• Hey, ik heb serieus eergister gewoon een 'doodsbedreiging' gehad. Een jongen uit mijn klas had dit geschreven op FB: "Nienke, ooit vermoorden we je. Op gruwelijke wijze. Hetzelfde wat we met alle pooltafels in Oosterhout hebben gedaan. Hak em door de midde"
    Een vriendin heeft zaterdagavond tijdens het uitgaan gevraagd waar het op sloeg, en dat ze het totaal niet grappig vond. Hij heeft z'n excuses aangeboden op FB en via een SMS en zei dat het alleen een grapje was.
    Maar vanochtend op school hoorde ik een vriend van hem zeggen: "Succes met Nienke hè gast.' En ze keken mij allebei zo aan. Ik weet niet wat ik er mee aan moet.
    Ik moet nog vragen waar het op sloeg, maar bij Duits bleef die vrouw doorzeuren dus had ik geen tijd.
    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?


    live the life you love

    ThaFuck?
    Nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké. Een meisje had mij vorig jaar bedreigd. Ze zei dat ze mijn hoofd eraf zou hakken met een bot mes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet meegemaakt, en die laatste opmerking was gewoon als grapje bedoelt - als ik het zo lees. Al is het natuurlijk niet bepaald iets grappigs, maar goed.


    To infinity and beyond •

    Waar slaat dat nou weer op?
    Een meisje had gedreigd mij helemaal kapot te slaan, maar heeft het nooit gedaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Starships schreef:
    Niet meegemaakt, en die laatste opmerking was gewoon als grapje bedoelt - als ik het zo lees. Al is het natuurlijk niet bepaald iets grappigs, maar goed.


    Wel, ik heb het idee dat er nog veel meer gaat komen wat me kinda bang maakt.


    live the life you love

    Starships schreef:
    Niet meegemaakt, en die laatste opmerking was gewoon als grapje bedoelt - als ik het zo lees. Al is het natuurlijk niet bepaald iets grappigs, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    awkw4rd schreef:
    (...)

    Wel, ik heb het idee dat er nog veel meer gaat komen wat me kinda bang maakt.


    Steeds als ik dat meisje tegen kom ben ik ook nog bang. Je moet gewoon naar je mentor gaan, die van mij is daarom geschorst dus ik heb geen last meer van haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Steeds als ik dat meisje tegen kom ben ik ook nog bang. Je moet gewoon naar je mentor gaan, die van mij is daarom geschorst dus ik heb geen last meer van haar.


    Ja, ik had die nacht ook een nachtmerrie dat ze me gingen vermoorden.. En als er nog iets gebeurd ga ik ook naar de mentor. Mijn moeder was zo boos dat ze eigenlijk aangifte wilde doen...


    live the life you love

    Ja, een of andere buitenlandse gast die ik nauwelijks kende ging ineens op MSN tegen mij vertellen dat 'ie naar mijn huis zou komen en me neersteken :')
    Hij doet z'n best maar, ten eerste weet hij niet waar ik woon, ten tweede is hij op school altijd zo'n krom lopend, onzelfverzekerd jong :'D


    Alis volat propriis.

    .......wow da's net over de streep tbh.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    awkw4rd schreef:
    (...)

    Ja, ik had die nacht ook een nachtmerrie dat ze me gingen vermoorden.. En als er nog iets gebeurd ga ik ook naar de mentor. Mijn moeder was zo boos dat ze eigenlijk aangifte wilde doen...


    Mijn afdelingsleidster kwam erachter en daarna mijn mentrix maar praat alsjeblieft tegen ze als je zeker weet dat het geen grap is. Van mij weten alleen mijn beste vrienden het, mijn moeder ook niet omdat ik zeker weet dat ze het zelfde zou reageren als de jouwe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou echt niet wachten tot ze weer iets doen. Maak er nu een eind aan, dan hoef je niet meer bang te zijn voor hen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hé, je moeder heeft gelijk ^^ Zo'n dingen over facebook, daar mag je niet mee spotten. In RL, kan je echt zien of ze lachen of niet, zoals die laatste opmerking.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Hé, je moeder heeft gelijk ^^ Zo'n dingen over facebook, daar mag je niet mee spotten. In RL, kan je echt zien of ze lachen of niet, zoals die laatste opmerking.


    Ik wacht even tot woensdag af, waarom hij dit in hemels naam heeft gedaan, en dan kijk ik verder.


    live the life you love

    scary.. ik heb ooit een meisje dat mijn haar wou verbranden met een aansteker >.<