• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Macy

    Ik zucht en kijk naar Max. 'Ik moet zo even weg. Doe voor niemand open, behalve als ik het ben. Doe de deur achter me op slot. Beloof je dat?' Ik sta op en kijk hem aan. Hij knikt. Ik geef hem de sleutel. hij loopt achter me aan naar de deur.
    'Waar ga je heen?' Ik kijk hem even aan.
    'Ik moet nog even langs school,' lieg ik. Ik glimlach en loop de deur uit. 'Als er iets is moet je me bellen.' Hij knikt weer. Ik loop naar mijn auto en rijdt weg. Op weg naar Luke.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Heeft Jessica veel te doen? Anders zorg ik ervoor dat Macy in elkaar wordt geslagen en het laatste nummer dat ze gebeld heeft- Jessica dus- belt. Idee?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Heeft Jessica veel te doen? Anders zorg ik ervoor dat Macy in elkaar wordt geslagen en het laatste nummer dat ze gebeld heeft- Jessica dus- belt. Idee?}

    {Ja, sgoed. Jessica heeft toch alleen nog in de laatste les iets te doen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan

    En toen was het gesprek weer bij mij beland, hartelijk bedankt Daniël, 'Hmm.. gewoon de traditionale Italiaanse gerechten' Andwoorde ik gemakkelijk, er waren te veel om op te noemen, en ik had totaal geen zin om het hier nu over te hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Okee}

    Macy

    Ik trap vol op mijn rem en kijk naar zijn huis. Ik slik. Moest ik dit wel doen? Ik weet dat hij sterker is, ik weet dat hij me zo kan vermoorden als hij wilt. Ik weet dat hij de bende waar ik ook in zit in zijn macht heb en ik weet dat het zwaar word om oog in oog met hem te staan, aangezien hij mijn ex is. Ik slik en stap uit. Ik doe de auto op slot en kijk om me heen. Ik was dit volk gewend, maar toch kreeg ik de rillingen. Langzaam liep ik naar de deur. Mijn pistool in de aanslag en mijn mes in mijn jaszak. Ik was bewapend genoeg, maar of dat genoeg was... Ik zou het niet weten....
    Ik druk op de bel. Niet veel later gaat die open. Luke kijkt me grijnzend aan.
    'Wat brengt jouw hier?'
    'Dat weet je best,'zeg ik kil. 'Hoe kan je mijn broertje dat aandoen? Hij heeft er niks mee te maken!' Luke lacht en leunt nonchalant tegen de muur. Ik deed mijn best om me te bedwingen, maar ik was woedend.
    'Alles om jouw te breken.' Kwaad kijk ik hem aan.
    'Hij heeft er niks mee te maken!' Ik geef Luke een harde duw en sla hem in zijn gezicht. Ik hoor hoe hij de deur dicht gooit en voel zijn ijzere greep. Dat waren weer wat blauwe plekken.
    'Doe dat nou niet schatje.' Ik trap vol achteruit.
    'Ik ben je schatje niet! Daarom is het uit!' Ik voel een harde klap tegen mijn slaap. Het duizelt en ik val om. Ik bijt hard op mijn lip. Een volgende reeks klappen volgd. Ik probeer de meeste te verweren, maar dat is onmogelijk. Ik haal hem met mijn voet onderuit en blijf uitgeput liggen. Er stroomt bloed uit mijn mond. 'Klootzak,' sis ik. Ik voel weer een klap tegen mijn achterhoofd.
    'Dat had je niet moeten zeggen.' Ik kijk hem langzaam aan. Hij richt zijn pistool op mijn hoofd. Die laat hij dan grijnzend zakken. 'Ach... Dat doe ik later wel. Ga nu mijn huis uit. Je bent nog niet van me af Macy en jouw broertje ook niet.' Ik slik. Hij schopt tegen me aan. 'Mijn huis uit verdomme!' Ik sta op. Ik bijt hard op mijn kaken om de pijn te verdragen. Hij doet de deur open en duwt me naar buiten. 'Wanneer leer je nou is wie de sterkste is?' Ik slik en slenter naar mijn auto. Ik hoor de deur dichtgaan. Ik stap in de auto en rijdt weg. Pas een paar straten verder parkeer ik de auto en bekijk de schade in de spiegel. Ik slik. Zo kan ik niet naar huis... Vanzelf bel ik een nummer-die van Jessica- en wacht. Wie ik bel weet ik eigenlijk niet, maar daar doe ik ook de moeite niet voor. Waarom ik bel weet ik eigenlijk ook niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Mijn gsm gaat opnieuw af en ik zie hetzelfde nummer als net verschijnen op het scherm.
    "Macy? Alles goed?" waarom zou ze me nog eens bellen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik staar naar mijn mobiel in mijn hand. Shit... Ik leg mijn hoofd op het stuur en voel een snik uit mijn keel komen. 'Nee. Niet alles is goed.' Tranen beginnen te stromen. Ik sluit mijn ogen en laat ze komen. Het kan me even niet meer schelen. Die ruzie tussen Luke en mij. Max zijn gezicht. Lexy haar haat op mij zonder dat ik weet waarom... Het breekt me. Ik ben gebroken. Ik wil niet nog twee jaar zo doorgaan. Altijd maar net genoeg geld, een ongelukkig broertje die je als moeder aanziet en altijd maar die angst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Macy, waar ben je?" zeg ik standvastig. Deze keer zou ze me niet afwimpelen.
    "Ik kom naar je toe!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk om me heen op zoek naar een straatbord. 'Ik... Ik zit in de auto.' Ik start mijn auto weer en rijd de straat uit. 'Ik kom wel naar school,' stotter ik. 'Nee! Ik kan niet naar school komen. mijn broertje zit alleen thuis.' Ik trap weer op mijn remmen en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Kom samen met je broertje naar mijn huis." stelde ik voor.
    "Ik help je daar wel. Ik vertrek nu." ik geef haar het adres door en vertrek zelf naar huis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik slik en rijd dan door naar mijn huis. Dit is een idioot plan. Ik bijt op mijn lip en parkeer de auto voor de deur. Ik bel aan en zie vanuit mijn ooghoek de buurvrouw aanlopen. ik trek de capuchon op mijn hoofd. Ze mag ons niet zo zien. Max doet aarzelend open. Hij kijkt me aan en begint te lachen. 'Kom Max, we gaan op bezoek bij iemand,' zeg ik met een nep glimlach. Hij kijkt me vragend aan en staart naar me. 'Alles gaat goed. Kom je?' Hij knikt, trekt zijn schoenen aan en pakt zijn jas. Samen lopen we naar de auo. Ik probeer de buurvrouw te negeren. Zodra we zitten rijd ik naar het huis van Jessica. Ik stop de auto en stap uit. Max pakt mijn hand stevig vast. Ik kijk hem geruststellend aan en druk op de bel. Zenuwachtig wacht ik. Wat doe ik hier?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik open de deur en glimlach hen geruststellend tegemoet. Ik woon in een klein rijtjeshuis.
    "Kom toch binnen. Ja, ik woon hier nog maar net, let niet op de dozen." nog niet alles was uitgepakt. Ik loop hen voor naar de woonkamer.
    "Ga maar zitten. Willen jullie wat drinken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik loop achter haar aan. Max gaat voor de zekerheid wat dichter bij me lopen. Ik glimlach geruststellend naar hem. 'Water is goed,' zeg ik. Ik kijk naar Max aan. 'Mag ik cola,' vraagt hij. Zijn stem klinkt zachtjes en angstig. Ik ga op de bank zitten. Hij springt gelijk naast me. Ik kijk hem geruststellend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Natuurlijk mag je cola." glimlach ik naar hem. "Je mag uit mijn speciale bambiglas drinken." ik knipoog nog even naar hem en loop dan naar de keuken. Ik vul een glas water, giet cola in mijn bambiglas en neem een flesje bier voor mezelf.
    "Alsjeblieft." glimlach ik en geef Macy het glas water. Ik zet mijn flesje bier op tafel en kijk dan glimlachend naar haar broertje.
    "Je houdt toch wel van bambi, hé?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk naar Jessica die vraagt of Max van bambi houdt. Hij haalt verlegen zijn schouders op en drinkt zijn cola. 'Ik vind het wel een leuke film,' zegt hij aarzelend. Ik glimlach naar Max en dan naar Jessica. Ik neem een slok van mijn water en kijk onwennig om me heen. Mijn wang doet echt pijn en het opgedroogde bloed voelt vies aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne