• of hebben jullie er ook moeite mee om steeds in de zelfde tijd te schrijven? x.x

    Ik begin altijd tegenwoordige tijd en op een gegeven moment ga ik dan verleden tijd schrijven. En het is echt irritant om daar de hele tijd op te moeten letten XD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 17:47 ]

    same here sweety (:


    Change, the only good thing in this world.

    Eerst schreef ik altijd in verleden tijd, toen heden tijd en nu weer verleden tijd. Maar de tijd in mijn hoofdstuk blijft wel hetzelfde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet echt, omdat ik altijd in het verleden schrijf. :'D


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    Niet echt, omdat ik altijd in het verleden schrijf. :'D


    Dat deed ik eerst ook altijd, dat zal de reden ook wel zijn haha.

    nee, dat heb ik nooit. ik wen er denk ik aan, maar het meest van de tijd schrijf ik ook in verleden tijd en dan heb ik inderdaad wel eens als ik een verhaal in tt schrijf dat het moeilijker gaat


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ja, had ik eerst ook heel vaak. Nu heb ik het mezelf min of meer afgeleerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerst schreef ik in tegenwoordige tijd, maar ik vind nu dat ik toen erg onervaren was, nu schrijf ik in verleden tijd. Je moet nadat je een hoofdstuk hebt geschreven het nalezen, en kijken op foutjes in de tijd waarin je schrijft. Gewoon opletten tijdens het schrijven, en na een tijdje word het een automatisme. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    JA, dat heb ik ook. En niet een hoofdstuk eerst tegenwoordige en dan verleden tijd, maar dat kan echt gewoon halverwege de zin in ene veranderen. Vet irritant ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee geen last van ik schrijf altijd in tegenwoordige tijd, en als ik verleden tijd schrijf kan ik het omschakelen.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik schrijf altijd meteen in de verleden tijd, dat is gewoon automatisme bij mij. XD


    live the life you love

    Ik heb daar eigenlijk geen last van (:
    Ik schrijf al best lang standaard in verleden tijd, dus het gaat bijna automatisch:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tegenwoordige tijd vind ik vaak wel irritant om dezelfde tijd aan te houden, maar voor verleden tijd gebruik ik die altijd omdat ik dat gewend ben :)

    Dat heb ik ook xD Bij een RPG schreef ik altijd tt, maar bij story's vt, en dat dan door elkaar, kan nog wel voor problemen zorgen xD


    “Love is a contradiction.”

    Whaha xd

    dat heb ik idd ook heel vaak heel irritant of dat ik van de ik vorm opeens in de je vorm ga schrijven 0.o


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Geen last van.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury