• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Lexy

    'Daarmee bedoel ik dat jij het nog makkelijk hebt. Jij hebt een goed onderdak boven je kop, jij hebt nog familie! In tegenstelling tot vele van ons.' sis ik. Nu moet ze niet doen dat zij het moeilijk heeft, want dan steek ik echt mijn mes dwars door haar hersenloze kop..


    El Diablo.

    Macy

    Ik kijk haar strak aan. 'Dit bewijst maar weer dat je mij niet kent. Ik heb namelijk helemaal geen familie. Niemand. Alleen mijn broertje van acht,' sis ik haar toe. Ik draai me om en loop weg. Ik bijt hard op mijn lip om niet te huilen. Het kwam weer aan als een klap. ik had geen familie... Ik begin steeds harder te lopen. Opeens knal ik boven op iemand en voel hoe we vallen. 'Godsamme!' Kwaad kijk ik op. Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Er knalt iemand tegen me op en kijk raar naar Marcy. 'Kijk is uit joh'zeg ik en neem nog wat trekjes van mijn sigaret.

    Macy

    Ik sta weer op en kijk hem aan. 'Ja sorry hoor.' Ik blijf even ongemakkelijk staan met mijn blik op de grond gericht. Alles speelt weer door mijn heen. De ruzie, het schot... Als ik het weer voor me zie maak ik het liefst een eind aan mijn eigen leven, maar het kan niet. Ik kan Max niet achterlaten. Ik kan het gewoon niet. Ik voel hoe de tranen zich opborrelen. Ik klem mijn kaken stevig op elkaar. Niet janken. Niet hier. Vanavond in je bed kan dat Macy. Vanavond...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'je broertje iss toch familie trut!' roep ik haar na. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik pak mijn stilleto, en klap hem open en dicht. 'I fucking hate that bitch.' mompel ik, en blaas de rook uit..


    El Diablo.

    Jayson
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar raar aan. 'Waarom moet je huilen?'vraag ik. Eigenlijk deed het me helemaal niks maarja.

    Macy

    Ik kijk op. 'Ik huil niet.' Maar het was te laat. De eerste traan droop uit mijn ogen. Ik voelde me leeg en eenzaam. Ik kon mijn handeltje niet bij elkaar pakken en weer het kille masker opzetten. Ik kon het niet. Ik zat er doorheen. Ik bijt hard op mijn lip en klem mijn kaken op elkaar om het snikken te onderdrukken. Nu stroomde er meer tranen. Ik wilde weglopen, maar niks leek het meer te doen. Ik wenste vurig dat iedereen wegging, maar mijn stem deed het niet meer. Ik heb gefaald. Ik heb laten zien hoe zwak ik ben, van plaats dat ik Lexy een klap op haar bek had gegeven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. 'Ownee natuurlijk niet je ogen tranen'zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Ik ga wel weg als je het niet wil vertellen'mompel ik en stap langs haar heen.

    Macy

    Mijn woede nam het weer over. Jayson was langs me heen gelopen. Ik stormde weer langs hem heen recht op Lexy af. Het kon me niet schelen. 'Kut wijf!' Ik gaf haar een klap met mijn vuist. Een harde duw waardoor ze van de tafel afviel en nog een stomp in haar maag. Tevreden keek ik ernaar en bleef even staan. Shit... Waar was mijn zelfbeheersing gebleven?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    Ik schrok op, en grommen en snel sta ik op.
    'Vuile bitch' sis ik, en sla keihard op haar neus.
    Zo hard dat ze valt, en grijnzend kijk ik hoe het bloed uit haar neus valt.
    Ik trap haar een paar keer in haar maag met mijn stilleto hak, en grijnzend pak ik mijn kaliber. Ik laad hem en richt op haar hoofd.
    'Ik geef je 2 keuzes, of je loopt weg, of ik schiet je kop kapot' sis ik.


    El Diablo.

    Jayson
    Ik zie de twee meiden vechten en kijk er grijzend naar. Daarna stap ik er rustig langs en ga ergens op een tafeltje komen.

    Macy

    Kwaad kijk ik haar aan. Toch nog handig die boks en kung fu lessen. Ik haal met mijn been haar onderuit en spring op. Ik trap haar kaliber uit haar hand en richt mijn Pistool op haar. Ik zucht en voel de pijn aan mijn neus. Dat werd rondje ziekenhuis. Ik veeg langs mijn neus en zag allemaal bloed op mijn Hand. Ik ruim mijn pistool op en trap de hare naar haar toe. 'Ik heb hier geen zin in. Ik heb wel iets beters te doen. Blijf gewoon uit mijn buurt.' Ik pak mijn rugzak weer op en loop weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'Excuse me?' zei ik op een bitchy toon. 'Jij kwam naar mij toe.' sis ik.
    'Weetje, als ik dit nou eens tegen wat mensen zeg, is je fucking broertje zo weg.' grijns ik..


    El Diablo.

    MacyM

    Alsof ze een Mes in mijn rug heeft gestoken draai ik me om. 'En jij kwam bij mij en Chad staan. Ik niet naar jouw. En waarom denk je dat ik je niet door je kop schoot. Geloof Me ik doe niks liever, maar ik kan niet.' ik zucht en schudt mijn hoofd. Ik vis mijn autosleutels uit mijn broekzak en draai me om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'Ik mag staan waar ik wil' sis ik.
    'En ik zie niks liever dan jouw doodbloedend en lijdend' grijns ik.


    El Diablo.