• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Lexy

    Ik knik, en kijk naar mijn nagels.
    Ik moet me bewijzen bij de bende...


    El Diablo.

    Macy

    Ik glimlach en blijf zitten. 'Ik ga zo mijn spullen halen met Max. Hoelang ben jij van plan te blijven Lexy?' Ik kijk haar strak aan. Ze probeerde niet aardig te doen en daar werd ik helemaal gek van!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Als ik gedaan heb, gooi ik het kartonnetje weg en leg mijn lepel bij de afwas.
    "Misschien kan je Max beter hier laten... Je weet nooit en ik ga wel met je mee. Lexy kan erop passen, toch?"

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 16:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee.' mompel ik..
    'Paar dagen?' zeg ik.
    'Sure' mompel ik..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 16:22 ]


    El Diablo.

    Topic O3


    El Diablo.

    Jessica
    "Ok, dan let Lexy hier op Max en gaan wij nu jouw spullen gaan halen." zeg ik tegen Macy. Ik loop naar de living, doe de schuif weer open en haal het geweer uit de verborgen plaats. Op een andere plek haal ik de kogels vandaan, die ik er dan in stop. Ik laat de beveiliging er nog even opstaan, zodat ik niet per ongeluk in mijn schiet, terwijl we aan het rijden waren.
    Ik steek het geweer achter mijn broeksriem en deed mijn T-shirt erover.
    "Kom, Macy, hoe eerder het gedaan is, hoe beter."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    Ik voel me genakt :c

    VOLUNTEERS FOR SAM? :'DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SupahBaby schreef:
    Mae
    "Net heeft ze zitten vertellen hoe ze vroeger de school terroriseerde", vertelde ik en moest even grinniken. We stonden stil in het midden van de winkelstraat, iedereen passeerde langs alle kanten, maar ik ergerde me er niet aan.


    Daniël

    'Net heeft ze zitten vertellen hoe ze vroeger de school terroriseerde' Zei ze waarna ze kort grinikte, 'Zal vast interesant zijn geweest, ik zal er overna denken of ik de volgende keer wel of niet spijbel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Macyb]

    Ik kijk naar het pistool. 'Ik denk niet dat hij er is hoor.' Ik kijk haar even aan. 'Je moet hier naar rechts.' Ik kijk naar buiten en zucht. 'Of hij is er wel, maar als er iemand anders is doet hij niks. Zo schijnheilig is hij wel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Ik ben liever op alles voorbereid." mompel ik. Ik volg haar instructies op.
    "Zijn we er bijna?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    (...)

    {zou wel willen, maar Jessica heeft het druk srry!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben der weer,wat gemist?]

    quin98 schreef:
    [Ben der weer,wat gemist?]

    {Euhm, zo goed als niets eigenlijk, het zijn maar 4 pagina's, misschien lees je het best eens over ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik knik. 'Hier is het,' zeg ik aarzelend. Ik kijk om me heen. Vanuit mijn ooghoek zie ik iemand staan. Ik stap uit en kijk naar de jongen. Opeens herken ik hem. 'James!' Ik spring op en ren naar hem toe. Hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een knuffel. 'Het spijt me wat Luke heeft gedaan. Ik houd je op de hoogte. Maak je geen zorgen, hij is nog niks van plan.' Ik knik en glimlach.
    'Dank je.' Hij grijnst.
    'Geen probleem. Ik zie je nog wel.' Hij draait zich om en loopt weg. Ik loop terug naar Jessica en open de voordeur. 'Welkom in mijn huisje,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik glimlach terug en blijf aan de voordeur staan. Ik sta in het deurgat zodat ik binnen en buiten in de gaten kan houden.
    "Neem jij alles wat je nodig hebt, ik houd hier alles wel in de gaten... en trouwens... Hoe oud is Max nu?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”