• Oftewel, waarop je dus echt niet weet waar je iets doet/wat je moet/waarom je iets gedaan hebt en zo door.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    * dat moment

    Maar herkenbaar ja.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oh crap, ik faal. Ik wilde eerste "Die momenten waarop" in de titel zetten maar heb dat veranderd naar moment en die niet veranderd. Ik heb dus nu zo'n moment.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoals Lancelot al zei: *Dat moment.
    Hahaha, the blue screen of doom.

    DarkSavior schreef:
    Oh crap, ik faal. Ik wilde eerste "Die momenten waarop" in de titel zetten maar heb dat veranderd naar moment en die niet veranderd. Ik heb dus nu zo'n moment.

    Genius.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:54 ]


    The odds are néver in our favor.

    Titel aangepast. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Titel aangepast. :Y)

    Dankjewel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oh crap, ik faal. Ik wilde eerste "Die momenten waarop" in de titel zetten maar heb dat veranderd naar moment en die niet veranderd. Ik heb dus nu zo'n moment.


    Haha, ik had al zo'n vermoeden :') Kan gebeuren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zo vaak. En dan vooral in de stijl van; I have no idea what I'm doing! (Tekenen) en; What does THIS button do? (Games)


    Don't run away this time and die like a man.

    Dan krijg ik een mini heart attack.
    En als ik het meerdere malen krijg, doe ik gewoon alsof het de eerste keer is. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lancelot schreef:
    (...)

    Haha, ik had al zo'n vermoeden :') Kan gebeuren.

    I'm not that stupid (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat had ik vroeger vaak. Dus als ik nu iets wil zeggen/doen wat ondoordacht / stom kan zijn, denk ik altijd eerst wat de reactie van anderen kan zijn. Bijvoorbeeld een grap die eigenlijk best gemeen is, dan denk ik: "ze kunnen lachen, of boos op me worden, ga ik het riskeren?" Daarom vinden mensen mij wel eens stil. -w-

    Ik dacht eerst dat het over IE ging en hoe dom het is. Daarna over falen. En nu ben ik de kluts kwijt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik dacht eerst dat het over IE ging en hoe dom het is. Daarna over falen. En nu ben ik de kluts kwijt.

    Het ging gewoon over het moment waarop je dus echt niet weet waarom je iets doet/wat je moet doen en zo door.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I'm not that stupid (cat)

    Weet je het zeker? :3

    Maareh, die momenten heb ik ook wel eens :3 vooral met internet; die gooit zijn verbinding er bij mij vanzelf af en zegt dan dat iets verkeerd is ingesteld wat dus niet waar is D:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Onze computer kent dit blauwe scherm ook..:W

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:35 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Onze computer kent dit blauwe scherm ook..:W


    Head up, stay strong. Fake smile and move on.