar ik geloof dat dat niet kan ivm die adsl draad ofzeuh.

    Hm, dan moet je een hokje om jezelf heenbouwen. Ja, ja dat vind ik een goed idee. XD Adsl. Ja dat zegt me veel. .__.


    You move me ......... Kurt

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    De dag dat je dat mijn moeder hoort zeggen, is de dag waarop mijn verjaardag en die van sinterklaas op dezelfde dag vallen (hij is toch niet op 15 juli jarig, toch?)

    Ik heb mijn moeder een tijdje terug - na aanleiding van een ervaring van twee vriendinnen van me - gevraagd: 'Mam. Is het vreemd als je met een jongen zoent maar er verder geen relatie mee wil?' Nou, toen kreeg ik een aardige preek te makken over de vrouwelijke zeden en dacht ze dat ík diegene was :']


    God, dat is wel lullig dan, je zou de indruk krijgen dat je moeder vroeger niet jong is geweest? Of is dat heel raar, meisjes moeten toch 'experimenteren'? x]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Assassin schreef:
    Hahah, volgens mij ben jij volkomen normaal hoor.


    when words fail, music speaks.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    De dag dat je dat mijn moeder hoort zeggen, is de dag waarop mijn verjaardag en die van sinterklaas op dezelfde dag vallen (hij is toch niet op 15 juli jarig, toch?)

    Ik heb mijn moeder een tijdje terug - na aanleiding van een ervaring van twee vriendinnen van me - gevraagd: 'Mam. Is het vreemd als je met een jongen zoent maar er verder geen relatie mee wil?' Nou, toen kreeg ik een aardige preek te makken over de vrouwelijke zeden en dacht ze dat ík diegene was :']


    Mijn moeder is totaal het omgekeerde, haha.
    'Gewoon lekker flowen met die jongens, hartstikke leuk. Wel een beetje hard to get spelen hè?'
    Ik wist serieus niet wat ik hoorde, haha. Best wel tof.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?