• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah


    'Ik zou nooit zoiets doen zoals die vriendin jou heeft aangedaan( zei Brooke. 'Dankjewel, je bent echt een hele goede vriendin, wij gaan nog plezier maken'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Stomeling, waarom deed ik dat weer? Ik was aangekomen in de badkamer en deed de deur op slot, zodat niemand erin kon. Tranen liepen over mijn wangen en ik keek mezelf in de spiegel. Ik ging in een hoekje zitten en haalde een scherp mesje tervoorschijn en kijk er naar. Ik zou dat niet meer doen. Ik mis gewoon de pijn en laat het mesje in mijn arm snijden. Er komt weer pijn door mijn arm en ik zuchte weer opgelucht. Ik maak een paar sneedjes in mijn arm over de andere littekens. Gauw pak ik toiletpapier en druk het tegen mijn arm aan, om zo de bloed te stelpen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    Ik schrok een beetje van haar verhaal en omhelsde haar troostend. 'Wat een..-' ik kon mijn zin niet eens afmaken door de woede die ik voelde. Ik wreef haar troostend over haar rug en keek haar aan. 'Ik snap wel wat je bedoeld,' zei ik zachtjes. Ik dacht terug aan toen ik 14 was, toen ze mijn oom op me lieten passen. 'Mijn moeder is ook een bitch.' mijn ogen keken woedend door de kamer. 'Ze geloofden me niet eens toen mijn eigen oom aan me zat.' voordat ik het wist had ik het verteld aan haar. Het kwam ook mede door de alcohol, dat ik zoveel vertelde. Maar ook omdat Sarah haar verhaal vertelde. Ik veegde een paar ontsnapte tranen van mijn wangen en keek haar aan. 'we gaan zeker veel lol maken hier, we zijn van ze af.' glimlachte ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik moet weg, kom vanavond terug online.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sarah

    Ik was geschrokken van Brooke. Haar oom? OMG dit is echt enorm erg . Ik moest bijna een traan wegvegen, maar ik kon hem nog net onderdrukken . 'Ja zeker' zei ik . 'We gaan heel veel plezier maken. Laten we even naar buiten naar het fonteintje gaan? Ik heb een plan om nu al plezier te maken. En oh ja , vergeet de flessen vodka niet' zei ik met een glimlach op mijn gezicht


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    Ik stond nadat ik een tijdje nagedacht had op en liep toch naar de balie om mijn spullen op te halen. Ik las de regels even over en lachte. Ja, tuurlijk. Ik slenterde naar jongenskamer 1 en liep naar binnen.

    [Zijn er mensen in jongenskamer 1? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Brandon en Tiffany zijn daar.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James
    "Het heeft te maken met mijn vader, lang verhaal" zei hij uiteindelijk. Ik knikte. Ik had het gevoel dat hij er niet over wou praten dus dan moest ik het maar daar me doen. 'Als je er niet over wil praten mag je het ook gewoon zeggen hoor' zei ik glimlachend en legde mijn hand even op de zijne.

    Kyle James Williams

    Een meisje liep woedend weg van zo'n leraar. Ik liep op haar af en glimlachte. 'Jij moet zeker ook je uniform aan?' vroeg ik en ik wachtte haar antwoord af.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    Ik begon weer te glimlachen en propte een paar flessen Vodka in mijn tas zoals Sarah zei en liep gearmd met haar naar het fonteintje toe. Ik vond het echt fijn om eindelijk iemand te hebben die mij echt begreep. Sarah was iemand die me begreep en me niet veroordeelde. Zij had ook dingen meegemaakt, en ik mocht haar oprecht.

    Stefano

    Ik zag een jongen en een meisje staan in de kamer. Ik begon te grijnzen. Een meisje in de jongenskamer, nu al? Dit kon nog leuk worden. Ik begroette ze even kort en gooide mijn spullen op bed en liep weer naar buiten. Had geen zin om de hele tijd opgesloten te zitten in de kamer.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik negeerde het feit dat haar hand op de mijne lag en haalde mijn schouders op, "Het is voor iedereen beter dat ze het niet weten," zei ik toen koeltjes. Zo deed ik me altijd voor, koeltjes en iemand die niets iets kon schelen. Ik begon te lachen door een man die werd vermoord en volgde geboeid de film.

    Vanessa Olivia Cole.

    "Onder andere" mompelde ik. Ik liep zijn kant op en zuchtte, "Ik heb een grote mond, daar kunnen ze niet tegen, ze hebben me boos gekregen en nu heb ik strafstudie". Ik rolde met mijn ogen en haalde mijn iPhone boven. Mocht dat hier eigenlijk wel ?

    [ik moet eigenlijk eerst wachten op een reactie van Brandon voor ik daar op kan reageren. ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    Samen met tassen vol vodka ,wandelden we naar het fonteintje. Gelukkig was het fonteintje aan de achterkant van de tuin, dus er was niemand en ook niemand kon ons zien . Eenmaal aan het fonteintje begon ik me uit te kleden, ik had alleen nog mijn kanten bh en ondergoed aan. 'Doe mee' zei ik tegen Brooke. Ik sprong in het fonteintje en zwom helemaal naar de bodem. Yes! De stop. Net zoals ik gedacht had. Ik trok de stop uit en het fonteintje stopte onmiddellijk met spuiten en liep leeg. gelukkig was het maar en klein fonteintje. Ik sprong uit het water en zei tegen Brooke : 'Kom, laten we het fonteintje vol gieten met vodka, dan kunnen ze ons niet betrappen met flessen, en we kunnen altijd komen drinken als we willen! Iedereen zal denken dat het water is! '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Ik begon te lachen om haar, ze was echt heel erg slim. Ik hielp haar met het de flessen Vodka in de fontein te gieten en lachte me rot. Sarah was zo geniaal dat ik niet kon stoppen met lachen. Het kwam ook wel door de drank.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Oh, oké. Anders pas ik mn post wel ff aan ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Nadat we het fonteintje gevuld hadden zei ik : 'Wacht hier zo terug! ' Ik liep naar de keuken en ging 2 glazen, en 2 flessen water halen. Toen ik terugkwam zei ik : 'Met de glazen kunnen we hier drinken en de flessen water gieten we leeg en vullen we met vodka. Water mag je toch wel op de kamer nemen? '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~