• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    [uhm er was een gevecht tussen Macy en Lexy en Macy is weggegaan en Jayson is bij jullie komen staan,volgens mij niet echt wat anders]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:28 ]

    [Owja, ik weet het weer. Chad was aan het genieten van de fight tussen Lexy en Macy]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Aragog schreef:
    Sam
    Ah, ze spraken dus italiaans.
    ''In welk land ben je geboren?'' vroeg Daniël nieuwsgierig, en ik glimlachte. ''Frankrijk.'' antwoordde ik, en keek hem aan. ''Jullie in Italië, neem ik aan?'' grijnsde ik even, en viste een pakje sigaretten uit mijn tas.
    Het kon me even niks schelen of ik nou binnen of buiten stond.
    Ik stak er eentje aan, en bood een sigaret aan de tweeling aan. ''Jullie ook?'' vroeg ik hen, en ik nam een trekje.


    Daniël

    'Frankrijk, Jullie in Italië, neem ik aan?' Zegt ze met een korte grijns en steekt dan een sigaret aan 'Jullie ook?' Vroeg ze, 'Nee, bedankt' Andwoorde ik met een korte glimlach, natuurlijk was er veel meer verborgen achter mijn glimlach die alles behalve echt was. 'Inderdaad, Kun je Italiaans verstaan?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand die met Jayson wil praten? verveel me]

    Sam
    Schouderophalend stopte ik het pakje weer weg, en blies het rook uit.
    ''Kun je Italiaans verstaan?'' vroeg Daniël, en ik maakte een beweging met mijn hoofd dat half knikken - half schudden moest voorstellen. ''Een beetje.'' antwoordde ik. ''Maar spreken is echt een ramp.'' grijnsde ik, en streek met mijn vingers door mijn donkere haren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    Toen ik het gevraagt had maakte ze een half schuddende, half knikkende beweging met haar hooft 'Een beetje.' Andwoorde ze 'Maar spreken is echt een ramp' Grijnsde ze, 'zou kunnen, wat doet een meisje dat geboren is in Frankrijk in Calefornië?' Vroeg ik haar, ondanks dat ik het vroeg kon het me weining schelen, nog sterker het ging me helemaal niets aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Toen ik het gevraagt had maakte ze een half schuddende, half knikkende beweging met haar hooft 'Een beetje.' Andwoorde ze 'Maar spreken is echt een ramp' Grijnsde ze, 'zou kunnen, wat doet een meisje dat geboren is in Frankrijk in Calefornië?' Vroeg ik haar, ondanks dat ik het vroeg kon het me weining schelen, nog sterker het ging me helemaal niets aan.

    Sam
    Mijn gezichtsuitdrukking veranderde. Het straalde geen emotie uit, helemaal niets. Geen zwaktes, zoals het hoort.
    ''Mijn moeder overleed toen ik jong was, en mijn vader werd alcoholist. Ik vertrok hierheen, ik wou zo ver mogelijk bij hem vandaan zijn.'' zei ik kil. Verdere details hoefde hij niet te weten.
    ''Kan ik ook aan jou vragen.'' kaatste ik terug. ''Wat doe je hier?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Mijn moeder overleed toen ik jong was, en mijn vader werd alcoholist. Ik vertrok hierheen, ik wouw zo ver mogelijk bij hem vandaan zijn.' Andwoorde ze kil, 'Kan ik ook aan jou vragen, Wat doe jij hier?' Kaatste ze terug, dat had ik kunnen verwachten, 'Mijn moeder overleden toen ik jong was, vader nergens te bekennen en verder geen familie dus werden we in een weeshuis gestopt, daaruit weg gelopen enzovoord' De rest hoevde ze niet te weten.


    Don't be like the rest of them, darling

    {iemand die met Jessica wilt spreken of zo?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Mijn moeder overleed toen ik jong was, en mijn vader werd alcoholist. Ik vertrok hierheen, ik wouw zo ver mogelijk bij hem vandaan zijn.' Andwoorde ze kil, 'Kan ik ook aan jou vragen, Wat doe jij hier?' Kaatste ze terug, dat had ik kunnen verwachten, 'Mijn moeder overleden toen ik jong was, vader nergens te bekennen en verder geen familie dus werden we in een weeshuis gestopt, daaruit weg gelopen enzovoord' De rest hoevde ze niet te weten.

    Sam
    Ik knikte enkel. Er was meer, dat wist ik zeker. En misschien had hij ook wel zijn twijfels bij mijn verhaal, ik bedoel, hoe kan een achttien-jarig meisje een reis naar Californië betalen en daar blijven? Koortsachtig dacht ik na om het onderwerp te veranderen.
    ''Dus.. Italiaans, hè? Zijn je kookkunsten ook zo goed als het hoort in Italië?'' vroeg ik hem, en grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Niemand Jayson?]

    Daniël

    Ik was blij toen ze van onderwerp veranerde, 'Dus.. Italiaans, he? Zijn je kookkunsten ook zo goed als het hoort in Italië?' Vroeg ze zachtjes grinnikend, 'Hmm.. Waarschijnlijk niet, als je mij in een keuken zet zou er hooguit iets verbranden, Nathan is de kok hier'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry al mn personage's zijn bezet }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    ''Hmm.. Waarschijnlijk niet, als je mij in een keuken zet zou er hooguit iets verbranden, Nathan is de kok hier.'' antwoordde Daniël, en met een geamuseerde blik keek ik naar Nathan. ''Wat zijn je specialiteiten?'' grijnsde ik, en nam nog een trekje van mijn sigaret, die inmiddels bijna op was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Jayson kan met Jessica spreken, maar dan blijft de vraag: hoe geraakt hij aan de praat met een leraar?}


    “To live will be an awfully big adventure.”