• Omygod ik ben echt zwaaar pissed nu! Ik ga waarschijnlijk niet over omdat ik op natuurkunde een 5,48 sta en dat dan mijn 4e 5 is. ZUUR.

    Awh dat is stom. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Burn it. Burn it with fire.
    :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wat stom!
    Kun je niet een extra opdracht krijgen, om je punten op te halen?
    Of anders de docent lief aankijken?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat hoort afgerond te worden nar een 5,5 en dat maakt een 6?


    Your make-up is terrible

    Bij ons werd 5.48 gerekend naar een 5.5...


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Assassin schreef:
    Dat hoort afgerond te worden nar een 5,5 en dat maakt een 6?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    Dat hoort afgerond te worden nar een 5,5 en dat maakt een 6?

    Ik zit op een $#%*$#@(%$#%( school en bij ons is 5,48 een 5.

    Op mijn school kun je in zo'n geval nog in onderhandeling met de leraar. En als je dit jaar een sector of profiel moest kiezen waar natuurkunde niet in zit, dan kan er misschien ook nog wel wat geregeld worden.
    Anders is het wel heel erg rot. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Een 5,48 ziet eruit als een 5,5, maar wordt daarna afgerond naar een 5. Dat hebben ze op mijn school ook.
    Maar dat is echt naaiend --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Praat anders gewoon even met je leraar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Faeryl schreef:
    Op mijn school kun je in zo'n geval nog in onderhandeling met de leraar. En als je dit jaar een sector of profiel moest kiezen waar natuurkunde niet in zit, dan kan er misschien ook nog wel wat geregeld worden.
    Anders is het wel heel erg rot. ):

    Ja in mijn profiel zit natuurkunde. Ik ga nog even diehard smeken om 1 tiende hoger zodat het een 5,5 is.

    Maar mijn natuurkunde leraar is helaas niet het aardige 'ik help je wel' type.