• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Jayson
    Een stukje veder op staan ze nog ruzie te maken en ik kijk er lachend naar. Marcy loopt weg en ik kijk even naar haar daarna kijk ik weer rustig voor me uit.

    Macy

    'als ze hem meenemen is de eer aan jouw. Vermoord me dan maar,'zeg ik bitter. 'maar ben je echt zo harteloos?' Ik kijk haar langzaam aan. 'Zou je dat echt doen?' Ik kijk haar aan zonder emotie in mijn ogen. Iedereen mocht me vermoorden, zodra mijn broertje niet meer leefde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'In dat geval wel, want ik geef toch geen fuck om jouw of je broertje ofzo' zeg ik simpel. Ik pak een nagelvijl, en begin met mijn nagels te vijlen terwijl ik haar met een bitchy look..


    El Diablo.

    Macy

    Ik zucht en geef het op. 'Mooie klap trouwens op mijn neus.' ik hoor mijn mobiel afgaan. Vlug pak ik hem eruit. 'Hallo?'
    'Macy je moet nu hierheen komen.'
    'Wat is er?' Ik hoor de bezorgdheid in mijn stem.
    'Hij is in elkaar geslagen.'
    'Wat?!' ik staar voor me uit.
    'Ja, door ene Luke. Hij is nu veilig.' Ik slik en voel de brok in mijn keel. 'Ik kom er gelijk aan.' ik druk op de rode hoorn, pak mijn autosleutels en kijk Lexy aan. 'Doei.' ik loop vlug naar de Uitgang. Ik stap in mijn auto en rijdt weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'Whatever' mompel ik.
    Ik werk mijn mascara en lipgloss een beetje bij, en kijk rond.
    'Leuk persoon hé?' mompel ik tegen Chad


    El Diablo.

    Jayson
    Ik sta op en loop naar Lexy en Chad toe. Ik verveelde me nogal dus had ik maar besloten even met hun te gaan praten. 'Heey' mompelde ik toen ik bij hun stond en stak ondertussen een nieuwe sigaret op.

    Lexy

    'Sup' mompel ik.
    Ik steek een andere sigaret op, en blaas de rook uit.


    El Diablo.

    [Kga slapen xx]


    El Diablo.

    {welterusten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CarrotCurls schreef:
    Tyler

    Ik knik, 'ik heb alleen het bendeteken' zeg ik, en schuif mijn mouw omhoog.
    Een tattoo op mijn bovenarm.
    Een kruis, met een schedel bovenop en de tekst "Night wolfs" eronder..

    Jessica
    "Hij is best mooi." glimlachte ik naar hem. "Ik heb nooit in een bende gezeten. Ik moest het maar helemaal allen zien te regelen." ik haalde mijn schouders op. "Het is goed als je ergens op kan terugvallen, ook al is het nog zo... nou niet zo'n vriendelijke groep."
    Ik grijnsde een beetje en hoopte dat we snel van onderwerp zouden veranderen.


    {weet je wat ik me bedenk! Een verboden liefde: lerares- leerling!
    Lekker dramatisch xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Macy

    Ik parkeer mijn auto en ren naar Max zijn school. Ik ren door de gangen naar zijn lokaal. Ik klop aan en loop naar binnen. Onderweg had ik mijn neus schoon kunnen vegen.
    'Macy.' ik knik.
    'Waar is Max?'
    'In de aula. Ik loop wel even mee.' Ik knik en loop achter haar aan. Max zit op een stoel. Vlug loop ik naar hem toe en til hem op.
    'Mag hij mee naar huis?'
    'Ja, maar leg hem wel gelijk in bed.' Ik Knik. 'Prima.' Ze knikt en loopt weer weg. Ik loop naar de auto en rij naar huis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Macy

    De auto komt tot stilstand. Max stapt uit. Vlug open ik de voordeur en gooi die achter ons dicht. 'ga op de bank zitten. Wil je wat drinken?'
    'Mam wie is die Luke?' ik kijk Max aan en slik.
    'Max ik ben je moeder niet.' ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Hij knikt zwijgend en gaat op de bank zitten. Ik loop naar de keuken en pak twee glazen. Ik zucht. Waarom dacht hij dat ik zijn moeder ben? Ik schenk twee glazen met water in en loop terug. Ik zie dat zijn wang al blauw begint te worden. Ik geef hem het drinken en haal wat ijs. Dat leg ik op zijn wang. 'Houd dat even zo vast.' Hij knikt. Ik zet de kleine oude tv aan en pak mijn mobiel. Ik meld me wel ziek.

    (Kan Macy Jessica bellen om zich ziek te melden?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Is het al de volgende dag? O_O}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nee, maar Macy moest haar broertje ineens van school halen, omdat die in elkaar is geslagen. Dus nu is ze thui en gaat ze zich ziek melden, maar dan moet ze naar iemand bellen.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne