• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Ik speel een klein beetje gitaar,' vertelt hij en ik knik. 'En een beetje de drums, maar ik ben nooit erg goed geweest met instrumenten. Nooit echt geduld voor gehad.' vertelt hij aan me. Ik knik en kijk hem aan. Hij zei dat hij de leadzanger was, dus hij kon wel zingen. Ik grijns lichtjes en kijk hem met pretlichtjes aan. 'Je zei wel dat je een leadzanger was. Zing eens wat?' vraag ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon

    'Leuk.' zegt ze en ze glimlacht. 'Ik zou maar een bed kiezen als ik jou was, anders heb je het slechtste bed.' zegt ze dan snel. 'Dit is mijn bed.' zeg ik en ik laat me achterover vallen. Shit, daar zat dus een muur en ik knal keihard met mijn hoofd tegen de muur aan. 'Auw, damn!' roep ik als ik met mijn handen naar mijn hoofd grijp en mijn snapback af doe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah

    'Ssst... Ik hoor iemand, vlug verstop die fles! ' fluister ik snel.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany Chandler
    'Dit is mijn bed,' zegt hij. Hij laat zich achterovervallen en botst met zijn hoofd tegen de muur. 'Auw, damn!' roept hij en grijpt met zijn handen naar zijn hoofd. Het lukt mij amper om mijn lach in te houden, het zag er zo grappig uit. 'Gaat het? Oke, hoeveel vingers steek ik op?' Ik hou vier vingers voor zijn gezicht. Ik moest weten of hij een hersenschudding had. Toen ze mijn hoofd tegen een muur duwden was dat het geval. Dan is het altijd beter om het ergens te laten controleren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brooke

    'Ik koop dan ook wel nieuwe, hebben we er meer.' glimlach ik naar haar. Ik voel mezelf een stuk beter en berg mijn zonnebril op. 'Nogmaals heel erg bedankt, je hebt me echt gered.' zeg ik terwijl ik een verdwaalde pluk haar achter mijn oor stop. 'Sssst, ik hoor iemand, vlug verstop de fles.' fluistert Sarah daarna snel. zo snel als ik kan stop ik de fles in mijn koffer en ga ik onschuldig op mijn bed zitten.

    Stefano

    'Nu?' vraag ik een beetje aarzelend, uiteindelijk haal ik mijn schouders op en knik ik. 'Goed, ik zal iets doen wat we eigenlijk gerepeteerd hadden voor het festival. Ik hoop dat je van Simple Plan houd.' glimlach ik waarnaar ik mijn keel schrap en haar aan kijk en begin met zingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James
    "Nee, dat is verboden, sorry" zei hij serieus. Ik keek een beetje teleurgesteld en hij begon te lachen. "Tuurlijk mag je dat, waarom niet ?". Ik ging naast hem zitten. 'Mia' stel ik mezelf voor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie
    Ik pak mijn schooluniform, blegh, vreselijk dat we dat aan moeten trekken. Maar ja, het moet dan maar, ik heb geen zin om problemen te krijgen. Ik trek hem wel pas morgen aan. Ik leg het op mijn bed neer en rommel wat in mijn koffer. Ik pak mijn iPod eruit en loop naar de deur. "Ik ga even naar de tuin, het is lekker weer. Tot zo!" Ik zwaai naar Maddison en stop mijn oordopjes in mijn oren. Ik zet mijn afspeellijst van Coldplay op en loop door de gang naar het tuintje. Ik ga op een van de hangende banken zitten en zet mijn muziek extra hard aan.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:35 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Sarah

    Stil luister ik naar de voetstappen op de gang , ze komen dichterbij. Ik probeer heel normaal te doen. De voetstappen komen nog dichter en nog dichterbij tot ze terug verder weg gaan. 'Fjuuw, dat was op het nippertje' zeg ik tegen Brooke die nu denk ik mijn nieuwe vriendin is geworden. 'En direct daarna begin ik heel hard te lachen. 'Oeps iets te veel vodka denk ik.' Zeg ik en lach weer hard verder.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Nu?' vraagt hij een beetje aarzelend, uiteindelijk haalt hij zijn schouders op en knik. 'Goed, ik zal iets doen wat we eigenlijk gerepeteerd hadden voor het festival. Ik hoop dat je van Simple Plan houd.' glimlacht hij waarnaar hij zijn keel schrap en me aan kijkt en begin met zingen. Ik luister aandachtig en grijns vrolijk. Ik klap met de ritme mee en sluit mijn ogen, omdat ik me helemaal in zit. Ik hield van muziek, ik kon me dan vrij voelen en simple plan had atlijd wel leuke liedjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    Mijn hart klopte in mijn keel en ik begin uit schrik heel hard mee te lachen met haar. Jep, ik mag Sarah, ik weet zeker dat we veel gaan meemaken samen hier. 'Wat als ze ons betrapt hadden?' vraag ik als ik stop met lachen, maar al snel schiet ik weer in de lach om niets.

    Stefano

    Ik eindig het liedje en kijk haar onderzoekend aan, blijkbaar vond ze het wel leuk. 'Meestal coveren we liedjes, maar vaak schrijven we zo ook zelf.' vertel ik tenslotte aan haar. 'Misschien kunnen wij samen ook een keer iets doen.' stel ik voor. Misschien kan zij piano spelen, en ik zingen. Ik heb nog nooit gezongen op pianomuziek, maar eens moest de eerst keer zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole

    "Andrew" stelde ik ook mezelf voor. Ik liet mijn blik even naar haar afglijden. Ze had lange blonde haren tot onder haar borst. Haar ogen waren op het scherm gericht, dus deed ik dat ook maar. Ik keek terug naar het scherm en zette mijn Beanie wat beter op mijn hoofd. Ik zei toch dat ik dat uniform nog niet zo aandoen ! "Vraag me niet hoe de film heet of waar hij over gaat, hij is gewoon grappig" grinnikte ik.

    Abbeygail
    'waarom moet ik eerst?' vraag ik verontwaardigd.'Normaal kan het me weinig schelen om als eerste te gaan, maar ik wil hier niet beginnen met een slechte reputatie, die komt vanzelf wel. 'Laten we samen gaan,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah


    'Geen idee, maar ze hebben ons niet betrapt, dat is het beste. Mij betrappen ze niet zo vlug hoor. Anders dan zat ik hier al veel eerder.' zei ik. Ik vond haar echt heek fijn. Het is heel lang geleden dat ik nog zo veel plezier gemaakt heb. En dat in een kostschool. 'Waarom ben jij eigenlijk hier?' vraag ik als we uitgelachen zijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Hij eindigt het liedje en kijk me aan. 'Meestal coveren we liedjes, maar vaak schrijven we zo ook zelf.' vertelt hij. 'Misschien kunnen wij samen ook een keer iets doen.' stelt stef voor. Ik knik vrolijk. 'Ja, lijkt me leuk' zeg glimlachend. Dit is de eerste keer dat ik zo vrolijk tegen iemand doe, maar hij is aardig tegen me. Waarom zou ik dat niet tegen hem doen? Dalijk gaat hij me weer laten vallen? Zoals de rest die dat deden. Dan moet ik me weer.. Ik schud mijn gedachte af. Ik zucht en kijk hem aan. 'Je kan mooi zingen' complimenteer ik hem.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad Lloyd
    "Waarom doen zo ons dit aan?" vroeg de jongen die het eerst binnen kwam. "Waarschijnlijk gewoon om ons te kwellen zodat we hier zo snel mogelijk weggaan", zei ik simpel. Wie weet was het nog waar ook. Dan zou ik met alle plezier terug gaan naar New York, mijn thuis.
    [Sorry dat het zo lang duurde, was douchen.]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:52 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe