• 30 Days of Disney is een onderdeel van Belles Disney Themawedstrijd.
    Dit topic is vooral gericht naar de deelnemers van deze wedstrijd, maar ook buitenstaanders zijn vrij om hierop te antwoorden.
    Deze extra dimensie van de wedstrijd zal verspreid worden over de 4 maanden dat de wedstrijd gehouden mag worden. Dit betekent dat ongeveer om de 3-4 dagen een nieuwe challenge online komt te staan.
    Het is niet verplicht om hieraan deel te nemen, maar het is een onderdeel van de wedstrijd en het wordt dus zeker geapprecieerd als iedereen op de vragen antwoordt.

    Voor de rest wens ik iedereen heel veel succes en plezier met de wedstrijd.


    Day #1: Your Favourite Character?

    Day #2: Your Favourite Princess?

    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Day #5: Your Favourite Hero?

    Day #6: Your Favourite Animal?

    Day #7: Your Favourite Sidekick?

    Day #8: Your Favourite Villain?

    Day #9: Your Favourite Original Character (Mickey, Minnie, Donald, Goofy, etc.)

    Day #10: Your Favourite Song?

    Day #11: Your Favourite Love Song?

    Day #12: Your Favourite Kiss?

    Day #13: The dress you wish you owned?

    Day #14: The voice you wish you had?

    Day #15: Two princesses you think are best friends?

    Day #16: Two princesses you think detest each other?

    Day #17: Two side kicks who could make a great duo?

    Day #18: Two princes who would be best buds?

    Day #19: The scene that always makes you cry?

    Day #18: The scene that always makes you cheer?

    Day #19: The scene that always makes you cringe?

    Day #20: The story you wish was your life?

    Day #21: The movie you love the most?

    Day #22: The best friend you wish you could hang out with?

    Day #23: The parents you wish raised you?

    Day #24: The castle you wish you lived in?

    Day #25: Your favourite scene from your favorite movie?

    Day #26: Saddest death?

    Day #27: Your favourite quote?

    Day #28: The first movie you saw?

    Day #29: Your favourite Pixar film?

    Day #30: The prince you wish loved you?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 12:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    30 Days of Disney!
    Day #1: Your favorite character?


    Belle for the win! Belle en het Beest is al sinds ik mij kan herinneren mijn favoriete Disneyfilm. Belle is zo'n lief en intelligente persoon. Ze geeft mensen een tweede kans en voor haar doet het er niet toe hoe mensen er langs de buitenkant uitzien. Innerlijke schoonheid is voor het de belangrijkste schoonheid.
    Ik ben zo blij dat ik haar heb ontmoet in Disneyland. Ze is dan wel geen echt persoon, maar de gedachte dat ik mijn favoriete prinses ontmoet heb, maak mij kinds vanbinnen. Het is iets wat ik nooit heb durven dromen. Ook was deze persoon heel vriendelijk tegenover mij en deed ouderdom er voor echt niet toe. Integendeel zelf, ze genoot er van dat ik nog zo geniet van Disney en van de film Belle in het Beest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    30 Days of Disney!
    Day #1: Your favorite character?


    Winnie the Pooh.
    Ik was al sinds ik klein was fan van Winnieh. Ik had alles ervan, knuffels, kussens, stickers, boeken, video's, potloden en ga zo maar door.
    Ik vond hem echt geweldig en hij ziet er zo knuffelig uit. En door de films begon ik echt van hem te houden.

    Abo
    En nu ga ik ècht slapen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Day #1: Your favorite character?
    Ik zit heel erg te twijfelen tussen Sneeuwwitje en Boo uit monsters inc. Alletwee waren het mijn lievelingsfilms en dit zijn mijn favorieten. Maar ik denk toch dat ik ga voor sneeuwwitje, omdat zij zo puur en onschuldig is, en omdat ik als kind altijd een blonde sneeuwwitje wilde zijn, met Dopey als mijn beste vriend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1: Mulan - zonder duidelijke redenen.

    Day #1: Your favorite character?

    Mulan. Al vanaf dat ik een klein meisje was, vond ik haar helemaal geweldig. Ik denk omdat ze toch wel een hele sterke vrouw is en haar eigen mannetje staat. Terwijl ze tegelijk ook erg kwetsbaar is. Vroeger wilde ik altijd dat ik zou kunnen zijn zoals haar en ik denk dat mijn verleden ook gedeeltelijk bijgedragen heeft aan het feit dat ik haar zo geweldig vind. Ze is sterk en onafhankelijk en als ze zich iets in het hoofd heeft gehaald of ergens om geeft, dan gaat ze er voor de volle 100% voor.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hihi sommigen hebben hier echt een leuk antwoord. Liefde aan Disney!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn favoriete prinses is altijd al Aurora geweest. Ze is zo mooi, zo lief en haar gezang is zo wonderlijk. Ik ben altijd al gek geweest van de drie goede feeën en ik was altijd bang dat Malificent zich onder mijn bed bevond. Ik droomde vroeger dat ik hetzelfde uiterlijk had en dezelfde stem als Aurore. Hmm, wat hou ik van disney classics.



    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Day #1: Your Favourite Character?
    Pocahontas, ze is zo normaal ook al is ze een prinses en ze komt echt geweldig voor zichzelf op. En natuurlijk omdat ze er zo awesome uitziet na haar metamorfose.
    En wie wilt er nou niet van gigantische watervallen afspringen zonder dood te gaan??

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MrWolowitz schreef:
    Day #1: Your Favourite Character?
    Pocahontas, ze is zo normaal ook al is ze een prinses en ze komt echt geweldig voor zichzelf op. En natuurlijk omdat ze er zo awesome uitziet na haar metamorfose.
    En wie wilt er nou niet van gigantische watervallen afspringen zonder dood te gaan??

    True that. Al zul je me er eerder van de rots moeten afduwen voor ik er uit mijzelf van af spring.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)True that. Al zul je me er eerder van de rots moeten afduwen voor ik er uit mijzelf van af spring.

    Haha nou ja het lijkt me best geweldig om te doen maar ik zal je zeggen als ik het ooit probeer ga ik je het antwoord waarschijnlijk niet meer geven :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MrWolowitz schreef:
    (...)
    Haha nou ja het lijkt me best geweldig om te doen maar ik zal je zeggen als ik het ooit probeer ga ik je het antwoord waarschijnlijk niet meer geven :D
    Ik heb hoogtevrees, dus zo'n waterval is dan niet echt mijn beste vriend. Ik zou het inderdaad ook niet uittesten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat ik toch niet kan slapen (A):

    30 Days of Disney! Day #1:
    Your favorite character?


    Pocahontas! Een van de weinige Disneyfilms die ik op video heb gezien. Ik vond het liedje Colors of the Wind altijd al een prachtig nummer en ik heb nu eindelijk de begeleiding, dus ik ben al hard aan het oefenen om mezelf te begeleiden! Maar ik vind het hele concept van Pocahontas gewoon geweldig! Ze is namelijk één met de natuur, en ze wil vrede bewaren. Daarbij heeft ze een sterke eigen wil, waarmee ik mezelf mee kan vergelijken. Verder ben ik altijd wel een beetje een natuurpersoon geweest, ik droom er namelijk van om een mooi huis midden in het bos te hebben.
    Verder, tja, ik vind haar gewoon geweldig! :')

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Day #1: Your Favourite Character?

    Mijn favoriete personage is zonder twijfel Prinses Aurora. [: Haar sprookje is altijd mijn lievelingssprookje geweest en hoewel sommige prinsessen dicht in de buurt komen, vind ik haar de mooiste en schattigste. Ik bedoel, kijk toch eens! Oh, en wie wilt er nu niet wakker gekust worden door een mooie prins of zijn hele leven bij drie feeën wonen?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:17 ]


    comfort in c h a o s

    ^Best wel faal, das Giselle :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.